"אני אלך להביא שתייה" קאלום עצר את הריקוד שלנו, מתנשף.
הנהנתי והתישבתי בצד.
הוא חזר אחרי כמה שניות עם שתי כוסות. הרחתי אלכוהול. העדפתי להישאר ערנית אז סירבתי לשתות אבל קאלום רק משך בכתפיו, רוקן את הכוס שלו ואחר-כך גם את הכוס שלי.
כבר לא היה לי כח אבל קאלום התעקש שהוא נורא אוהב את השיר שהתנגן, והסכמתי לרקוד איתו עם סוף השיר.
ידו על גב השמלה הכחולה שלי הובילה אותנו, המוזיקה זרמה דרך הגוף שלי והניעה אותו.
הסתכלתי לקאלום בעיניים החומות הצוחקות שלו. הם היו כל-כך קרובות לשלי."היילי" קאלום התנשף.
הסתכלתי מסביב ופתאום קלטתי שאנחנו ממש בקצה האולם. כמעט אף-אחד לא היה כאן. הרגשתי את הגב שלי נלחץ כנגד הקיר מאחורי. קאלום עמד מולי והסתכל עלי.
"קאלום?" ניסיתי להתקדם חזרה אבל הוא חסם אותי "מה הענין?" כיווצתי את המצח.
"את מהממת" קאלום הסתכל עלי בלי להתבייש. גלגלתי עיניים. בנים.
"תודה קאלום, זה באמת מחמיא לי אבל אולי כדאי ש-"
קאלום קטע אותי. הוא נצמד אלי ונישק אותי. בשניה הראשונה הייתי בהלם וניסיתי לדחוף אותו, אבל השפתיים שלו בין שפתי היו כל-כך רכות וחושקות. החזרתי נשיקה בלי לחשוב על מה שאני עושה. האצבעות שלו על גבי, הריח שלו מסביבי והתלתלים שלו שמדגדגים לי במצח. זה הרגיש כל-כך נכון. כל-כך טוב, וקאלום ו-
פתאום הבנתי מה אני עושה ודחפתי את קאלום אחורה בכוח. הוא הסתכל עליי בהלם.
קיוויתי שאף-אחד לא ראה את מה שקרה כאן עכשיו "קאלום, אני הולכת!" הקול שלי רעד."את לא אוהבת אותי?" הוא שאל, נעלב.
"זה לא אתה- אתה שיכור- אתה לא יודע מה אתה עושה" סיננתי לו תוך כדי שלבשתי חזרה את המעיל.
"בטח שאני יודע, היילי- פשוט רק עכשיו הבנתי- הבנתי כמה אני אוהב אותך" הוא ניסה לתפוס בשרוול המעיל כדי לעצור אותי.
"קאלום" משכתי ממנו את המעיל "תעזוב אותי- אני לא רציתי שזה יקרה- אני מצטערת" לחשתי. לא רציתי להתחיל לבכות כאן, ליד כולם "אתה שתית- אתה לא צלול עכשיו."קאלום רק עמד והסתכל עלי כשפילסתי לי דרך בין האנשים, והתחלתי לרוץ חזרה לחדר שלי בדירה, פני בכפות ידי.
------------------------------------------------------
היי סורי אני יודעת שקצת מאוחר.. אבל הייייי פאנגירלס לא ישנות אף פעם!!;););)
סתם, עכשיו אחרי שקראתם את הפרק אתן יכולות ללכת לישון:) חחחחחחח
לילה טוב❤
YOU ARE READING
דירה מספר 5 - 5sos
Fanfictionהיילי נרשמה למחנה מוזיקה. היא בחיים לא הייתה מאמינה את מי היא תפגוש שם וכמה החיים שלה ושלהם ישתנו בגללה. אבל זה קרה. *** פייבסוס פאנפיק - 5sos fanfic *** קריאה מהנה:)