Jeroen was al vroeg op. Hij had stiekem die nacht bij Noa geslapen omdat het steeds slechter met haar ging. Jeroen?? Fluisterde Noa. Ja wat is er ? Moet je weer overgeven? Noa knikte en wees naar het emmertje. Jeroen gaf het emmertje aan Noa. Toen Noa klaar was met overgeven spoelde Jeroen het om. Jeroen! Nienke kwam aangerend. Hoe gaat het? Huh ja goed. Nee niet met jou! Huh waar heb je het over? Oh wacht Noa.. Sorry heb zelf ook niet al te best geslapen. Maar hoe gaat het ? Vroeg Nienke weer opnieuw. Hetzelfde.. Misschien nog wel slechter dan gister. En haar hoofdpijn? Nu is het weg maar ik denk dat er elk moment wel weer een hoofdpijn aanval zou plaats vinden. Is die klei al droog? Bijna. Als vandaag de zon schijnt dan is het in de middag droog. Oke mooi dan kunnen we daarmee het kistje open maken. Ja als het past he. Hou op! Jeroen keek fel naar Nienke. Nienke keek Naar Jeroen en liep toen naar haar kamer.
Nien. Zei Amber met een slaperige kop. Is het al droog? Als de zon vandaag schijnt dan wel. En hoe gaat het met Noa? Slecht. Nienke keek verdrietig naar Amber. Amber? Ja Nien? Waarom zijn wij hier voor gekozen om iemands leven te redden zodat de Ameris rust krijgt. Ja dat is een goede vraag.. Daar kan ik ook geen antwoord op geven. Opeens hoorde Nienke en Amber geschreeuw. Nienke en Amber rende naar de gang. Het geschreeuw komt van Noa's kamer! Nee Mara! Bel geen ambulance! Ja hoezo niet! Ben jij helemaal gek geworden!? Noa ligt hier bekant op sterven en dit is niet een NORMAAL virusje! De dokter zei van wel! Ja je moet ook niet altijd geloven wat die dokter zegt?! Waarom wil je dan godverdomme een ambulance bellen?! In het ziekenhuis stikt het van doktoren! Ja maar daar zit niet die dokter! Wat is dat nou weer voor een kut smoes Mara! Ach rot toch op man. Als jij liever wilt dat je vriendinnetje lekker dood gaat he dan moet je er vooral niks aan doen maar IK ga de ambulance bellen nu! Mara typte op haar telefoon 112 in en keek kwaad naar Jeroen. Wat is hier allemaal aan de hand? Amber keek Mara en Jeroen aan. Mara antwoordde niet omdat ze al iemand aan de lijn kreeg. Ja hallo? Spreek ik met het ziekenhuis? Er ligt hier een meisje die heel erg ziek is. Ja z is al een week ziek. Ja ze heeft alleen maar de zelfde klachten en die worden erger. Ja is goed tot zo. En Mara hing op. De ambulance komt er aan. Je gaat hier spijt van krijgen Mara! Ja ha ik denk eerder jij lul!Laten we nou rustig blijven. Fluisterde Noa. Jeroen? Ja Noa? Het komt echt wel goed. In het ziekenhuis behandelen ze me goed en kunnen ze onderzoeken wat ik heb want net zoals Mara al zei dit is geen normaal virusje.
JE LEEST
Het huis anubis en het geheim van Ameris.
Mystery / ThrillerDit is een verhaal wat een gebaseert is op het oorspronkelijke anubis verhaal. Dit verhaal is op sommige stukken volwasener. Het volwasener gedeelte zou o.a. liefdes gedeeltes zijn. Ik wens u veel lees plezier met mijn aller eerste verhaal !