18.

1.6K 131 15
                                    

Am stat la detentie doua ore ,apoi am plecat acasa .
Jungkook mi-a spus sa il astept si pe el ,dar am plecat . Am iesit afara din scoala si l-am vazut pe tatal lui asteptand langa o masina . Am ramas pentru cateva secunde blocata , imi era frica de el , nu stiam ce sa fac . Am simtit pe cineva care m-a tras inapoi in scoala ,apoi tragandu-ma intr-o imbratisare .
Mi-am ridicat privirea sa vad cine era .Era Jungkook, initial am vrut sa rup imbratisarea , dar nu am facut-o ,imi lipsisera mult imbratisarile lui.

-Esti bine ? Pari putin speriata.

M-am uitat spre usa si l-am vazut pe tatal lui Jungkook venind grabit catre scoala.

-Ăămm, da , sunt bine , trebuie sa plec acum!

-Stai !

Mi-am pus gluga pe cap si am iesit din scoala in graba trecand pe langa tatal lui Jungkook .
Sper doar ca nu a vazut ce s-a intamplat mai devreme, imi e frica sa nu ii faca lui Jungkook din nou ceva.

Jungkook:

Am vrut sa ies afara din scoala si am dat nas in nas cu tata ,am dat ochii peste cap si mi-am continuat drumul fara sa-i acord atentie.

-Cine a fost fata aia care a fugit mai devreme !?

-De ce cand vezi o fata crezi ca era cu mine !? Nu stiu cine era ! Si ce cauti aici !?

-Am venit sa ma asigur ca nu iti mai faci de cap ! Treci in masina.

-Asta s-o crezi tu!

Am plecat acasa pe jos , chiar daca am scapat cu greu de tata care ma obliga sa merg cu el .

Stefania:

-Alexis ! Am venit acasaa !

-Heeei , ai ajuns! * imbratisandu-ma *

-Daa , sa-ti spun ce s-a intamplat !

Am vrut sa incep sa-i povestesc, dar din bucatarie si-a facut aparitia Jin si TaeHyung .

-Ce faceti voi aici ? *intreb nedumerita *

-Eu i-am chemat .*spune Alexis fericita*

-Ok , haide pana la mine in camera , trebuie sa-ti arat ceva . * tragand-o pe Alexis dupa mine *

-Ce e ? *inchizand usa*

-De ce i-ai chemat aici ?

-Jin a vrut sa stie daca esti bine si i-am zis sa ramana aici . Cred ca te cam place .

-STIIIUUUU!De asta nu vreau sa fie aici !Mie nu imi place de el , nu vreau sa ii dau cumva sperante .Nu vreau sa se ataseze prea mult de mine . *asezandu-ma pe pat*

-Dar de ce nu vrei sa ii dai o sansa ? *spune Alexis punamdu-si mainile in solduri *

-Eu il iubesc pe Jungkookie.

-Ooookkkk, chiar si dupa ce a facut ?

-Asta voiam sa iti spun !Tot incearca sa vorbeasca cu mine. Nu il inteleg deloc , mi-a spus ca nu mai vrea sa vorbim si acum el e cel care incearca sa vorbeasca cu mine .

-Ok, haide sa mergem afara , baietii asteapta deja de mult timp.

-Mergi tu , vin si eu mai tarziu.

Dupa 20 de minute am iesit si eu din camera .Alexis si Taehyung erau pe canapea , pe Jin nu il vazusem .

-Hei , ce faceti ? * asezandu-ma pe canapea *

-Ne plimbam cu bicicleta nu vezi ? *spune Alexis razand*

-TaeTae ,tu ce mai faci ? Stii tu la ce ma refer .*razand si impingandu-l incet *

-Nu mai fac nimic *spune trist *

-Despre ce e vorba ? *intervine Alexis*

Voiam sa ii raspund lui Alexis , dar m-am uitat la TaeTae care imi facea semn sa tac din gura , apoi a venit langa noi si Jin .

Cineva ciocanea la usa , m-am ridicat de pe canapea alene si m-am dus sa vad cine e .

Jungkook:

Dupa ce am ajuns acasa am suportat o ora predicile primite de la tata . Voiam sa plec ,dar el ma oprea mereu . Voiam sa merg la Stefania sa vorbesc cu ea , sa ii spun ce se intampla .Am reusit sa ies din casa pana la urma si m-am dus direct la ea acasa
Am ajuns la ea dupa 20 de minute .

-Hei * zambind *

-Ce faci aici ?

-Am venit sa iti spun ceva .

-Cine e la usa ? *spune Alexis venind spre usa* Oh hei , intra!

-Jin ? Ce faci aici ? * marind ochii*

Cand am intrat in casa l-am vazut pe Jin si pe TaeHyung pe canapea , nu aveam treaba cu TaeHyung , dar ce cauta Jin aici?

-Tu l-ai chemat aici !?

-Hai linisteste-te , nu incepe cu scandalul *spune Jin plictisit*

-Sa nu incep cu scandalul !? Ai uitat cumva ce mi-ai spus la scoala ? Si acum mai esti si aici , ti se pare ca e un lucru normal sa te vad la ea acasa dupa tot ce ai spus atunci ?

-Jungkook calmeaza-te , a ramas aici doar ca sa vada daca sunt bine , atat , nu ai de ce sa iti faci griji ! *spune Stefania asezandu-se pe canapea *

-Sa nu imi fac griji !?Tu nu sti ceea ce stiu eu, bine !?

-Si de ce te superi pe mine !? Stii ceva , poti pleca !

-BINE! IL LAS PE JIN AICI SA ITI POARTE DE GRIJA , NICI NU MA MAI INTERESEAZA DE TINE !

Dupa doua luni...

Nu am mai vorbit cu ea de doua luni , din ziua aia cand l-am gasit pe Jin la ea acasa si ne-am certat .Inca regret ca am spus ca nu imi mai pasa de ea . Am observat ca ea nu e deloc afectata de faptul ca nu ne mai vorbim deloc , nici nu vreau sa fie afectata , nu vreau sa sufere din cauza mea , ma bucur ca e fericita sau cel putin asa cred.

Stefania:

In sfarsit Alexis si Taehyung sunt impreuna .TaeTae si-a facut curaj in sfarsit si i-a spus ce simte .Si lui Alexis ii placea de el , dar nici ea nu spunea nimic .
Eu nu am mai vorbit de mult cu Jungkook , imi e atat de dor de el, nu vreau sa arat asta ,dar chiar imi lipseste foarte mult.
Mereu am vrut sa-l intreb de vorba , dar ma ignora mereu , asa ca am renuntat .
El a trecut peste , si-a facut o iubita , se pare ca se inteleg foarte bine . M-a uitat.

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum