Hey Fabian. Zei Mick. Waarom deed je eigenlijk zo ? Hé wat? Waar heb je het over? Nou je had dat raare stuk hout in handen en je deed ontzettend bot. Wilde je soms dat stuk hout als kadootje aan Nienke geven? Nee gek tuurlijk niet ! Maar hoezo deed je dan zo kortaf? Sorry Mick ik zit nu op dit moment met meerdere dingen aan mn kop. Zoals wat? Zoals iets wat je niet hoeft te weten Mick. Kom op nu doe je weer zo Fabian! Wat is er? We hadden nooit problemen en we konden alles tegen elkaar zeggen tot een paar weken terug. Er is gewoon iets voor gevallen. Zoals wat dan? Iets wat jou niet aangaat. Doei Mick! En Fabian liep geirriteerd uit zijn kamer. Hey Fabian ! Zei Mara. Weet jij al wat meer over Noa. Nee hoezo? Zo wat doe jij lekker bot ! Hoezo? Nou je begon gelijk met Nee hoezo op een niet zo vriendelijke toon. Zei Mara. Ik ben gewoon bezorgt om Noa oke? Het gaat echt niet goed met haar. Ze is zo ontzettend ziek. Gaat ze het wel redden? Gaan wij het wel redden? Fluisterde Fabian er nog er achter aan. Wat ? Zijn jullie ook ziek? Hé wat nee ? Hoezo? Je fluisterde in jezelf Fabian.. En Mara liep weg. Nienke kwam onder tussen ook de kamer binnen. Nien? Nienke draaide zich om. Jaa? Denk jij dat alles goed komt? Jaa tuurlijk. Jij gaat gewoon vanacht lekker een nacht door halen om die ring te ontcijferen en Mick slaapt toch wel heel erg door dus dat kan makkelijk. En Nienke pokte terwijl ze dat zei in Fabians buik. Fabian en Nienke keken elkaar diep in de ogen aan. Nienke voelde een raar gevoel op komen in haar buik en Fabian voelde het zelfde. Fabian pakte Nienkes gezicht zachtjes en trok der naar hem toe. Fabian duwde zijn lippen op die van Nienke. Nienke had nog nooit gezoend maar het voelde goed. Het voelde goed om het met Fabian te doen. Zeg stelletje prutsers! Jeroen kwam ook in de keuken. Bekkuhhhh! Hou toch op Jeroen. En Fabian en Nienke liepen de keuken uit.
Jeroen zuchte en pakte een glas water. Had ik Noa maar. Noa is zo'n mooi meisje. Ze is bijzonder. Maar er is nu op dit moment zoveel aan de hand dat Jeroen niet goed kan nadenken. Hij dronk in een keer het glas water op en liep naar zijn kamer. Appie? Ap? WHAAAAAA! hoorde Jeroen opeens. Wow wat? Ap! Alsjeblieft! Nu niet we hebben al te veel aan ons hoofd. Haha ja sorry ik dacht ik vrolijk je eens op. Avondje horror films kijken? Is goed. Wat voor eten heb je! Heel veel chips. Lachte Appie. Oke deal! Jeroen gaf Appie een High five en gingen de films kijken.
JE LEEST
Het huis anubis en het geheim van Ameris.
Gizem / GerilimDit is een verhaal wat een gebaseert is op het oorspronkelijke anubis verhaal. Dit verhaal is op sommige stukken volwasener. Het volwasener gedeelte zou o.a. liefdes gedeeltes zijn. Ik wens u veel lees plezier met mijn aller eerste verhaal !