37.

1.4K 105 10
                                    

De ce ar incerca Stefania sa ma omoare ?

-Hei Jungkook!Cum te simti? *spune Namjoon intrand in salon*

-Huh?Ăă,sunt bine ..sunt bine .*balbaindu-ma*

-S-a intamplat ceva?*ridicand dintr-o spranceana*

-Nu ,sunt bine .Cand voi putea pleca de aici?

-Pai doctorul a spus ca trebuie sa-ti mai faca niste teste ,deci cred ca maine poti veni acasa . Apropo, stii cumva ce s-a intamplat cu Stefania? 

-Ce s-a intamplat!?*tresarind*

-Am dus-o acasa si cand am ajuns a intrat direct in camera ei inchizandu-se din nou acolo ignorandu-ne pe toti

-Cum adica din nou ?

Am fost intrerupti de Anna care a intrat in salon .

-Ăă, o sa iti povestesc in alta zi .*iesind din salon*

-Stai !De ce pleci?

-Trebuie sa merg acasa la Stefania si la Alexis ,vreau sa ma asigur ca e totul bine ..nu-ti face griji ,ramai aici cu ea *aratand spre Anna*

De ce a trebuit sa plece tocmai acum ? Trebuia sa-mi spuna ceva important .

-Hei iubitule !Cum te mai simti ?*spune Anna apropiindu-se de pat*

-Nu-mi spune asa!Si sunt bine .

-S-a intamplat ceva cu tine ?

-Nu !Acum iesi de aici,e tarziu si vreau sa dorm!

Stefania:

Am iesit din camera mea ,ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic .

-Oh hei inca sunteti aici ..*intrand in bucatarie*

-Da..nu am vrut sa plecam pana nu ieseai tu din camera ,trebuia sa ne asiguram ca esti bine .*spune Suga luandu-ma in brate*

-Vrei sa mananci ceva?*spune Alexis pregatind farfuria*

-Da,sigur.

M-am asezat la masa si am inceput sa mananc sub privirile baietilor.Toti se uitau la mine zambind.

-Ce e?*ridicand furculita in aer*

-Nimic ,doar ne uitam si noi la tine .*spune Jimin razand*

-Mai esti suparata?*intreaba David*

-Nu , sunt bine !*zambind*

-Sigur?* ridicand dintr-o spranceana*

-Da ,serios ,chiar am trecut peste .

-Cum adica ai trecut peste ? *spune Suga nedumerit*

-Nu conteaza , terminati cu intrebarile.

Mi-am intors capul spre usa si l-am vazut pe Namjoon stand cu mainile incrucisate la piept si privindu-ma trist .

-E deja tarziu ,cred ca ar trebui sa plecam !*spune Namjoon facandu-le semn baietilor sa se ridice*

S-au ridicat toti fara sa mai spuna ceva si apoi au plecat . David a plecat si el la apartamentul pe care il avea inchiriat .

-Eu merg sa dorm.*indreptandu-ma spre camera*

-Maine vrei sa mergem la mall?*spune Alexis fericita* Oricum peste doua zile ne intoarcem din nou la scoala..*privind trista in jos*

-Sigur*razand* Noapte buna!

-Noapte buna!

........

M-am ridicat usor de pe perna ,m-am intors sa-mi caut telefonul si pe noptiera am dat de o poza cu mine si Jungkook.Am privit cateva secunde poza , apoi am pus-o cu fata in jos .
Azi incepe o noua zi ,azi o sa fiu fericita ,trebuie sa ma distrez alaturi de prietena mea si sa las la o parte toate supararile .
Am iesit din camera si m-am indreptat spre bucatarie ,unde am gasit-o pe Alexis .

-Heei,buna dimineata !* zambind*

-Salutari !*razand*

-Aa ,esti bine dispusa , hai sa vezi ce radem azi !

-Sigur*razand*

-Haide sa mancam ceva si dupa plecam la mall.

Am mancat putin ,apoi Alexis a mers si ea sa se imbrace . M-am asezat pe canapea in living si am inceput sa butonez telefonul . Ma uitam la poze cand, am dat de o gramada de poze cu mine , cu Jungkook si cu restul baietilor .Nu aveam de gand sa le sterg ,erau amintiri .

-Sunt gata ,mergem?*spune Alexis venind langa mine*

-Sigur!

Am iesit din bloc ,apoi ne-am urcat in masina si am pornit spre mall dand muzica la maxim .
Dupa 30 de minute de mers ,ajunsesem in sfarsit .Am parcat masina ,apoi am intrat in mall incepand cumparaturile .
Dupa 4 ore in care am intrat prin tot felul de magazine ,ni se facuse foame ,asa ca am intrat intr-un fast-food.
Alexis s-a asezat la o masa ,iar eu mi-am pus cumparaturile pe canapea langa ea si m-am dus sa comand.
De cand am intrat i-am observat pe Anna si pe Jungkook ,dar nu le-am dat importanta .Cand m-am dus sa comand ,am trecut pe langa masa lor observandu-l pe Jungkook ca ma privea bland ,dar foarte insistent .
Am luat comanda ,iar cand am trecut din nou pe langa masa lor ,m-am prefacut ca ma impiedic si am dat cu mana peste sucul Annei varsandu-l pe ea .
Mi-am continuat apoi drumul zambind.

-Ce a fost asta ?*spune Alexis razand*

-M-am impiedicat.

-Siiiguuurr!*razand*

Dupa ce am mancat ,am mai ramas putin la masa sa mai discutam .
Mai aveam putin suc in pahar si am vrut sa il termin,dar cand am vrut sa pun mana pe pahar ,acesta s-a varsat pe mine.Mi-am ridicat privirea si am vazut-o pe Anna mergand mai departe privind victorioasa .

-Sa nu faci vreo prostie ,lasa-o naiba, mergem la baie si iti pui alti pantaloni pe tine.*spune Alexis ingrijorata*

-Nici sa nu se gandeasca ,ca o sa scape asa usor.

M-am ridicat de la masa si am mers spre Anna .I-am pus mana pe umar ,am intors-o cu fata spre mine ,apoi i-am dat o palma puternica peste fata ,aceasta cazand.
O priveam dezgustata ,cand l-am simtit pe Jungkook cum ma trage de langa ea si apoi ma priveste urat .Il priveam plictisita si dintr-o data ,acesta a ridicat mana la mine vrand sa ma loveasca ,dar s-a oprit ,ramasese cu mana in aer .
M-am intors si am plecat inapoi spre Alexis.

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum