9.

2.2K 157 4
                                    


Se facuse deja ora 20:15 , afara incepea sa se faca intuneric , simteam nevoia de o plimbare .

-Cred ca ies putin afara .

-Merg cu tine *spune Alexis*

-Singura.

-Ce ? Singura ? Acum ? Ai uitat ce s-a intamplat data trecuta ?

-Stii bine ca nu suport cand insisti asa . Daca am spus ca merg singura atunci merg singura .

-Off bine , sa nu stai mult .Daca se intampla ceva ma suni imediat .

M-am incaltat si am plecat afara . Era o agitatie maxima . Toata lumea se grabea , de parca venea sfarsitul lumii.
M-am plimbat cam de 20 de minute pana am ajuns in fata unor garaje .
Cineva se batea acolo. Ma gandeam daca sa fug sau sa merg acolo , ma gandeam ca as putea fi ranita , dar trebuia sa ajut persoana respectiva nu puteam sa plec asa .

Jungkook:

-Frate , revino-ti ! Cat timp o sa mai stai asa ?*spune Jimin *

-Eu ies afara .*ridicandu-ma*

-Ba nu , nu iesi ! E deja tarziu! Iesi maine , maine e weekend , poti sa te plimbi cat vrei tu .

-Stii ca nu suport sa imi spui tu ce sa fac ! Am spus ca ies afara!

Ajunsesem in fata unor garaje .Am vazut ca venea cineva din fata mea , erau doi baieti , nu m-a dat la o parte si m-am izbit de unul din ei acesta intorcandu-se spre mine si luandu-ma de tricou.

-Esti cumva orb ? Nu vezi pe unde mergi ? * punandu-si mana la gatul meu si izbindu-ma de un garaj*

I-am dat mana la o parte uitandu-ma urat la el . Acesta mi-a dat un pumn in stomac facandu-ma sa ma aplec pentru a putea sa ma loveasca din nou .
Nici nu incercam cumva sa ma apar .Mintea mea era complet in alta parte .

-JUNGKOOKIEEEE!

Abia puteam sa imi mai tin ochii deschisi , m-am lasat in jos sprijinindu-ma de garaj , i-am vazut pe cei doi fugind. Cineva se apropia grabit de mine.

-Jungkookie !?

-Sunt bine , nu-ti face griji .

-Nu esti bine deloc .. ce le-ai facut ? De ce te-au batut ?

Incercam sa ma ridic ,dar nu reuseam .

-Inceteaza! Nu ma incerca sa te ridici singur ! Nu vezi ca nu poti ? * luandu-mi fata in palmele ei *

-Ba pot.

- Termina .

-Suna-i pe baieti sa vina aici .

-Nici vorba ! Te duc eu acasa .

-Dar nu poti sa te cari cu mine pana acasa , nu te incapatana !

-Asculta , nu esti in starea necesara sa te certi cu mine acum , asa ca inceteaza odata .De ce te incapatanezi si spui ca nu ai nevoie de ajutor ?

-Chiar nu am.

Am ajung intr-un final acasa dupa un drum lung plin de certuri.Cand am intat in hol , baietii deja ne asteptau acolo.

-Ai fost cumva batut ? *spune J-Hope*

-O doamne , trebuie sa iti ingrijim ranile , haide *spune Jin tragandu-l pe Jungkook in sufragerie *

-Cum s-a intamplat asta ? *intreaba Namjoon speriat *

Jin:

-Jin , te rog mergi la baieti si spunele sa o convinga pe Stefania sa ramana cu mine , chiar am nevoie de ea acum , te rog.

-Bine , dar daca nu vrea ?

-Fa tot posibilul te rog , am cea mai mare nevoie de ea acum .

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum