Rose's p.o.v.
De bel gaat. Ik ren snel naar de deur toe en doe hem open. Ik zie Liam, harry, Niall en Louis staan. "Hey." zeggen ze in koor. "Hey." zeg ik terug en laat ze naar binnen. Ik doe deur dicht en loop weer naar de woonkamer toe. Ik plof op de bank naast Harry. "Meiden scoren!!" roept Louis. Ik kijk Zayn aan en hij mij. "Behalve Zayn dan." maakt Louis zijn zin af. "Harry, vandaag moet je wel iemand scoren." lach ik. Iedereen lacht mee. Ik zie dat Harry rood wordt. Hij zegt elke keer dat hij een meid gaat scoren maar nog nooit gebeurt. "Oke jongens, we gaan." zegt Liam. Ik geef zayn nog een kus en daarna gaan ze weg. Pfff... Nu ben ik alleen.
Zayn's p.o.v.
We komen aan bij "Palm Star". Het is er heel druk. "Shotje halen!!" roept Niall. Iedereen stemt in. Ik heb wel beloofd dat ik niet meer zo veel zou drinken. Ach, het is maar een shotje. We lopen naar binnen. Niall gaat naar de baar om 5 shotjes te halen. Ik zie dat Harry met een meisje staat. het lijkt erop dat ze asan het flirten zijn. ik probeer mee te luisteren, maar dat gaat niet echt met al die harde muziek. Evenlater komt Niall met de shotjes. We roepen Harry erbij. Hij komt met het meisje richting ons toe. "Kan zij ook meedoen." hij wijst naar dat meisje. "Dan moet ik dus nog een shotje halen." zegt Niall. "Ze kan mijn shotje wel nemen." zeg ik snel. De andere proesten van het lachen uit. "Doe niet zo gek man. Je doet gewoon mee." zegt Louis. "Ben je soms bang?" vraagt een stem achter me. Ik kijk over mijn schouder en zie een bloedmooi meisje staan. Ik draai me nu helamaal om. "Nee, natuurlijk niet." zeg ik. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Niall nog een shotje haalt. "Zayn? Van one direction toch?" vraagt het meisje. Ik knik. "Single toch?" zegt ze terwijl ze nog een paar stappen naar voor doet. Ohh shit!! Rose!! Ik zit hier bijna te flirten met een meisje, terwijl Rose, mijn vriendin, thuis zit. "Ehmm, n-nou..." stamel ik. "Het maakt voor mij niet uit of je single bent of niet. Het kan een one-night-stand zijn?" zegt ze. Nee, nee!! Dit kan ik niet maken!! "Sorry, ik ga mijn vriendin niet belazeren." zeg ik. Ik zie aan haar gezicht dat ze een beetje teleurgesteld is. "Maar kan ik wel gewoon meedoen met het shotje?" vraag ze dan. Ik knik. Ik zie Niall weer terug komen met twee shotje. "Ik heb er maar voor de zekerheid twee genomen voor als er WEER iemand bijkomt." zegt hij. "Gellukig maar. Zij wilt meedoen." zeg ik. Liam kijkt me met een dit-kan-je-niet-doen blik aan. "Hoe heet je?" vraag ik. "Summer." antwoord ze. "Oke, we gaan nu beginnen." zegt Louis. "3, 2, 1...." telt Niall af. Ik gooi het shotje achterover. Het brand een beetje in mijn keel, maar dat ben ik wel gewend. We joelen door elkaar heen. Dat doen we altijd als we ons eerste shotje nemen. Nu gaat iedereen zijn eigen kant op. Ik ook, maar summer komt achter me aan. "Zullen we wat gaan drinken?" vraagt ze. Voordat ik antwoord kan geven trekt ze me mee naar de bar. "Mag ik 2 wodka's aljeblieft!!" roept ze naar een van de mannen. even later komt hij met twee flesjes wodka. Ik blijf er naar staren. Zal ik dit wel doen? Ik had Rose belooft niet veel te drinken. "Kom op, drinken dat ding!!" zegt Summer. Ik twijfel even maar drink de wodka dan toch helemaal leeg. "Ik wil nog meer." zeg ik tegen Summer. "Komt eraan, schat." antwoord ze. "Mag ik er nog twee?" roept ze weer naar de man. Wanneer hij het heeft gebracht, drinken we het weer helemaal in een keer leeg. Ik begin al een beetje wazig te zien en minder te horen. Ik ben dronken.
