Chapter 6

648 31 10
                                    

Rose's p.o.v.

De jongens kijken ons, Eleanor en mij, aandachtig aan. We houden een soort van kleine modeshow. Ik heb een lichtroze jurkje van voor kort en van achter lang en een witte leren jackje. Eleanor heeft een lichte spijkerboek en een blousje met een leuk bloemenprintje er op. 'Sexy!!!' roepen Zayn, Louis en Harry naar ons. Ik kijk Harry geschrokken aan. Hij knipoogt naar me. Ik ren snel naar boven in de badkamer. Al snel rollen de tranen over mijn wangen. Ik hoor iemand naar boven komen. Het is Zayn. hij komt naast me zitten. "Wat is er, babe?" vraagt Zayn. "Harry... Hij knipoogte naar me... En gister probeerde hij me te... te verkrachten..." zeg ik zachtjes. "WAT!!!???" schreeuwt Zayn. Ik word een beetje bang van zijn stem. Zo praat hij altijd tegen me als hij dronken is. Zayn loopt woest de trap af. Ik achtervolg hem. "JIJ VIEZE... HOE DURF JE AAN MIJN MEISJE TE ZITTEN!!!" schreeuwt Zayn. Harry reageert niet. Zayn geeft harry een klap in zijn gezicht. Nu staat Harry op. Ik zie dat Zayn zijn woede niet kan beheersen. Ze beginnen te vechten. Liam, Niall en Louis willen ze uit elkaar halen, maar dat lukt niet echt. Ze zijn te sterk. Ik ren snel naar ze toe om te helpen. Eleanor trekt me weer weg, want ik vang alleen maar klappen. Na 5 minuten zijn ze eindelijk klaar met vechten. "Ga uit mijn huis." zegt Harry met een bloedlip. Zayn heeft helemaal niks. Zayn pakt me ruw bij mijn arm en loopt naar buiten. Hij doet de autodeur open en start de auto.Ik heb nauwelijks tijd om in te stappen. Zayn raced snel weg.

Zayn en ik stappen tegelijk de auto uit. Zayn gooit de sleutel naar me, zodat ik de deur open kan doen. Ik loop naar binnen en plof op de bank. Zayn loopt gelijk naar de keuken. Weer achtervolg ik hem. Ik wil weten wat hij doet. Ik doe de deur op een kiertje open en zie dat Zayn zijn Blue Label uit de kast pakt. Hij maakt het open en neemt er grote slokken van. Nu doe ik de deur helemaal open. "Zayn, ik denk niet dat dat zo verstandig is..." zeg ik. "Hou je mond." zegt Zayn. Hij neemt nog een paar grote slokken en loopt dan naar de woonkamer. Ik kijk naar de fles en zie dat het helemaal leeg is. Ik ren snel naar Zayn toe. "Waar ben je nu weer mee bezig?" vraag ik. "Zei ik niet dat je je bek moet houden!!" schreeuwt Zayn terug. Oh Fuck... Hij is weer dronken. Ik voel al snel een klap op mijn wang. Ik grijp er naar. Ik ren naar de slaapkamer van mij en Zayn en doe de deur dicht. Ik dacht echt dat hij was veranderdt.

Jade's p.o.v.

Ik denk elke dag weer aan Rose. Zayn mishandelt haar weer.Ze verdient het niet. Soms heb ik gewoon de neiging om naar haar en Zayn toe te gaan, maar ik ben pas 2 en een halve week hier op Miami. Dat vind ik echt zonde van die 5 weken. Ik weet het niet zoveel en Rose is veel belangrijker. Het is mijn beste vriendin. Maar het is hier FANTASTISCH!!! Ik mis Rose wel... Ik ga haar bellen. Ik toets het nummer in op mijn iPhone 5. De telefoon gaat over. Na een tijdje wordt er eindelijk opgenomen.

"H-hallo?" hoor ik aan de andere kant.

"Rose? Wat is er?"

"Zayn... Hij heeft me weer geslagen..."

Alweer? Wat een rot vent...

"Ik denk dat het beter is als ik je even met rust laat?"

Ze hangt op. Ik heb echt medelijden met haar... Als het kon was ik er al lang naar toe gegaan.

_______________________________________________________

Heeii,

weer een stukkie

Bij 5 comments en 15 vote's ga ik verder.

xx me

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu