15.

1.8K 131 7
                                    

Stefania:

Am trecut de garajele acelea , apoi simt cum cineva ma apuca de maini si ma opreste . Cand m-am intors sa vad cine e am primit un pumn in fata , apoi o ploaie de lovituri s-a atintit asupra mea . Am cazut in genunchi , nu prea mai vedeam nimic. La un moment dat loviturile s-au oprit . Am incercat sa vad ce se intampla si l-am vazut pe Jungkook.

Jungkook:

-Esti un nenorocit!Cum ai putut sa faci asta unei fete?

-Stii, nu sunt chiar ce credeai tu la inceput , ai fi surprins de ceea ce pot face .

-Ma dezgusti!Chiar nu inteleg ce a vazut mama la tine!

-Stii , chiar nu suport oamenii care nu fac ce spun eu , nu te suport pe tine , vreau sa ma asculti de acum incolo , nu vreau sa mai aud ca incalci cuvantul meu si nu incerca sa suni la politie , altfel , uite ce se intampla * aratand spre Stefania*

Ma uitam la ea cand deodata simt o lovitura puternica in ceafa .

Stefania:

-Jungkookie*soptesc*

Am incercat sa ma duc la el , dar nu prea puteam sa ma misc foarte mult . M-am chinuit putin sa ajung la el ,chiar daca ma durea tot corpul ingrozitor de rau , nu puteam sa stau asa la nesfarsit.
Cum aveam sa ajung eu cu el acasa sau la spital ?Nici macar nu puteam sa il misc .
Am scos telefonul din buzunar si i-am sunat pe baieti .

-Da?

-Alo?Namjoon..

-Stefania!?*spune agitat*

I-am spus ce s-a intamplat si unde suntem .
Nu puteam sa stau pana vine el asa ca m-am ridicat incet , apoi am incercat sa-l ridic pe Jungkookie , i-am pus mana pe umarul meu si am incercat sa merg tragandu-l dupa mine .
I-am vazut pe baieti coborand dintr-o masina .
Jimin alerga spre noi .

Dupa ce l-a luat pe Jungkook si a mers cu el spre masina picioarele mele au cedat si m-am intins pe asfalt. 

-Stefania! *striga Namjoon alergand spre mine *

M-a ridicat de jos, apoi m-a urcat in masina.

-Mergem la spital ! *spune Namjoon calcand acceleratia *

Am ajuns la spital iar Jimin l-a luat pe Jungkookie in brate coborand din masina si indreptandu-se spre spital.
Namjoon vine apoi pe parte unde eram eu si imi deschide usa .

-Haide , si tu ai nevoie sa mergi acolo .

-Nu merg , sunt bine * punandu-mi mainile pe cap , aveam o durere insuportabila *

-Nu esti , haide , te rog .

Am coborat din masina si am incercat sa intru singura in spital dar abia ma taram , deodata Namjoon ma ridica si intra cu mine in spital .

-Doamne !Dar ce s-a intamplat ? Cine ti-a facut asta ? *spune o asistenta indreptandu-se spre noi*

-Chiar nu vreti sa stiti *spune Namjoon *

-Haide , urmeaza-ma!

Namjoon a urmat-o pe asistenta pana la un salon , a intrat apoi m-a asezat cu grija pe pat .
Asistenta a venit apoi sa-mi ingrijesca ranile .Nu prea reusea pentru ca ma tot miscam , ma dureau ingrozitor .

-Unde e Jungkook? E bine? *ma uit la ea plangand*

-A fost lovit puternic in cap , dar acum e stabilizat , o sa fie bine , asteptam doar sa se trezeasca .

-S-a trezit ! *in salon isi face aparitia o doamna*

Asistenta a iesit imediat din salon , la fel am vrut sa fac si eu ,dar Namjoon m-a oprit .

-Unde mergi?

-La Jungkookie .

-Abia daca poti sa te misti, nu mergi acolo stai aici.

Ma uitam la el incruntandu-ma , cand mi-a fost atrasa atentia de mama lui Jungkookie care a intrat grabita in salon .

-Ce s-a intamplat ?Cine a facut asta? Jin nu mi-a spus la telefon nimic , mi-a spus doar ca trebuie sa ajung aici!* imbratisandu-ma *

-Sotul dumneavoastra .

Ma uitam la ea , avea capul plecat in jos , parca ii vene sa intre in pamant , nu stia ce sa zica .

-Imi pare atat de rau , trebuia sa spun mai devreme tot ce se intampla ,nu s-ar fi ajuns la asta .*plangand *

-E in regula ..nu plangeti * imbratisand-o * Pot sa va intreb ceva ?

-Sigur *spune stergandu-si lacrimile *

-Stiu ca nu e momentul potrivit sa ma intreb asta dar , ce s-a intamplat cu fostul sot al dumneavoastra?

-A murit...el l-a omorat , m-a amenintat , mi-a spus sa nu spun nimanui ce s-a intamplat si sa pretindem ca a fost doar un accident .Dar de data asta nu o sa mai scape .

-Imi pare rau.

-Nu-i nimic ..dar Jungkook unde e ? E bine ?

-...asteptam sa se trezeasca , l-au lovit cu ceva in cap , a incercat sa ma salveze ...

-Cine e Stefania ?*in salon isi face aparitia un doctor*

-Eu!* ridicand putin mana*

-Jungkook vrea sa vorbeasca cu tine .

Am incercat sa ma ridic incet de pe pat , m-am dezechilibrat usor , iar Namjoon s-a apropiat repede de mine prinzandu-ma de mana.

-Ma descurc !*dandu-i mana la o parte*

Mi-am continuat drumul pana la salonul lui Jungkookie si am intrat inauntru.
Am stat putin sprijinindu-ma in tocul usii si privind spre patul lui Jungkookie , apoi m-am apropiat .

-Hei .

-Esti bine ? *incercand sa se ridice*

-Sunt bine , nu te ridica!

-Imi pare atat de rau pentru ce s-a intamplat .Stiu ca eu sunt de vina.

-Nu e vina ta * imbratisandu-l*

M-am ridicat de langa Jungkook pentru ca imi venise ameteala si voiam sa merg la baie .

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum