Rose's p.o.v
"Wakey wakey, little pancakey!" schreeuwt Jade in mijn oor. Van de schrik val ik op de grond. Ik voel een steek in mijn onderbuik. "Auw! Moest dat nou echt?" vraag ik. "Tuurlijk. Het is tijd om op te staan." zegt Jade terwijl ze de gordijnen open doet. Door de felle licht knijp ik mijn ogen dicht.
Langzaam sta ik op. "Ik ga thee maken. Moet je ook?" vraag ik aan Jade. Ze knikt. Ik loop naar de keuken en maak thee.
Ik loop naar de woonkamer, waar Jade op de bank zit. "Alsjeblieft." zeg ik, terwijl ik haar thee geef. Dan ga ik zlef ook zitten en neem een slok thee. Maar ik kan gelijk weer opstaan. Ik moet opeens heel nodig plassen. Ik ren naar de WC en doe wat ik moet doen.
Weer voel ik een paar steken in mijn onderbuik. Het doet gewoon verschrikkelijk veel pijn. Zachtjes snik ik. Dan hoor ik Jade eraan komen.
"Wat is er aan de hand Rose?" vraagt ze bezorgd. Ik haal mijn schouders op. "Het doet pijn." huil ik. Ik zie Jade nadenken.
"Ik weet het!!" zegt ze opeens. Ik kijk op.
"De vorige keer, toen we gingen shoppen, had je opeens een maatje groter. En je had opeens last van misselijkheid, maar we dachten dat het een kater was. En je at gister popcorn met mosterd. Bijna elke zwangere vrouw eet andere dingen dan normaal. En je moet opeens veel plassen. Rose, JE BENT ZWANGER!!!" zegt Jade opgewekt.
Ik kijk haar geschokt aan. "Z-zwanger?" stamel ik. Jade knikt, "Of eigenlijk weet ik het niet zeker. Zal ik een zwangerschapstest halen?" Ik knik.
Jade pakt haar jas en tas en loopt dan de deur uit.
Ik loop weer naar de woonkamer toe en plof op de bank. Dus als ik echt zwanger ben.... Dan.. dan is Zayn dus de vader.... Fuck, fuck FUCK!! Ik begin harder te huilen. Ik wil Zayn gewoon vergeten, maar dat kan niet met de baby. Wat nou als hij of zij lijkt op Zayn? Ik zucht. Ik moet het aan Zayn vertellen. Maar ik moet er eerst zeker van zijn dat ik zwanger ben.
Na een kwartier komt Jade weer terug met 2 zwangerschapstesten. "Hier. Ik wil dat je het NU doet." beveelt ze me. Ik knik en loop naar de WC.
Nog een minuutje of twee en dan weet ik of ik zwanger ben. Ik ben zo zenuwachtig. Het is gewoon zo opvallend dat mijn vingers trillen.
Dan zie ik twee streepjes. Dat betekent dat ik zwanger ben. Ik kijk naar Jade. "Gefeliciteerd." probeert ze nog om me op te vrolijken. Ik kijk naar de grond. Het is dus echt zo. Ik ben zwanger. Ik word moeder. Ik ben verkracht en nu word ik moeder. Ik laat een paar tranen op de grond vallen. "Is het van Zayn?" vraagt Jade. Ik knik, "Ik moet het hem vertellen."
Ik sta op. "Nee, ik kan het niet." zeg ik en ga weer zitten. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en nog een paar snikken verlaten mijn mond. Dan heb ik een iedee. "Ik neem een abortus!" zeg ik blij. "Wat? Een abortus? Maar w-waarom?" vraagt Jade. "Ik wil dit kind niet. Punt 1: Het is van Zayn. Punt 2: Ik ben verkracht. Punt 3: Ik ben nog veel te jong om moeder te worden." Het is even stil.
"Weet je zeker dat je een abortus wil?" vraagt Jade. Ik zucht, "Ik weet het niet..."
--
Hai, chapter 19 alweer.
Wat zal Rose doen? Het kind houden of niet?
Wat denken jullie? Tell me!
Hiernaast ------> Jade
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...