Era Jungkook ,eram atat de concentrata la el incat nu mi-am dat seama ca se trezise.
-Cum ai ajuns tu aici ?
-Am visat urat !Mi-a fost frica asa ca am venit langa tine . * facand o fata de catelus *
-Bine , ridica-te acum . * impingandu-l *
M-am ridicat eu prima si m-am dus la baie . Dupa 5 minute am iesit si m-am dus sa-mi caut haine .
-Nu ai mai plecat ?
-Nu.
-Iesi afara Jungkookie , vreau sa ma schimb .
-De ce iti e rusine de mine ?
-Iesi odata nu auzi !? * luandu-l de mana si dandu-l afara*
- Te iubesc !
-Si eu !*trantind usa*
M-am imbracat apoi am plecat spre bucatarie .
-SQUUUAADDD! *strig prin casa*
Imediat Alexis si Jungkook si-au facut aparitia langa mine , parca erau in armata , asa se asezasera si nu spunea niciunul nimic, dar eu ma saturasem de ras.
-Vreti sa mancati ceva ?*spune Alexis indreptandu-se spre bucatarie *
-Eu nu mananc .
-Ba da , o sa mananci *spune Jungkook tragandu-ma in bucatarie*
-Dar nu vreau ,lasa-ma!
-Crezi ca daca nu iti facea bine te obligam sa mananci?* ridicand dintr-o spranceana *
Am dat ochii peste cap apoi m-am asezat pe scaun .
-Nu mai fi nesuferita! *spune Jungkook*
-Dispari!
Am mancat putin apoi am plecat la scoala . Pe tot parcursul drumului aveam impresia ca ne urmareste cineva , nu ma simteam okay deloc , asa ca , l-am luat pe Jungkookie de mana .
Cand i-am atins mana acesta se uita mirat la mine .-Ce...
-Hai sa nu stricam momentul * uitandu-ma in alta parte*
Alexis:
-Stefaniaaa!Trebuie sa-ti spun ceva !
-Ti-ai facut un prieten nu-i asa ?
-Wow , citesti cumva ganduri ? *spun razand *
-Poate * facandu-mi cu ochiul*
-Oo , asta nu e bine ? *spune Jungkook strambandu-se*
-Cum adica ?
-Nu conteaza !
-Voi doi imi ascundeti ceva nu-i asa ? O sa aflu eu !
Stefania:
Sunt fericita intr-un fel ca Alexis are pe cineva ,dar lui Taehyung ii place de ea. Cred ca e putin cam tarziu acum sa ii mai spuna ca o place .
-Nici acum nu vrei sa-mi spui ?*intreaba Alexis facand o fata de catelus*
-Nu !
Pana am ajuns la scoala Alexis m-a tampit cu o intrebare "Nici acum nu vrei sa-mi spui?" , i-am raspuns de cateva ori ca nu , apoi nu am mai bagat-o in seama , am lasat-o sa vorbeasca singura .
Am intrat in scoala , nimic interesant . Ma uitam prin jur si l-am zarit pe Jin care se uita dezamagit la mana mea si a lui Jungkookie apoi a iesit afara din scoala trecand pe langa noi ignorandu-ne , m-am strambat putin pentru ca nu intelegeam de ce a reactionat asa .
M-am uitat dupa Jin pana nu l-am mai vazut deloc , m-am intors si l-am vazut pe iubitul lui Alexis venind spre ea. Nu prea imi placea de el , il cunosteam , nu imi placea deloc comportamentul lui , imi era tare teama ca Alexis o sa ajunga sa fie ranita din cauza lui.
Mi-am continuat drumul spre clasa , eram cu gandul numai la Jin si nu am observat ca ma izbisem de cineva .