Geçen bölümün sonuna 6.bölüm sonu yazmışım kusura bakmayın. 7.bölüm sonu olacak.. :)
Ali ve Selin için artık dünya durmuştu. Herşey onların etrafında dönüyordu.
Büyülenmiş bir şekilde birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı.Sessizliği bozan Selin oldu:
"Ali, ben rüyada gibiyim. Ben az önce sana aşkımı itiraf ettim değil mi?"
Mutluluktan sarhoş olmuş olan Ali cevap verdi:
"Evet Selin sen az önce bana aşkını itiraf ettin. Ben sana aşık oldum Mavi dedin"
"Günlerdir seni neden bu kadar kıskandığımı neden sürekli seni düşündüğümü anlamaya çalışıyorum. Kafamda binlerce soru vardı"
"Peki baba aşık olduğunu nasıl anladın?"
"O yılışık Didem'in sana sarıldığı gün birşeyler değişmişti aslında. O sana dokununca canım o kadar yandı ki."
"Böyle kalbine iğne batıyormuş gibi oluyor değil mi?"
"Evet aynen öyle oluyor"
İkisi de güldü.
"Bana aşkını itiraf ettiğinde önce konduramadım. Olmaz dedim. Ama aklımdan bir türlü çıkmadın. Gece boyunca seni düşünüp durdum"
"Beni reddettiginde çok korktum biliyor musun? Bir daha sana yaklaşamamaktan bir daha seni görememekten..."
Selin aşk dolu bakışlarla Ali'ye baktı ve yüzünü okşadı. Ve şöyle dedi:
"Aslında sana bir daha yaklaşmamayı düşünüyordum ama bugün seni o sarışın kızla görünce dayanamadım"
"O sarışın kız benin liseden arkadaşım bu arada. Sevgilisinin yanına gelecekti benden onu getirmemi istedi"
Selin bunu duyduğuna çok sevinmişti.
"O kız sevgilin diye ödüm koptu. Arkadaşın olmasına sevindim"
Ali Selin'e sıkıca sarıldı ve:
"Benim bu hayatta senden daha fazla sevdiğim hiç kimse yok. Başka bir kıza bakmak aklımın ucundan bile geçmez"
Selin Ali'nin gözlerinin içine bakarak:
"Ne kadar doğru bir adama aşık olduğumu şimdi daha iyi anlıyorum" dedi.
İki aşığın dudakları birbirine yaklaştı ve hasretle birleşti. Birbirlerini o kadar özlemişlerdi ki...
...
Nazlı ve Savaş okuldan çıkarak bir kafede oturdular. Nazlı Ali'nin ismini duyunca çok şaşırmıştı.
"Demek Ali'nin kuzenisin.."
Dalmış olan Savaş aniden cevap verdi:
"Evet öyle. Ama onunla üvey kardeş olacağınız aklıma bile gelmezdi."
"Ani bir karar bu. Annem ve Haluk abi evlenme kararı aldılar"
"Annene acıdım Nazlı.."
Savaş'ın ağzından istemsizce çıkmıştı bu sözler. Nazlı duyunca merakla sordu:
"Ne demek istedin Savaş?!"
"Hiç, hiçbir şey.."
"Anneme acıdığını söyledin. Niye?!"
Nazlı oldukça öfkelenmisti. Savaş kutulamayacağını anlayınca konuşmaya karar verdi:
"Haluk yani dayım göründüğü kadar iyi bir adam değil Nazlı. O çok kötü bir adam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ VE UZAY
RomanceHuzuru ve mutluluğu biribirlerinde bulan iki genç aşığın hikayesi... Mavi huzuru Uzay'da buldu..