Jungkook:
Era cumva o gluma proasta? Parca ii spusesem foarte clar ca nu o vreau pe Anna prin preajma.
-Vino sa vorbim putin!*tragandu-l pe Jin dupa mine*
-Ce vrei ?
-Ce dracu se afla in capul ala al tau !?Esti idiot cumva ?
-Care e problema ta?*spune Jin plictisit*
-Cum adica ? Ti-am spus foarte clar sa nu cumva sa apari cu asta prin preajma !
-Stai calm , nu o sa se intample nimic , ea are treaba cu mine acum , nu mai are treaba cu niciunul din voi!
-Ce idiot esti ,tu chiar crezi ca te iubeste nu ?
-Stii ceva ?Ce treaba ai tu cu ce fac eu ?Tu ai grija de Stefania , e doar a ta acum , exact cum ti-ai dorit!
-Stii foarte bine ce i-a facut Anna Stefaniei!
S-a uitat la mine intristandu-se ,apoi a lasat capul in jos si a plecat fara sa mai scoata o vorba.
Stefania:
-Ce cauta Anna aici?*spune Alexis venind spre mine*
-E impreuna cu Jin.
-CEE!?
-Da , ai auzit bine .
-Nu, nu poate face asta , din toate fetele tocmai pe Anna a ales-o!?Stie foarte bine ce probleme ne-a facut !
-Se pare ca nu ii prea pasa .
Ne-am adunat toti in living si discutam despre tot felul de chestii . Ma uitam la Anna care il privea pe Jungkook de parca ar fi sarit in momentul ala pe el . M-am intors spre Jungkook si l-am sarutat ,apoi am plecat in camera mea .
-Stefania, deschide usa ,te rog!
-Ce e Jungkook? *deschizand usa*
-De ce ai plecat asa?* intrand in camera*
-Ti-am spus eu ca poti sa intri in camera mea?
-Stii , daca ma gandesc mai bine , azi dimineata ti-am spus ceva .* uitandu-se pervers*
Despre ce tot vorbea? Am stat putin sa ma gandesc si ..."Bine,iti arat eu tie".
-Oh nu!* fugind prin camera*
-Deci vad ca ti-ai amintit !*fugind dupa mine*
-Lasa-ma Jungkook , nu ti-am facut nimic!
-A serios ?
Intr-un moment de neatentie ,Jungkook m-a prins de solduri si m-a trantit in pat ,apoi s-a pus peste mine si a inceput sa ma sarute .
-Jungkook termina !
-Niciodata !*uitandu-se pervers*
Jungkook a continuat sa ma sarute pana cand cineva a batut la usa . S-a ridicat oftand din pat si a mers sa deschida . M-am ridicat si eu din pat si mi-am aranjat putin parul si tricoul ,deoarece eram cam sifonata.
-Ce e?*spune Jungkook nervos*
-Aw scuze , am deranjat ceva ?*spune Anna *
-Da , tocmai faceam sex !De ce ai venit aici?
-Jin mi- a spus sa va chem la masa!*uitandu-se mirata*
-Ok ,PA!spune Jungkook trantind usa*
-Imi place ce i-ai spus
-Deci unde ramasesem?
-Haide sa mergem jos .
-Dar...* facand o fata de catelus*