Hoofdstuk 12

348 10 0
                                    

Nienke en Fabian arriveerde bij het internaat. Toen ze door de voordeur stapte zagen ze een nieuw meisje aan tafel zitten. Nienke kreeg het opeens heel erg benauwt. Ze kreeg kippenvel en het zweet brak haar uit. Ze keek vooruit als een mens zonder ziel. Nienke was in een kamer.
Ameris: Nienke schiet op!
Nienke: We doen ons best ! We kunnen niet sneller.
Ameris: Schiet op Nienke. Zie je dat meisje daar zitten?
Nienke knikte. Ja wat is daar mee vroeg Nienke. Zij is in gevaar. Let goed op haar met de club! Ze is in gevaar !
Nienke ! Nienke gaat het goed ! Iedereen stond om Nienke heen he wat ? O ja hoor gaat prima. Fabian en Amber kan ik jullie nu spreken op onze kamer ? Amber en Fabian knikte en gingen naar boven. He wat raar. Zei Noa. Noa draaide zich om naar Jeroen. Is ze ziek? Eh weet ik niet kan best. Noa keek vragend naar Amber,Nienke en Fabian die de trap op liepen.

Wat was er nou? Amber en Fabian gingen op het bed zitten. Ik kreeg weer zo'n droom. Ameris zei dat we moesten opschieten. En dat dat meisje Noa in gevaar is. We moeten op haar letten. Fabian en Amber keken vragend elkaar aan. Ehm oke nou dan houden wij haar toch in de gaten. Heb jij nou echt geen enig idee waar we in beland zijn dan! Nienke moest huilen en schreeuwde tegen Amber. Ondertussen kwam Appie ook aangelopen. Hey ik hoorde dat jullie hier zaten wat was er ? Fabian legde het aan Appie uit en Appie kreeg groote ogen. Sorry Nienke. Amber trooste Nienke. Maar soms kan ik het nog niet echt geloven allemaal. Soms denk ik dat dat meisje van vroeger er gewoon een spel van heeft gemaakt maar als ik jou dan weer zo hoor met Ameris en die vage dromen overdag dat maakt mij bang..
Het is al goed. Snikte Nienke.
Okay en nu ? We moeten door met de volgende aanwijzing die ergens in de klok zit. Zullen we er morgen middag naar toe gaan ? Dan zit Victor bij zijn koor. Nienke moest lachen. Victor bij een koor ? Jaaa ! Zei Amber. Heel de dag vanaf 1 uur tot 4 uur zit hij daar. O maar dat is dan onze kans ! Appie knikte. Ehm zullen we dan morgen als Victor weg is naar de klok gaan ? Ja is goed zeiden ze. En ze liepen met z'n alle de trap af om avond te eten.

Het huis anubis en het geheim van Ameris.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu