היומן של אשטון:)

580 45 6
                                    

יום רביעי

1:26 AM

לפני עשר דקות עלינו על המטוס ללוס אנג'לס, שם ההופעה הראשונה שלנו במסע הופעות.
לוק כבר נרדם וקאלום ומייקל יושבים לפנינו ורואים סרט.

אני קצת משועמם.. אז אני כותב.
לפעמים כשאני כותב אני מרגיש כאילו אני מדבר עם היומן. כשאין לי מישהו אחר לדבר איתו. יש דברים שאני מרגיש צורך לדבר עליהם, אבל אף אחד מסביבי לא יקח אותי ברצינות, אז אני מעדיף לכתוב אותם לעצמי. זה מרגיע אותי.

בכל אופן, אנחנו טסים עכשיו ללוס אנג'לס, כתבתי את זה כבר, ואני חייב לומר שאני מתרגש. מאוד.
אני יותר מתרגש מאשר לחוץ. להופיע זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות. זה דבר מדהים גם אם לפעמים זה קשה, להיות כל-כך הרבה זמן רחוק מהמשפחה שלי, ומלינה.

רק לכתוב את השם שלה מעלה חיוך על שפתי. אני באמת אוהב אותה והיא גורמת לי לשמוח.
לפני כמה שבועות חשבתי שהיילי היא האחת שלי, ואחרי שנפרדנו הייתי שבור, הרבה מאוד זמן.
אבל אז לינה הגיעה וכמו איחתה את השברים של הלב שלי.

במבט לאחור, אני מבין שהיה לי קשה כשעזבתי את היילי כי חשבתי שזה הסוף. לפעמים דברים קטנים ששוברים את האדם נראים לו כמו סוף העולם.
אבל כנראה שלכל דבר יש סיבה. הגורל משחק בנו כמו בובות ואנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מי ינצח בסיבוב.

אם לא הייתי נפרד מהיילי, ואם לא הייתי אומר שנפרדתי ממנה כשהופענו בתחרות, בחיים לא הייתי מכיר את לינה.
ועכשיו, אחרי שהכרתי את לינה, אני שוב מאושר, וזה הכי חשוב כשחושבים על זה.

לוק נוחר ליידי. בטח חולם על אדם. כבר שבועיים שהוא לא מפסיק לדבר עליו. אדם באמת אחלה בחור, וזה רק בונוס שהוא אח של לינה.
אתמול אני ולוק התארחנו אצל המשפחה של אדם ולינה לארוחת ערב והם היו מאוד נחמדים וקיבלו אותנו בשמחה.
זה היה אחד מהימים הטובים האלה, שכיף להיזכר בהם.

באותו זמן, קאלום ביקר את היילי. איך לא?
אבל באמת שהם חמודים ביחד ואני מפרגן. אם הם גורמים אושר אחד לשני, מי אני שיפריע?

אה ושכחתי עוד משהו; באותו זמן גם מייקל יצא לדייט עם אחת בשם דאני. הם נפגשו בחנות "Hot-Topic" כי היא עבדה שם, ומשם הדברים התגלגלו. יצא לנו לבלות איתה כמה ימים והיא ממש מתוקה. אני מחזיק למייקל אצבעות. הוא באמת אחד האנשים עם הלב הכי רחב שאני מכיר ומגיע לו מישהי שתואהב אותו.

אני ממש עייף עכשיו, אני חושב שאני אלך לישון.
אני לא אצטרף לקאלום ומייקל כי הם בטח רואים אחד מסרטי המדע-בדיוני המלחיצים האלה וממש לא באלי סיוטים כל הטיסה.

כן אני אלך לישון.
לפחות אנסה.
לילה טוב.
ביי:)

-אשטון-

דירה מספר 5 - 5sosWhere stories live. Discover now