Rose's p.o.v.
*2 weken later*
"Rose, wake up!" schreeuwt Jade. "Het is veel te vroeg om op te staan." kreun ik. Ik hoor een paar voetstappen mijn kant op komen. Dan ligt mijn deken op de grond. "Hey!" "Geen, hey! Het is veel te laat om op te staan. En om te gaan shoppen." Jade klinkt steeds bozer. Ik zucht en sta op. "Nu blij!"zeg ik. Z heeft een duivelse glimlack op haar gezicht. Ik loop naar de badkamer en kleed me uit om vervolgens te douchen.
Als ik klaar ben loop ik naar de woonkamer. "Eindelijk, je bent er!!" zucht Jade. "Nu kunnen we gaan." We lopen naar de auto van Jade. Voordat Jade de auto start bedenk ik me iets. "WACHT! Ik ben mijn portommonnee vergeten!" Ik ren de auto uit, terug naar het kleine apartementje van Jade. Ik pak mij portommonnee van de tafel en loop weer naar de auto toe. "Oke, nu kunnen we gaan." zeg ik met een big smile.
"Awhhh, dit is een schattig boetiekje. Ik wil hier kijken." zegt Jade. "Ik vind die kleren helamaal niks aan." Ik doe mijn armen over elkaar. "Boeit me niet!" Ze sleurt me naar binnen. In het hoekje zie ik een stoel. "Ik ga daar maar zitten. Ik ben moe van het staan." Ik wijs naast de paskamers. Jade knikt en loopt naar een felroze sweater toe. Ze komt weer naar me toe met de sweater in haar hand. "Ik ga deze even passen okii?" Ik knik. Als Jade de paskamer weer uitkomt lopen we naar de kassa. Gelukkig is er geen lange rij.
We lopen weer langs de winkels. "He, kijk de topshop! Laten we daar gaan kijken." zeg ik. Als ik naar binnen loop zie ik een enrome drukte en een boord met sale. Dat verklaard de drukte. Ik loop een beetje rond. Dan zie ik een paar leuke truitjes. Ze zijn 3 voor 10 pond. Allemaal verschillende kleurtje. Die moet ik echt hebben! Ik pak te lichtblauwe, de grijze en de rode in maatje S en loop naar de paskamer. Jade loopt met me mee. Zelf heeft ze nog niks gepakt. Ik doe mijn trui uit en doe het grijze truitje aan. Ik kijk in de spiegel. Hety zit best wel strak. Deze truitjes horen een beetje wijd te zitten. Volgensmij ben ik een beetje aangekomen... "Rose, ben je al klaar?" vraagt Jade. Ik doe het gordijn van de paskamer open, zodat Jade me kan zien. "Wat zit het raar." zegt ze. Ik knik, "Wil je een maatje groter pakken?" "Wacht, dus een M?" Ik knik weer. Met een raar gezicht loopt ze weg.
Even later komt Jade weer terug met maat M. "Dus als ik het goed begrijp, heb je nu maat M?" "Ik denk het wel, ja." antwoord ik. "Dan ben je wat aangekomen deze weken. Hoe komt dat?" vraagt Jade. Ik haal mijn schouders op. "Misschien door al dat eten ofzo..."
---
Heei, weer een Chapter.
Chapter 16 komt ook snel.
En ik heb weer 2 nieuwe boeken online gezet. Ik weet dat ik echt moet stoppen, maar ik kon het gewoon niet laten. Dus als jullie die boeken ook willen lezen.
Ook heb ik nog een andere mededeling. Ik ga verlopig alleen met dit boek verder, dus iedereen die mijn andere boeken leest, ik schrijf even niet verder. Alleen als ik echt inspiratie heb natuurlijk.
Bye xx me
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...