2.4

399 41 5
                                    

Nusukau nuo takelio ir nubėgau į laukus.
Pasižiūrėjau atgal ir pamačiau, kad Matt jau pavirtęs į vilkolakį bėgo dvigubai greičiau nei aš ir aš dar be batų! Tiesiog nuostabu.
Kai Matt jau buvo visai netoli prieš mane iššoko kitas vilkolakis. Su šviesiu kailiu ir mėlynom akim. Tai Niall. Jis suurzgė ir tai supratau kaip ženklą pasitrauk. Paėjusi atgal mačiau kaip Matt suurzga ir puola Niall. Niall įkando jam į kaklą, o tas suinkštė. Matt išsilaisvinias iš jo dantų kando Niall į koją, o šis jam kando į nugarą. Negalėjau toliau žiūrėti tad nusisukau ir verkiau bijojau, kad Niall gali pralaimėti. Bijojau, kad Matt mane pagrobs ir išprievartaus. Staiga išgirdau suinkštimą. Visa drebėdama atsisukau ten be sąmonės ir jau atvirtęs į žmogų gulėjo Matt. Atsikvėpusi nuėjau ir apkabinau Niall. Jo švelnus kailis buvo karštas, o dar ir iš kelių vietų bėgo kraujas. Pajutau kaip stiprios rankos mane apglebia. Tada atsitraukusi aš jam nusišypsojau.
Jis nužiūrėjo mane ir pamatė, kad aš tik su striukia, o po apačia tik apatiniai.
-Čia jo darbas?!
-Taip
-Na jam bus blogai- mes pradėjome eiti iki mašinos. Kai įsėdome mane apglėbė šiluma. Dabar aš jaučiuosi saugi.

Štai jum nauja dalis! Yay man! Kaip visada com💬 vote 🌟! Prašau labai parašykit ar gerai rašau ar nerašau nesamonių.

Vilkų meilėWhere stories live. Discover now