Hoofdstuk 24

287 7 8
                                    

Fabian ontcijferde de tekens binnen een paar dagen. Snel rende Fabian met de aantekeningen naar de kamer van Nienke en Amber. Ik heb het! Jeroen, die ook in de kamer was met Appie keek Fabian met grote ogen aan. Nou??! Wat moeten we doen? Vroeg Jeroen. Deze ring... En Fabian haalde de ring uit zijn zak. Deze ring moet Noa om doen om haar ring vinger aan haar rechter hand. Zij moet die ring naar de afbeelding van haar zelf op de geheime wand richten. Er moet een soort energie vrij komen. Om te zorgen dat Ameris dus weer rust heeft moet Noa de ring om haar rechter wijsvinger doen, richten op de afbeelding en al haar energie naar de wand stuuren. Maar... Maar dan gaat ze dood? Vroeg Jeroen stotterend. Nee, zei Fabian. Als het goed is gaat ze niet dood. Dat wilt Ameris voorkomen. Ja maar.. Begon Nienke. Hoe krijgen we Noa uberhout uit het ziekenhuis? Ze word nooit ontslagen uit het ziekenhuis als ze in deze toestand verkeerd?! Dat klopt.. Antwoorde Fabian. Maar we gaan ervoor zorgen dat we Noa mee krijgen. Het moet wel.. Voor haar leven en zorgen dat Ameris weer rust heeft. Kom Ap, zei Jeroen. We gaan even een plan maken om haar ongezien uit het ziekenhuis te halen. Wacht! Zei Fabian. Er is nog een ding. En dat is? Zei Amber. Het moet om klokslag 12 uur. VANAVOND?! Riep Jeroen. HOE WILLEN WIJ NOA VANAVOND NOG UIT HET ZIEKENHUIS KRIJGEN? De paniek sloeg bij Jeroen toe. Nee niet vanavond. Suste Fabian. Morgen. Morgen is het 30-5. Dat is de dag waarop Ameris is geboren. Gaan jullie nou maar een plan bedenken. Wees Fabian. Appie en Jeroen knikte en gingen snel naar hun eigen kamer. De rest bleef in doodste stilte op de kamer van Nienke.

Het huis anubis en het geheim van Ameris.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu