16.BÖLÜM:AŞK DOLU BİR GÜN

1.1K 57 8
                                    

Bu bölüm Ali ve Selin ağırlıklı olacak..
Bol bol abarmanız dileğiyle...

Ali, uyanmıştı. Uzay'ını Selin'ini bırakmamıştı.

Cılız bir ses tonuyla:

"Selin" dedi.

O anda dünyalar Selin'in olmuştu. Sevincinden ne yapacağını bilemedi.
Defalarca elini öptü. O kadar özlemişti ki..

Ali'nin yüzüne doğru yaklaştı. Hasretini belli edercesine uzun uzun öptü dudaklarından, sıcaklığını hissetmek istedi.

"Özledim seni hem de çok.." dedi sadece..

Ali zorla da olsa gülümsedi..

"Ben de seni özledim" dedi yorgun sesiyle..

Selin hemen dışarı çıktı. Herkese mutlu haberi verdi. Mutluluktan herkes ağlıyordu...

Haluk rahat bir nefes aldı. Odanın camından içeri baktı. Oğlunu görmek onu daha da rahatlamıştı.
Kendi kendine:

"Sana bunu yapan kimse onu bulacağım ve cezasını çekecek" dedi ve ateş edeni bulmak için çıkıp gitti.

...

Ali'nin isteğiyle Selin ve Ali birlikte Ahmet'in dağ evine gittiler.Aradan 3 gün geçmişti.

3 gün boyunca Selin Ali'yi bir an olsun yalnız bırakmadı. Bütün bakımını o üstlendi.

Kendi eliyle yemek yedirdi, baş. ucunda bekledi sabahlara kadar...

...

O sabah da yine aynı şekilde Selin Ali'nin baş ucunda uyuyakamıştı. İlk uyanan Ali oldu.

Başını sol tarafa çevirdi. Yorgunluktan uyuyakalmış olan Selin'i görünce, yüzünde tatlı bir gülümseme belirdi.

O kadar güzel uyuyordu ki uyandırmaya kıyamadı. Doğruldu. Kendini oldukça iyi hissediyordu. Yataktan kalktı. Selin'e sürpriz yapmak için mutfağa gitti.

Kahvaltı hazırlamak için işe koyuldu. Kusursuz bir sürpriz olsun istiyordu..

...

Selin yavaş yavaş uyanmaya başladı. Gözlerini açmadan önce eliyle yatağı yokladı. Boş olduğunu fark etti ve korkuyla ayağa kalktı.

"Nerde bu? Nereye gider ki??" diyerek endişeyle etrafa bakmaya başladı.

Bulamayınca yukarı çıktı. Salona ve tüm odalara baktı. Oralarda da yoktu Ali.

Bakılacak son yer olarak mutfak kalmıştı. Mutfağa girdi. Gördüğü şey onu çok şaşırtmıştı.

Mutfak masasının üstünde harika bir şekilde hazırlanmış kahvaltı vardı.

"Bunu o mu yaptı yani?" dedi ve gülmeye başladı.

Tam o anda Selin'in geldiğini duyunca kapının arkasına saklanmış olan Ali ordan çıktı ve beline sarıldı Selin'in boynundan öperek:

"Beni mi arıyorsun?" dedi.

Selin oldukça korkmuştu.

"Ödümü patlattın Ali! Hem sen nasıl hazırladın bunları bakayım?"

Ali yüzüne yine o gülümsemesini katarak:

"Sevgilim bana o kadar güzel baktı ki hemencecik iyileştim"

"Demek öyle"

Ali Selin'e daha da yaklaştı ve onaylamak amacıyla:

"Hı hı" dedi.

MAVİ VE UZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin