17.

1.7K 134 5
                                    

Am mai stat cateva minute pe banca ,apoi m-am ridicat si m-am indreptat spre clasa .
E ok , daca el vrea sa ne ignoram complet unul pe celalalt atunci asa o sa fie.

-Unde ai fost ? Te-am cautat peste tot *spune Jin venind spre mine *

-Am fost afara .

-Ce s-a intamplat ? * prinzandu-ma de mana*

-Lasa-ma!Nu am chef de dat explicatii acum !

-Scuze.. * uitandu-se in jos*

M-am intors si mi-am continuat drumul spre banca .

-Hei ce s-a intamplat afara ?*spune Alexis ridicandu-se din banca *

-Vino afara , nu iti pot spune aici.

Am iesit impreuna cu Alexis pe hol si ne-am indepartat putin de clasa noastra.

-Jungkook mi-a spus ca nu mai vrea sa avem nicio legatura unul cu celalalt , mi-a spus sa ma prefac ca nu s-a intamplat nimic intre noi.

-Stim eu ca nu o sa se schimbe niciodata ! *spune Alexis bagandu-si mainile in par *

-Ti-am spus de la inceput ca vrea doar sa isi bata joc de mine * indreptandu-ma spre clasa*

M-am dus catre clasa si l-am vazut langa usa pe iubitul lui Alexis sarutandu-se cu o fata.

-Ce tot faci aici ? *privindu-l plictisita*

-Te rog sa nu-i spui lui Alexis ca ai vazut asta , te rog * uitandu-se speriat la mine *

-Sa nu-i spun !?De ce !? Iti e frica ca o sa ti-o iei rau de tot si tu si asta de langa tine !?

-Nu , nu vreau sa fie ranita.

-*bufnindu-ma rasul* Daca chiar iti doreai sa nu o ranesti nu faceai asta !Si stai linistit , nu o sa sufere deloc !

M-am intors sa intru in clasa si m-am lovit de Taehyung care se pare ca privea toata scena nervos.

-Ai vazut ceva ?* ridicand dintr-o spranceana *

-Tot.

-Ok , hai sa intram in clasa , nu are rost sa facem aici o scena pentru idiotul asta .

-Inca nu s-a terminat!* aratand spre cei doi*

Dupa putin timp m-am ridicat din banca si m-am indreptat spre hol sa ma uit de Alexis care nu mai aparea.
Ajunsesem la usa si Jin m-a strigat ,asa ca m-am intors spre el .

-Hei , unde te duci ?

-Merg sa o caut pe Alexis !

M-am intors sa ies pe hol si m-am izbit puternic de cineva .
Mi-am ridicat privirea si l-am vazut pe Jungkook privindu-ma bland .Mi-am cerut scuze ca l-am lovit si am iesit afara . L-am vazut pe idiotul ala vorbind cu Alexis de parca nu se intamplase nimic.

-Hei , de ce ai plecat asa mai devreme ?*spune Alexis indreptandu-se spre mine*

-Nu stiu , haide sa intram in clasa , s-a sunat deja .

Am intrat in clasa si am asteptat sa vina profesorul .
Dupa putin timp si-a facut aparitia in clasa si a inceput deja sa ne predea.

-Alexis, cred ca trebuie sa-ti spun ceva ..*spun uitandu-ma in jos*

-Ce e ?

-Ăămm, l-am vazut pe iubitul tau sarutandu-se cu alta fata mai devreme.

-Oww, i-am vazut si eu .

-Serios ?Si nu te supara asta ?

-Nu .

-Wow serios? Cum faci asta ? * razand*

-Nu m-am atasat prea mult de el pentru ca il cunosteam si stiam ca asta o sa faca la un moment dat.

-Daca aveti ceva asa de important de vorbit incat sa vorbiti in ora de ce nu ne povestiti si noua ? *se aude vocea profesorului*

-Imi pare rau , e vina mea , eu o tineam de vorba * ridicandu-ma in picioare*

-M-am saturat sa iti atrag tot timpul atentia pentru ca vorbesti . Azi dupa ore vreau sa te prezinti la detentie !

Am dat din cap afirmativ si m-am asezat inapoi pe scaun .

-De ce ai facut asta ?*intreaba Alexis*

-Am spus doar adevarul , e okay.

Restul orei a trecut repede .Am iesit din banca si i-am spus lui Alexis ca ma duc pana afara .
Am iesit din clasa si ma indreptam spre baie cand mi s-a parut ca ma striga cineva si m-am intors ,apoi am simtit pe cineva izbindu-se de mine facandu-ma sa cad .

-Chiar nu vezi pe unde mergi !?Esti idioata!?

Mi-am ridicat privirea si am vazut un baiat , nu stiam cine e asa ca l-am ignorat si am incercat sa ma ridic .
Am auzit pe cineva care venea din spatele meu grabit ,apoi m-a ridicat de jos.
M-am intors si era Jin care ma verifica, asigurandu-se ca nu am patit nimic .
Cand m-am intors sa discut cu baiatul ala , l-am vazut pe Jungkook lovindu-l.

Jungkook:

Eram pe hol cu Jin cand am vazut un baiat care o lovise pe Stefania. M-am uitat putin mirat la el ,apoi l-am auzit tipand la ea .
Am alergat repede la ei impreuna cu Jin . Jin a ridicat-o pe Stefania de jos iar eu am mers sa discut cu acel baiat .

-Pe cine crezi ca faci tu idioata?Cere-ti scuze imediat!*dandu-i un pumn in stomac*

-Jungkook ce tot faci !? O sa ai probleme, , opreste-te!*spune Stefania tragand de mine *

-Ce se intampla aici!?*langa noi isi face aparitia directoarea*

-Nimic!Jungkook doar...

-Stefania te rog sa taci !Stiu ce incerca Jungkook sa faca ! Jungkook , dupa ore esti invitat la detentie!*spune directoarea nevoasa*

-Dar...*spune Stefania marind ochii*

-Nu vreau sa mai aud nimic ! *spune directoarea plecand*

-De ce ai facut asta!?Nu poti sa termini odata!? Parca asa ai vrut , sa nu mai avem nicio legatura unul cu celalalt , ce cauti aici sa imi iei apararea!?

Am plecat de langa ea fara sa ii mai spun ceva .Nu imi place sa ne certam . O iubesc , normal ca vreau sa o apar , am facut ce am facut pentru ca am fost nevoit , asa, nu as fi lasat-o niciodata.

Stefania:

Restul orelor au trecut , asa ca trebuia sa merg la detentie , mi-am luat la revedere de la Alexis si de la baieti si ma indreptam spre sala de detentie.
Am intrat , am salutat profesorul care se afla acolo , i-am spus din ce cauza sunt aici si m-am asezat la locul meu. In clasa mai erau inca 5 copii in afara de mine , dar Jungkook inca nu aparuse .
Dupa cateva minute isi face si el aparitia in sala .Vorbeste cu profesorul ,apoi vine si se aseaza in banca cu mine .

-Ce cauti aici ?*ii spun plictisita*

-Nu pot sa stau langa tine ?

-Nu !

-Ok*ridicand din umeri si asezandu-se langa mine*

Mi-am dat ochii peste cap si mi-am intors privirea catre perete .

-Nu incerca sa ma ignori *spune Jungkook apropiindu-se de urechea mea*

-Cred ca esti cam idiot !

-De ce ? *ridicand dintr-o spranceana*

-Iti mai amintesti ce mi-ai spus mai devreme!?Ei bine , sunt de acord cu ideea asta ! Asa ca inceteaza sa mai vorbesti cu mine , prefa-te ca nu ma cunosti .

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum