Sveiki esu Katie. Lankau 11B klasę, jau praėjo pusmetis kaip į mūsų klasę atėjo keisti penki naujokai. Niall, Louis, Harry, Zayn ir Liam. Jie bendrauja tik tarpusavį turiu omenį jie su nieko nesišneka tik su mokytojom arba tik tada kai yra svarbus reikalas. Ar aš minėjau kad jie gražiausi vaikinai visoje klasėje, tai yra mokykloje?
-Katie! - atitrauke mane nuo minčių mano geriausė draugė Jade.
-Ką?
-Aš klausiau ar norėsi po pamokų eiti apsipirkti?-pažiūrėjo į mane piktai.
-Taip, galėsim.
-Gerai-nusišypsojo ir pradėjo perašinėti į sąsiuvinį ant lentos parašytus uždavinius.
O aš ir vėl užsisvajojau.
Po kokiu trisdešimties parduotuvių (na gerai gal mažiau) atsisveikinau su Jade ir nuėjau namo. Grįžusus namo, pasisveikinau su mama ir greit užbėgau laiptais į savo kambarį numečiau maišus į kampą ir atsiguliau ant lovos.
Mėnulis apšvietė mano kambarį. Staiga išgirdau garsą panašų į urzgimą. Tas garsas sklido iš lauko. Priėjusi prie lango pažvelgiau kas urzgia. Tada mano akys susitiko su jo. Tai buvo vilkas. Jo mėlynos akys atrodė, kad švietė tamsoje,o kailis buvo šviesiai rudas kurį apšvietė mėnulis. Aš gyvenau miške. Kiekvieną vakarą šitas vilkas išlenda iš miško ir stebi mane kaip koks iškrypelis. Man jau atsibodo jis, nes aš negaliu užmigti per jį. Pasitraukusi nuo lango nuėjau į vonią išsivaliau dantis, persirengiau ir dar kartą pažiūrėjau pro langą. Jo jau nebebuvo. Atsigulus į lovą apie nieką negalvojau ir greit atsiradau sapnų karalystėje.
Trrrrrrrr...! Suskambo žadintuvas pramerkusi vieną akį apsidairiau aplink kambarį. Ir vėl užsimerkiau.
Trrrrrrrr...! Ir vėl suskambo. Nuspaudus žadintuvą išlipau iš lovos ir nuėjau į vonią. Susiruošusi nusileidau į apačią. Visa virtuvė kvepėjo labai skaniai.
-Kas taip kvepia?- paklausiau mamos.
-Blynai su sirupu,-atsisukus nusišypsojo- tavo mėgstamiausi.
Pavalgiusi išėjau į mokyklą. Kadangi gyvenau miške iki mokyklas buvo tolimas kelias. Ėjau miško takeliu kurį jau gerai žinojau. Staiga išgirdau kažką sukrebždant miško gilumoje. Sustingau ir pasukau galvą į tą pusę kur sukrebždėjo ten mano laimėj nieko nebuvo. Po minutės kelio ir vėl išgirdau. Kruptelėjau ir pradėjau eiti greičiau. Staiga apsižvalgiau. Aš bežinojau kur esu. Turbūt ne ten nusukau iš to skubėjimo. Apsisukusi aplink pamačiau tą patį vilką kuris kiekvieną vakarą stovi po mano langu. Jis ten stovėjo ir žiūrėjo į mane savo mėlynom akim. Pasileidau bėgti į miško gilumą. Bėgau greit ir nesidairiau. Pribėgus mokyklos taką atsipūčiau ir pažiūrėjau atgal ten buvo tik kelias į mišką nieko daugiau. Jau norėjau pradėti eiti, bet mane sustabdė Niall. Jis turėjo labai gražias mėlinas akis. Tos akys buvo labai panašios į to vilko..
-Labas-nusišypsojo.
-Labas-bandžiau nusišypsot, vis dar buvau uždususi.
-Gal galėsim po pamoku šitoj vietoj susitikt?
-Ummm.... gerai, bet kodėl?
Jis norėjo dar kažką sakyt, bet jį pašaukė Harry.
-Iki- nusišypsojo ir pamojavo
Pamojavau ir likau stovėt kaip kvailė.
Visą dieną galvojau kodėl jis nori su manim susitikt gražiausias vaikinas nori susitikt su manim!
Pasibaigus pamokoms nuėjau prie takelio ir laukiau jo. Už savo nugaros išgirdau urzgimą. Pradėjau drebėti ir galvojau apsisukti ar bėgti. Pradėjau bėgti link namų bėgau kiek galėjau greičiau, bet priešais mane atsirado dar vienas vilkas visas juodas su nuostabiom rudom akim. Greit pasisukau ir bėgau kuo giliau į mišką. Bėgau kol uždusau sustojau prie medžio pailsėti apsidairiau nieko šalia manės nebuvo. Tik nežinojau kur esu. Dažniausiai miške girdėdavau žmonių triukšmą, o dabar nieko. Šaltas vėjas pradėjo pūsti, aš patryniau rankas ir pradėjau eiti į priekį. Dairiausi, gal atpažinsiu takelį ar upelį, bet nieko. Mano akyse atsirado ašaros.