Alexis:
Dupa toata scena de mai devreme Jungkook a fugit in camera lui . Am asteptat cateva ore in speranta ca va iesi odata de acolo ,dar nu s-a intamplat asta ,asa ca am mers intr-o camera sa ma odihnesc putin .
Tocmai cand dormeam mai bine sunt trezita de vocea groasa a lui Namjoon si de bataile sale in usa .
M-am ridicat ametita din pat ,m-am uitat la ceas ,am marit putin ochii pentru ca dormisem 5 ore ,dar apoi mi-am continuat drumul catre usa . Cand am deschis usa ,nu era nimeni in fata mea ,se pare ca Namjoon batea la usa lui Jungkook .-Heei ,cineva doarme aici !* mergand spre el *
-Imi pare rau ca te-am trezit ,dar incerc sa-l fac pe Jungkook sa iasa afara .
-Nici acum nu a iesit ?*spun uimita*
-Nu, ma ingrijoreaza foarte tare.
-Jungkook !*spun batand usor in usa*
-Vreau sa vorbesc cu Jin!*se aude de pe partea cealalta*
-Merg sa-l aduc!*spune Namjoon fugind pe scari*
Jin:
Stateam intins pe canapea butonand telecomanda si deodata il vad pe Namjoon alergand spre mine si tragandu-ma de mana.
-Heei ,incet .Ce s-a intamplat ?*ridicandu-ma*
-Jungkook a spus ca vrea sa vorbeasca cu tine,haide!
Nu stiam de ce vrea sa vorbeasca tocmai cu mine ,dar m-am ridicat si m-am dus la el fara sa mai pun alte intrebari .
Am intrat usor in camera ,inchizand usa in urma mea .Mi-am aruncat privirea prin camera si l-am zarit pe Jungkook stand jos ,langa pat avand privirea in jos .
-Hei .
Si-a ridicat imediat privirea la auzul vocii mele . S-a uitat la mine cateva secunde ,apoi s-a ridicat intr-o clipa de jos si m-a imbratisat .
-Jin..eu ..*plangand*
-Heei ,e in regula ,nu mai plange ,calmeaza-te. De ce ai vrut sa vorbim?
-De ce se intampla toate astea?E doar vina mea asa-i ?
-Ce ? Nu mai spune asta ..nu e vina ta .
-Nu stiu cum sa ma opresc din a face asta Jin ...poate ca ar trebui sa vorbesc cu ea cand se va trezii,sa ne despartim .
-Tu chiar vrei asta ?
-Nu ,nu vreau sa o pierd ,dar daca ramanem impreuna o s-o ranesc mereu ..doar asta stiu sa fac.
-O vei ranii mai mult decat oricand daca o vei lasa singura .Ai idee cat de mult te iubeste ? De cate ori ai ranit-o tu ,ea tot te-a iertat pentru ca nu vrea sa ramana fara tine !Incearca sa te gandesti putin la asta . Nu este o solutine sa te desparti de ea ,o sa suferiti amandoi si mai mult .
Dupa doua saptamani ...
Alexis:
Inca sper ca Stefania sa se trezeasca ,parintii ei nici acum nu stiu ce s-a intamplat cu ea ,nu stiu nimic din ceea ce s-a intamplat pana acum ,daca vor suna ,habar nu am ce am sa le spun .
Tocmai cand voiam sa ma ridic din pat ,telefonul meu a inceput sa sune .-Da ?
-Buna Alexis!
Am ramas cateva secunde privind in gol,inima mea incepuse sa accelereze ,tocmai de ce imi fusese frica nu scapasem .La telefon era mama Stefaniei .
-Buna ziua .
-Ce mai faci? Stefania ce mai face ? Niciuna din voi nu ne-a mai sunat in ultimul timp.