Chapter 10

526 20 1
                                    

Rose's p.o.v.

Ik rij in een keer door naar huis. Ik vind het allemaal nog steeds raar. Eerst de ex van Zayn en dan Summer. Ik krijg de rillingen als ik aan haar denk. En ik snap nog steeds niet waarom Allyson haar nummer heeft achtegelaten. Het zal zeker wel ergens goed voor zijn...

Ik stap de auto uit em loop naar de voordeur. Ik zoek mijn sleutels. Na een minuutje heb ik ze gevonden. Ik de sleutel in het gat. Hij gaat open. Ik schop mijn schoenen uit en loop naar de woonkamer.

Ik zie Zayn zitten. Als hij me ziet, staat hij op en geeft me een knuffel. Hij kijkt weer naar me. Maar dan verdwijnt zijn glimlach. "Sweetie, what's up?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Niks."  Ik ga uitgeput op de bank zitten. Ik weet ook niet waarom ik zo uitgeput ben maar ja...

"Ik zie dat er iets met je is, honey" zegt hij weer. Weer schud ik mijn hoofd. Hij komt naast me zitten. "Vertel het me." Ik blijf even stil, maar besluit het toch maar te zeggen.

"Ik zag Allyson," begin ik. Ik zie Zayn verbaasd kijken. Ik ga weer verder. "Ik was bij de Mc Donald. En ze vroeg toen of ik jouw vriendin ben. Ik knikte en toen kwam ze er zomaar bij zitten. Daarna... vroeg ze... Ehm... of j-je mij mishandeld..." Ik wacht op Zayn's reactie, maar hij kijkt naar de grond. Ik besluit maar weer verder te gaan met mijn verhaal. "Ze haalde mijn make-up van mijn gezicht af en zag toen mijn litteken. Daarna liet ze mij nog een grotere litteken zien... op haar buik... Ze zei dat... jij dat had gedaan... Toen zei ze dat ik onze relatie moet verbreken. Ik zei nee. Toen liep ze weg en liet haar nummer achter. Daarna zag ik Summer." Zayn keek gelijk weer naar mij toen ik Summer zei. "Ik kwam per ongeluktegen haar aan en zei dat ik moest uitkijken en ze noemde me een bitch. Daarna duwde ze me keihard tegen de grond en liep weg."

"Rose, het spijt me," zegt Zayn. Hij geeft me een kus op mijn wang. "Ik zal je nooit meer iets aandoen." Ik glimlach. Hij geeft me weer een zoen... En nog een... En nog een.

Voordat ik het weet lig ik op Zayn. En ineens gaat de bel. Ja hoor, daar gaat ons momentje. Wel raar, ik heb helemaal niemand verwacht. Zayn staat op. "Ik ga wel." zegt hij. Stiekem loop ik met hem mee.

Hij doet de deur open. Iemand duwt hem tegen de muur. Heel hard. Zonder rede. En dan zie ik wie het is. HET IS FUCKIN' JADE!! Maar waarom duwt ze Zayn tegen de muur?

"Durf nog 1 keer aan mijn vriendin te komen en ik kom met je knokken." zegt ze. Ik barst uit van het lachen. Ze kijkt me raar aan. "Waarom lach je nou? Hij mishandeld je!!" schreeuwt ze. Ze doet een stapje naar achter. Zayn komt naar me toe. "Het gaat weer goed tussen mij en Zayn." zeg ik. Ik zie dat ze zich schuldig voelt, maar ze herpakt zichzelf weer. "Ik hou je nog in de gaten." sist ze tegen Zayn. Ik grinnik. 

"Ik heb iets voor je." Ze komt naar me toelopen en geeft me een rood shirt met I love Miami erop. Vandaar dat ze vroeg wat mijn lievelings kleur is... "Aaahhwww, Thank you!!" Ik geef haar een knuffel. "Maar je bent eerder gekomen." Ik kijk haar verbaasd aan. "Ja, ik koest deze lullo eigenlijk een lesje leren. Maar als jij zegt dat het weer goed gaat dan heb ik niks te zeggen." Weer lach ik om wat ze zegt. Dit keer lacht Zayn mee. "Kom je nog even zitten?" vraag ik aan Jade. Ze schud haar hoofd. "Ik moet nog mijn spullen thuis zetten en naar mijn ouders." Ik kijk haar raar aan. "Dus toen je van het vliegveld kwam, ben je gelijk hier naar toe gekomen?" Ze knikt. Rare chick. Maar ja... ze wilt ook alleen maar het beste voor mij. Ze wilt me beschermen. Dat is wat besten vriendinnen voor elkaar doen. Ik ben ook zo blij met haar als vriendin. "Doeii." ze loopt weg voor ik nog doei terug kan zeggen.

Ik lach nog even om wat er net was gebeurd. Daarna loop ik samen met Zayn naar de woonkamer.

---

Ik weet het een kort stukje, maar het nu echt leuk en spannend worden. I promise!!

Bye xx

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu