34.BÖLÜM:PLAN NE?

768 48 1
                                    

En son gördüğü şey karşıdaki arabanın far ışıklarıydı.Ondan sonrası bomboştu.Güçlü bir baş ağrısı hissetti.Yavaşça araları gözlerini.

Ali, gözlerini açtığında etrafta dumanlar vardı.Hemen kafasını yana çevirdi.Selin, baygın halde yatıyordu.

"Selin, Selin!!" diye bağırarak dürtmeye başladı.

Selin'in başı kanıyordu.Bunu görünce daha da korktu Ali.Hemen arabadan indi.Selin'in tarafına geçti.Öksürerek açtı kapıyı.

Tek hamlede kucakladı Selin'i.Hemen arabadan uzaklaşıp yola koştu.Belki bir araba gelir umuduyla.Yol boş görünüyordu.

Tam umudunu kaybetmişken bir araba göründü yolda.Ali:

"Durun! Lütfen durun!!" diye çaresizce haykırdı.

Araba yavaşça durdu.Camı açtı.Ali, arabadaki kişiyi görünce oldukça şaşırmıştı.

"Emre!Sen burda ne arıyorsun?" dedi.

Emre, durumu geçiştirmek için:

"Onu boşver şimdi.Hadi binun arabaya hastaneye yetişelim" dedi.

Ali, hemen arabaya bindi ve hastaneye gitmek için yola çıktılar.
Yol boyunca Selin için ağladı Ali.

"Uyan birtanem, uyan.. Kendine gel ne olur.Bırakma beni.."

Başındaki kanı durdurmak Selin'in hırkasını çıkarıp başına bastırdı.Hırkaya bulaşan kanları gördükçe daha da kötü oluyordu.

Nihayet hastaneye geldiler.Hemen sedye geldi ve Selin'i acil servise aldılar.Ali'nin gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.

Duvarın dibindeki koltuğa oturdu.Başını ellerinin arasına aldı ve saçlarını sıkmaya başladı.

"Önüme baksaydım ne olurdu sanki.. Hepsi benim yüzümden oldu hepsi.."

O anda telefonu çaldı.Arayan Nazlı'ydı.Açıp açmamak konusunda kararsız kaldı.

Tam açacakken doktor çıktı.Ali, telefonu kapatıp doktorun yanına koştu.

"Durumu nasıl?"

"Korkulacak bir durum yok.Sadece baygınlık geçirmiş.Kanamayı da durdurduk.Birazdan uyanır"

"Çok sağolun doktor bey"

"Geçmiş olsun" dedi ve uzaklaştı doktor.

Ali, rahat bir nefes aldı.

"Allah'ım sana şükürler olsun.Ona birşey olmadı.."

Bu seferki gözyaşları mutluluktandı..

                             ...

Yarım saat geçmişti.Ali, Selin'in kaldığı odanın canımdan Selin'i seyrediyordu.

Selin, öylece yatıyordu.Ne kadar masum diye geçirdi aklindan Ali.Kısacık zamanda bile özlemişti onu.Ona sarılmayı, onu öpmeyi...

Ali, artık dayanamadı ve içeri girdi.Selin'in başucuna oturdu.Saçlarını okşadı önce.Alnına bir öpücük kondurdu.

"Seni seviyorum Koca Gözlü Kız" dedi sessizce.

Selin, yavaşça araladı gözlerini.Karşısında Ali'yi görünce gülümsedi.

"Ali"

Ali, çok mutlu olmuştu.Selin'in sesini yeniden duyunca dünyalar onun olmuştu.

"Efendim birtanem?"

"Neredeyiz biz?"

"Hastanedeyiz canım.Küçük bir kaza geçirdik ama şimdi iyisin.."

MAVİ VE UZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin