1.BÖLÜM:İLK KARŞILAŞMA

5.1K 134 8
                                    

(Selin)
O sabah okula gitmek için yine erkenden uyanmistim. Her gün okula gitmek bir nevi işkence gibiydi.
Kalktım, kahvaltı yapmak için aşağıya indim. Annem ve uyuz ikizim Nazlı masada beni bekliyorlardı.
Somurtkan biz yüzle "Günaydın" dedim.
Nazlı hemen cevabı yetiştirdi: "benim gıcık ikizim yine tersinden kalkmış"
"Seninle hiç ugrasamam Nazlı" dedim ve birşeyler atistirip evden çıktım.

Ders saatine daha çok vardı. Deniz kenarında biraz oturdum. Manzaranın güzelliği beni gerçekten büyülemişti.

Tam o sırada iki metre kadar sağımda sarışın bir genç adam bağırarak telefonda konuşmaya başladı. Aşırı derecede bağırıyordu. Ben de dahil olmak üzere herkes durumdan oldukça rahatsızdı.

Dayanamadim ve sonunda yanına gittim. "Senden nefret ediyorum, bunu ödeyeceksin!!" gibi şeyler söylüyordu. Koluna dürttüm, bana döndü ve garip bir bakış attı. Sonra sinirle telefonu kapattı.

"Biraz daha sessiz olur musunuz? Etraftaki insanlar rahatsız oluyor" dedim.

"Allah'ın sokağında bağırırken sana mı soracağım?" dedi.

"Evet bana soracaksınız, rahatsız etmeye hakkınız yok!" diye çıkıştım.

"Pardon ama sen kimsin? Sokak bekçisi falan mı?"

"Hayır sadece bir vatandaşım ve rahatsız edilmekten hoşlanmam" dedim.

"Öff ne saçmalıyorsun be? Seninle uğraşamam şimdi" dedi ve kırmızı üstü açık arabasına binerek uzaklaştı.

O kadar sinirlenmistim ki, arkasından gerizekali, hayvan diyr bağırdım.Duymuş olacak ki geri geldi ve:

"Biraz ayıp olmuyor mu?" dedi.

"Ne ayibi be? Esas senin yaptığın ayıp!"

"Bak güzelim şu an sana harcayacak vaktim yok. Ugrasamam yani"

"Demek uğrasamazsın"

"Evet"

Çok sinirliydim. Hemen çantamı açtım ve törpümü çıkardım. O aptal aptal gülerken arabasını boydan boya çizdim ve hızla kaçtım.
Oldukça sinirlenmişti. Arbadan indi ama beni yakalaması imkansızdi. Kaçarken şunları söylediğini duydum.

"Seni bulmamam için dua et koca gözlü şeytan kız!!"

Beni nerden bulacaktı ki? :))

Hemen okula gittim. Sirama yerlestim. Hoca derse geldi.

Ders başlayalı 15 dakika falan olmuştu. Sınıf kapısı çalındı. Ben kitaba dalmıştım.

Gelen kişi hocaya;
"Kusura bakmayın hocam" diyordu.

Garipti ama bu sesi tanıdım. Kafamı kaldirmamla şok olmam bir oldu.

Bugün arabasını çizdiğim çocukla aynı siniftaydim. Bu tarafa doğru geliyordu. Ve beni gördü. Pis pis gülerek yanima oturdu.

"Vaay aynı sınıftayiz demek, dünya çok küçük!" dedi ve kulağıma eğildi:

"Sana seni bulmamam için dua et demiştim, şimdi benden kork koca gözlü şeytan kız!!

...

1.Bölüm Sonu

MAVİ VE UZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin