Fabian kwam de kamer van Nienke en Amber binnen. Zeg hoorde jullie ook dat gegil? Ja zei Nienke. Maar dat was Patricia, Appie en Jeroen. Ze lieten Patricia schrikken. Ooo. Naha kom laten we het kistje bekijken. Amber zat zichzelf op te maken. Ik kom eraan hoor ! Even mijn maskara op doen. Nienke en Fabian keken elkaar aan en moesten lachen. Oke ik ben klaar ! Amber rende op het bed van Nienke af. Fabian opende het kistje. Het gloeide van binnen en het gaf heel erg veel warmte. Amber Nienke en Fabian keken met open mond in het kistje. Het gloeinde ging na een paar minuten weg en er ontstond een nieuw papiertje. Fabian pakte het papiertje eruit. Wat staat er ! Vroeg Amber. Nienke keek mee bij Fabian maar fronste haar wenkbrouwen. Ehmm er staat niks ? He ! Maar dat kan niet ! Gilde Amber. Geef eens hier ! Amber pakte het papiertje uit Fabians handen en bekeek het goed. Van onder naar boven van links naar rechts maar er stond niks. Helemaal niks. Huh???? Maar hoe kan dit. Is dit het einde ? Hebben we iets fouts gedaan ? Rustig Amber ! Nienke keek Amber boos aan. We hebben niks verkeerds gedaan. Dat kan niet. We hebben alleen het kistje open gemaakt. Fabian pakte het papiertje terug. Ik ga dit op mijn kamer uitzoeken tot vamiddag. Oke is goed tot vamiddag! En Fabian ging de kamer uit. Wat moeten we nou? Nienke haalde haar schouders op. Ik weet het niet. We kunnen niks fouts hebben gedaan. En als dat zo is dat we wel wat fouts hebben gedaan wat hebben we dan fout gedaan ? Amber zuchte. Tja.. Waarom kon ze het niet even vertellen wat alles nou is. Weet ik niet. Antwoorde Nienke. Kom het is bijna twaalf uur zullen we middag eten? Amber knikte en ze gingen samen naar beneden.
Hallo zeg! Wie hebben we daar weer.
Jeroen keek de twee meisjes spottend aan. Jeroen ga zelf lekker naar meiden poster kijken op je kamer. Oooooo hoorde het uit de keuken. Mick en Mara moesten lachen. Hey schat. Mick gaf Amber een kus. Ehm we spreken elkaar niet meer echt he ? Hoe bedoel je ? Zei Amber. Nou je bent vooral bezig met Fabian en Nienke. Is er iets ? Nee Mick er is niks laat me gewoon even met rust. En Amber liep weg. Mara liep naar Mick toe. Hé wat heeft die nou weer ? Mick haalde zijn schouders op. Vrouwen dingen denk ik. Mara en Mick moesten lachen. Amber zag Mara en Mick lekker flikflooien ze pakte een stuk wortel en brak het met haar tanden af. Die trut probeert mijn vriendje in te pikken. Hé wat zei je ? Appie liep de keuken in. Eh niks hoor zei Amber. Ja tuurlijk. Ben je een beetje jarloers ? Appie porde Amber in haar zij. Hey niet doen! En Amber kwam niet meer bij van het lachen. Daar stonden ze dan. Samen in de keuken. Appie had zijn armen om Ambers zij heen. Ze keken elkaar enkele secondens aan maar toen trok Amber zich los. Eh Appie ik moet gaan. En ze liep de keuken uit. Godver ! Appie sloeg tegen het aanrecht aan. Waarom heeft ze toch met Mick! Als ze niet met hem had had ik haar nu verovert ! Boos liep Appie de keuken ook uit. Zo wat ben jij boos ! Jeroen liep Appie achterna. Mick en Mara keken elkaar aan. Pfft! Wat hebben die nou? Vroeg Mara aan Mick. Weet niet ? Kom we gaan eten. Nu hun weg zijn is er meer voor ons ! NIENKE ! Amber rende de kamer binnen. Fabian keek geirriteert op en Nienke keek bezorgt naar Amber. Wat is er ? Fabian probeert de tekst te vinden op het briefje. Als er uberhoudt tekst op staat dan. Ja allemaal mooi. Amber hijgde. Wat is er ? Vroeg Nienke nu. Appie ! Appie ? Herhaalde Nienke. Ja Appie ! Hij... Wij... Wij stonden in de keuken. Ik zag Mick en Mara met elkaar flikflooien ik zei in mezelf dat Mara Mick afpakt van mij. En Appie hoorde dat. Hij probeerde mij op te vrolijken en hij porde in mijn zij. En opeens sloeg hij zijn armen om mn middel en we gingen bijna elkaar zoenen maar ik liep snel weg want ik heb met Mick maar nu ben ik bang dat ik Appie leuj vind en Mick eigenlijk niet meer ! Wat moet ik doen?! Oke rustig Amber. Als je Mick toch niet meer leuk vind zeg je dat toch. Dan maak je het toch uit ? Ja maar dadelijk neemt Mara met hem. Ja dat is haar probleem toch? Nienke keek Amber vragend aan. Ja oke. Ik ga nu naar hem toe. Toen werd er opeens geklopt op de deur. Amber deed open. Mick stond in de deur opening. Ehm hoi Amber. Je wilt het uitmaken he Mick? Amber onderbrak Mick. Ehm hoe weet je dat ? Kom op nou Mick. We hebben het niet meer leuk met elkaar. Je vind Mara leuk ik zie het aan je want zo deed je ook toen je mij leuk vond. Ga voor haar zij vind jou ook leuk. Mick stond met open mond naar Amber te kijken. Dus het is uit ? Amber knikte. Ja. Doei Mick. En Amber gooide de deur dicht. Zo dat is ook weer klaar. Nienke keek op en moest lachen.
JE LEEST
Het huis anubis en het geheim van Ameris.
غموض / إثارةDit is een verhaal wat een gebaseert is op het oorspronkelijke anubis verhaal. Dit verhaal is op sommige stukken volwasener. Het volwasener gedeelte zou o.a. liefdes gedeeltes zijn. Ik wens u veel lees plezier met mijn aller eerste verhaal !