Zayn's p.o.v. *Dronken*
"Moet je er nog een, babe?" vraagt Summer. Ik knik. Als het weer voor mijn neus staat, wil ik het opdrinken, maar Summer houdt me tegen. Ik kijk haar aan, zij mij ook. Onze hoofden komen dichter bij elkaar en haar lippen komen op de mijne. Ik haal mijn lippen weer van die van Summer. Ik zie dat ze een brede glimlach op haar gezicht heeft. Ze staat op en pakt mij pols. Ze trekt me mee een hoekje ergens achter in de club. Ze duwt me op het bankje en komt op me zitten. Ze begint me heftig te zoenen. Wanneer ze klaar is, wilt ze mijn shirt over mijn hoofd heen trekken, maar ik hou haar tegen. "What's wrong, babe?" vraagt ze. "Niet hier." zeg ik. Ik neem haar mee naar de WC. Ze krijgt nog een bredere glimlach dan daar net op haar gezicht. Ik wacht tot alle WC's leeg zijn en dan ga ik samen met Summer in een van de WC's. Ik trek ruw haar kleren uit en zij de mijne. "Dit word mijn 5e keer. En jij?" vraagt ze. "2e keer." antwoord ik. Genoeg gepraat, nu het echte werk.
Rose's p.o.v.
Er is niks op TV. Het is altijd zo saai wanneer zayn er niet is. Zayn. Het gaat allemaal weer goed tussen ons. Ik heb wel een flinke litteken, maar ik heb het hem vergeven. Ik mis hem nu een beetje. Mischien is hij wel weer dronken...? Nee, hij heeft het me zelf belooft. Ik hoop wel dat harry vandaag iemand scoort. het is anders zo zielig voor hem. Ik heb best wel honger. Ik kijk in de koelkast of er nog iets lekkers is. Hmmm.... niks. Dan kijk ik wel in de kast. Daar zit noodles, daar heb ik wel zin in. Ik zet een pan met water op vuur. Nu moet ik even wachten tot het water heet is. Ik ga weer naar de woonkamer en plof op de bank. Nog steeds niks op TV. Ik kan ook een film kijken. Een horror. Of... nee, dat doe ik alleen met zayn. Komedie? Ja, komedie. Ik ren snel naar de slaapkamer en pak een doos met komedie films. Welke zal ik kijken? Ik zie het gelijk. Helemaal bovenaan, Little Man!! Dat is echt een leuk film. Ik ren weer naar de woonkamer en zet de dvd in de dvd-speler. Het begint, maar ik zet het gelijk op pauze. Ik ren snel naar de keuken om naar het water te kijken. Zo te zien is het al aardig heet. Ik zet de noodles er in en laat het zacht worden. over k minuten moet het er weer uit. Ik ren weer naar de woonkamer en plof op de bank. Ik zet de film op play om vervolgens heerlijk te genieten.
Zayn's p.o.v. *Dronken*
Ik kom weer samen met Summer de WC uit. "Genoten?" vraag ik. Ze glimlacht. "Tuurlijk, maar alleen zijn we een klein dingetje vergeten." zegt ze. "Condoom." fluisterd ze in mijn oor. Ik glimlach. "Zayn, dit is niet grappig." zegt ze overstuur. "Strak ben ik zwanger." "Dat gebeurt niet, joh." zeg ik. "What The Fuck, Zayn." roept iemand. Ik kijk achterom. "Hey, Liam." Ik zwaai naar Liam toe en geef hem daarna een vriendschappelijke knuffel. Hij kijkt me raar aan. "Zayn dit kan je niet doen!!" schreeuwt hij nu. "Wat kan niet?" vraag ik. "JE HEBT VERDOMME SEKS MET EEN GEK WIJF DIE JE NET EEN UURTJE KENT, TERWIJL JE VRIENDIN THUIS ZIT?!!" hij ontploft helemaal. "Yo, chil man." zeg ik rustig. Ik sla mijn arm om hem heen, maar hij slaat hem gelijk weer weg. "kom, babe. Hij zit maar wat te lullen. We gaan naar mij huis toe." zeg ik en sla een arm om Summer heen. Wanneer we buiten zijn hou ik een taxi tegen. Ik doe het portier open en laat Summer als eerst instappen. "Zayn, wacht!!" hoor ik iemand nog schreeuwen. Ik negeer het en stap in.
Rose's p.o.v.
Ik hoor de bel gaan. Het is vast Zayn!! Ik ren snel naar de deur en hem open. Ik kan mijn ogen niet geloven. Zayn staat met een meisje voor de deur. En hij lijkt wel dronken. "Z-zayn? WIE IS DAT??!!" schreeuw ik. "Hou je bek, bitch!!" schreeuwt hij terug. Yep, hij is dronken. Hij neemt het meisje mee naar de slaapkamer. Er rolt een traan over mijn wang. En nog een en nog een. Het zij er al snel heel veel. Opeens zie ik Liam staan. "Waar is Zayn?" vraagt hij. Zijn gezicht breekt als hij mij ziet huilen "Hij is in de kamer met een meisje." zeg ik zacht. "Summer..." mompelt Liam. Hij geeft mij een knuffel. "Kom mee." zeg hij weer. Hij geeft me een hand en samen we lopen we naar de kamer. Ik doe met trillende handen de deur open. Ik en Liam staan met mond open te kijken. Dit is iets wat je niet graag ziet.
______________________________________
Heeii,
alweer een chappie!!
Please Vote & Comment
xxx me
p.s. zo ziet Summer er uit:
http://favim.com/image/706555/
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...