L-am vazut pe Jin care statea in usa camerei tipand.
-De ce dracu tipi in halul asta ?
-Ce faci in camera lui Jungkook ?
-Era sa zic eu ce fac aici , termina odata.
-S-a intamplat ceva ? De ce tipai?*spune tatal lui Jungkook urcand pe scari*
-Ah super , Stefania stai in spate *spune Jungkook *
-Ce cauti tu la fiul meu in camera ?
Nu i-am raspuns si am dat sa ies din camera ,dar acesta m-a prins agresiv de mana .
-Ia-ti mainile de pe ea .*spune Jungkook nervos *
-Lasati-o in pace , nu a facut nimic rau *spune Jin speriat*
Dupa ce am reusit intr-un final sa-l fac sa-mi dea drumul la mana am plecat fara sa mai adaug ceva.
Jungkook:
Am incercat imediat sa plec dupa ea ,dar la usa am fost tras inapoi in camera de catre tata.
-Nu o sa mergi dupa ea , nu mai incerca sa pleci!
-Ce nemernic esti! *plangand*
-Plangi cumva ? Te faci de ras ! Sa plangi pentru o fata ? Esti atat de slab !
-Ce se intampla aici ? De ce tipati ?Si de ce Stefania fugea pe scari ? *intervine mama*
-Nu e treaba ta! De ce te bagi mereu in treburile barbatilor ? * dandu-i mamei o palma*
In momentul in care a lovit-o am simtit ca innebunesc , cum putea el sa se atinga de mama !? Asta ascundea mama de mine , faptul ca el o bate .
M-am pus in fata ei si l-am oprit .-Iesi acum din camera mea !
M-a privit cu ura si a iesit din camera fara sa mai scoata un cuvant .
M-am intors spre mama care plangea .-De ce nu mi-ai spus ca te loveste ? * imbratisand-o*
-Mi-a fost frica de el !Mi-a spus sa nu spun nimanui nimic ! Jungkook , trebuie sa iti protejezi iubita ! E in pericol !
-Cum adica in pericol?
-O sa mearga dupa ea Jungkook , o sa o indeparteze si mai mult de tine , mult prea mult .
-E nebun.
-Chiar este .
-Trebuie sa merg la ea ! Si o sa mergi cu mine .
-Ce ? Nu . Nu pot pleca . *spune mama ingrijorata *
-Nu pot sa te las aici , dupa tot ceea ce s-a intamplat .
-O sa fiu bine , tu mergi dupa ea inainte sa mearga el .
Am iesit din camera si am plecat prin casa sa ii caut pe baieti , trebuia sa le spun ce s-a intamplat si sa aiba grija de mama .
-Jimin! Aici erai !
-Ce e?
-Trebuie sa plec undeva , te rog sa ai grija de mama cat timp sunt plecat bine ? Stiu ca suna ciudat dar tata a lovit-o si nu vreau sa se repete .
-Cum!? Si tu unde pleci acum ?
-Am niste treaba .
-Hei Jungkook ! *in camera intra Suga *
-L-ai vazut cumva pe tata?
-A plecat acum ceva timp . De ce ?
-Oh nu , trebuie sa plec acum !
Am iesit afara din casa si am inceput sa alerg spre casa fetelor.
Am scos telefonul din buzunar si am sunat-o pe Stefania ,dar nu raspundea . Inca nu mi-am pierdut speranta si am sunat-o pe Alexis.-Da?
-Hei , a ajuns Stefania acasa ?
-Da, este la baie acum . De ce intrebi ?
-Pot sa vin putin pana la ea ?
-Sigur.
-Ok .
Am inchis telefonul si m-am oprit putin sa ma odihnesc . Eram atat de bucuros ca nu patise nimic .
Am continuat sa merg pana la ea acasa , simteam ca cineva ma urmareste .
Am ajuns in fata blocului si am urcat sus . In timp ce urcam sus cineva cobora si s-a izbit puternic de mine . Nu am putut sa vad cine era pentru ca avea gluga pe cap si a coborat foarte repede.Ceva era ciudat .-Heei , intra .
-Hei , sunteti bine ?
-Da , ce s-a intamplat ?
-Nimic , am venit doar sa vad ce faceti ?
-Ahaaaa, mi-a spus Stefania tot .
-Atunci de ce ai mai intrebat?
-Aishhh*dandu-si ochii peste cap*
-De ce tot continuam sa venim si sa plecam unul de la celalalt ? *spune Stefania stand in pragul usii*
-Esti bine ? * imbratisand-o *
-Da , sunt bine .
-Vreau sa ai grija pe unde mergi de acum incolo.
-De ce ?
- Asa .
-Jungkook cred ca ar trebui sa pleci . *spune Alexis aratandu-mi usa*
-Nu plec.Voi ramane aici azi.
-Bine , dar este destul de tarziu acum , trebuie sa dormim.
Stefania:
A doua zi de dimineata a sunat ceasul ala tampit asa ca m-am ridicat sa-l opresc , bine , am incercat sa ma ridic , simteam ca cineva ma tinea strans in brate. M-am intors , fiind inca adormita , am incercat sa-mi dau seama cine era langa mine .
-La ce te holbezi atat ?