Rose's p.o.v.
Ik word wakker op de bank. Ik zie allemaal kleren op de bank. En het enigste wat ik aan heb is en BH. Het was dus echt geberud... Zuchtend doe ik mijn kleren aan. Hoe kon Zayn mij dat nou aan doen? Hij was dan mischien dronken, maar dit is toch echt het ergste wat hij ooit heeft gedaan. Mischien had die Allyson gelijk...
Ik denk dat ik maar weg ga.
Ik loop naar de slaapkamer toe om mijn spullen te pakken. Ik kan niet meer met Zayn gaan. Niet na wat hij me heeft aangedaan. Als ik de slaapkamer in loop, zie ik dat Zayn nog aan het slapen is. Dat is maar goed ook. Dan weet hij niet dat ik weg ben. Ik pak zachtjes een paar koffers onder het bed vandaan. Ik check even of Zayn nog aan het slapen is en ga dan weer verder.
Ik pak mijn koffers en wil net de deur open doen. Maar op dat moment wordt Zayn wakker.
"Rose? Babe, waar ga je naar toe?" vraagt hij. Ik zucht en kijk zijn kant op. "Ik ga weg." zeg ik en wil verder lopen. "Ho. Wait. Wat bedoel 'Ik ga weg'?" Weer draai ik me om. Al snel rollen er een paar tranen over mijn wangen. "Nee nee. Niet huilen, boo." zegt Zayn terwijl hij me een knuffel geeft. Hij zit me troosten. Dit sta ik niet toe. Ik duw mezelf weg en kijk hem aan. "Waarom?" vraag ik zachtjes. "Babe, wat bedoel je. Leg het me uit." Zayn gaat op het bed zitten en gebaard dat ik ook moet zitten. Ik twijfel even, maar loop toch naar het bed toe.
De eerste 2 minuten zeggen we niks tegen elkaar. "Tell me, babe. What's wrong?" vraagt Zayn weer. "Je weet het niet, Zayn? Je weet niet wat verschrikkelijks je me hebt aangedaan?!!" Zayn kijkt naar de grond en schudt zijn hoofd. "Wel, ik zal het je vertellen. JE HEBT ME VERKRACHT!! JE HEBT ME MET EEN ZWEEP GESLAGEN!! IK BEN HET ZAT OM DOOR JOU MISHANDELD TE WORDEN!! IK BEN HET ZAT OM DEZE SHIT TE PIKKEN!! IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JOU!!" schreeuw ik. Zayn kijkt me met grote ogen aan. Hij lijkt wel... bang... voor mij. Maar hij lijkt ook verrast. Hij heeft me nog nooit zo zien uitbarsten. "S-sorry, Zayn, ik kan echt niet verder met jou. Niet na wat je me aangedaan hebt." zeg ik dit keer wat rustiger. "Maar ik had voor vandaag een date gepland." zegt Zayn met tranen in zijn ogen. "Nee, Zayn. Ik meen het. Het is over tussen ons. Ga maar op date met Summer ofzo." Met die woorden loop ik weg. Weg van Zayn en weg van de hel.
--
Ik kom aan bij het kleine flatje van Jade. Ik bel bij haar appartement aan. Al snel doet ze open. Eerst kijkt ze met een glimlach, maar al snel verdwijnt die glimlach. "Oh, what's wrong, baby?" vraagt ze. Ze laat me binnen. "Moet je wat thee?" vraagt ze net als een overbezorgde moeder. Ik knik. "Okay, I'll be right back."
Ik zit op de bank, wachtend op Jade en de thee. Ik kijk een beetje om heen. Het is best veel veranderdt sins de laatste keer dat ik hier ben geweest. Dat is ook een hele tijd geleden. Dan komt Jade. "Zeg me nu wat er aan de hand is." zegt ze terwijl ze mijn thee voor me neerlegd. "Het is Zayn," begin ik. Ze kijkt al gelijk geïrriteerd als ik zijn naam uitspreek. "Het is uit." zeg ik snel. "Waarom? Wat heeft die lompe sukkel nou weer gedaan?" "Ik denk niet dat je dat wilt weten." zeg ik voordat ik een slokje van mijn thee neem. "Nee, ik wil het wel weten. Vertel op." Ik zucht en zet mijn thee weer neer op tafel. "Hij heeft me verkracht. EN hij heeft me geslagen met een zweep, geen idee hoe hij daar aan kwam." Jade kijkt me met grote ogen aan. "WAT?!!" "Ja, Jade, je hoort het goed." zucht ik. Ik kijk haar aan en zie dat ze behoorlijk boos kijkt. "Wat een hufter..." mompelt ze. "Je blijft bij hem uit de buurt." Het klonk als een waarschuwing. Ik knik. Ik geef haar spontaan een knuffel. Als ik haar weer loslaat, kijkt ze me raar aan. "Why?" "Omdat ik zo blij ben met jou als vriendin." zeg ik terwijl ik haar nog een knuffel geef. En ik meende het. Ik ben echt blij met haar als vriendin.
---
Heeii,
Alweer andere chapter!!
Wat zei ik jullie? vanaf nu ga ik sneller schrijven?
JAA!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
En ja, Rayn, is over...
Hey, zo heet mijn neefje ^-^
Oke maar ff. Het is gewoon over.
Bye!! xx
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...