2.12

332 36 17
                                    

Užlipusi laiptais iš Niall kabineto išgirdau dejones. Pribėgau prie durų ir staigiai jas pravėriau.
Diana klupėjo šuniuko pozoje vidurį kabineto, o Niall ją krušo.
-Niall ta kalė ir vėl nelaiku- pro dėjonęs pasakė Diana
-Kaip tu mane pavadinai?
-Kale, o ką?
Niall išgirdęs mano balsą sustojo tai ką darė. Prisidengė savo DRAUGĄ ir sustingęs stovėjo. Aš priėjau prie Dianos ir pradėjau jai rauti plaukus.
-Atsiimk žodžius!- suurzgiau.
-Kas tiesa tas nemelas!- cypė ji.
Atsistojusi sugriebiau jai už riešo ir tempiau iki lauko durų. Pravėrusi jas ją išstūmiau.
-Bent drabužius atiduok!
-Dar ko?- pasakiau ir užtrenkiau duris.
Nuėjusi atgal pas Niall į kabinetą radau jau jį apsirengusi.
-Katie leisk man..
-Tik nereikia Niall.
-Bet ji pati...
-O taip! Ji pati būdama šuniuko pozoje kaišiojo sau į užpakalį tavo draugužį!
-Ne aš...
-Užsičiaupk Niall. Neblogink ir taip sušiktos situacijos. Tu juk supranti, kad neišsisuksi.
-Kas čia vyksta?- įėjas į kabinetą Harry į mus pažvelgė.
-Harry nesikišk- pasakė Niall.
-O kodėl ne? Tegul visi žino koks tu pasileidėlis! Iš vis kodėl tokia plaštakė kaip tu esi vadas?
-Katie?- Luke su plaukais į visas puses įėjo į kambarį.
-Taip?
-Ko taip šūkauji?
-Nes katik plaštakę sugavau- nusišypsojau.
-Ką tokią?- užsimiegojas atėjo Tom ir Jake.
-Plaštakę.
-Katie- suurzgė Niall.
-Ups.. ar aš tau gėdą darau?
-Katie prašau paklausyk.
-Ne tai tu manęs paklausyk- pradėjau artėti link jo- tai tu mane apgavai- dabar jau badžiau jį pirštu- tu man melavai! O aš buvau tave įsimylėjusi Niall. Atsakyk tik į vieną mano klausymą- Kodėl?
Net nepajaučiau kaip apsiverkiau. Su rankovėmis pradėjau valytis ašaras.
-Aš... aš... nežinau.
-Nežinai?!- pradėjau juoktis
-Katie gana- priėjas prie manęs Luke padėjo savo ranką ant mano peties.
-Čia tu viską pradėjai.
-Ką?- atsisukau į Niall sutrikusi.
-Tu draugauji su Luke!
-Ką?- man prasidėjo juoko priepuolis.
-Ha ha ha- sarkastiškai nusijuokė Niall- aš viską žinau!
-Ką žinai? Man labai įdomu. Žinai aš neesu tokio žemo lygio.- išspjoviau šiuos žodžius jam į veidą ir išėjau iš kabineto.
-Katie palauk- sušuko Luke.
-Klausyk aš atsiprašau kaip su tavim pasielgiau, kad tave išnaudojau.
-Aš tave pabučiuodamas žinojau, kad taip negalima, bet buvo verta- jis man nusišypsojo.
Aš išraudau ir pasislepiau savo plaukuose.
-Tu tokia miela. Nesislėpk.
-Ge-gerai.
Jis mane apkabino. Aš apkabinau jį atgal ir pajaučiau nuostabų jausmą pilve.
-Jau vėlu- atsitraukusi pasižiūrėjau į jį.
-Taip- pasikasė pakaušį.
O kur aš eisiu? Juk neturiu kur eiti. Tas namas priklauso Niall. Ten tikrai negryšiu. Šitam name visi kambariai užimti.
-O kur tu eisi?- lyg perskaitęs mano mintis paklausė Luke.
-Aš... umm...
-Einam pas mane į kambarį.
-Ka?
-Tu ten miegosi, o aš ant sofos.
Nuėjusi į kambarį apsidairiau. Čia buvo dvigulė lova iš šonų staliukai. Ant staliuko iš kairės buvo lempa ir žadintuvas. Ant kito staliuko buvo lempa ir nuotrauka. Toliau kambaryje buvo spinta ir lentynos su knygomis. Kambario kampe buvo durys už kurių spėju buvo vonia. Šis kambarys buvo didžiulis palyginus su kitais.
-Tai miegosi šitoje lovoje vonia ten- parodė pirštu į duris esančias kambario kampe.
-Gerai.
Jis nuėjo į vonią. Aš priėjau prie nuotraukos ir pasižiūrėjau į ją. Joje buvo Luke su pagyvenusia moterimi. Turbūt jo mama.
Luke išėjo iš vonios pusnuogis. Greitai užsidengiau akis.
-Apsirenk!
-Mhm pasakei ir prisnigo- nusijuokė jis
Padariau pirštuose mazą skylutę ir nužiūrėjau Luke. Jis buvo tik su apatinias. Matėsi visi jo raumenys. Kai pamačiau, kad jis pasižiūrėjo į mane aš greitai uždengiau tą tarpelį. Kai vėl jį atidengiau pamačiau Luke žiūrint tiesiai man į akis. Pričiupo.
-Jei nori gali žiūrėti man negaila.
-Eik greičiau į apačią ant sofos.
-Gerai gerai.
Jam išejus nubėgau į vonią. Palindau po šaltu dušu. Tada nusiėmusi savo gumyte nuo rankos susirišau kuoduką. Išsivaliau dantis su jo šepetuku nes nežinojau ką daryti. Nuėjau pasiėmiau iš spintos jo didžiausią maikę. Nusiėmiau rubūs iki apatiniu ir ant viršaus užsidėjau jo maikę. Nuėjau atsiguliau. Išjungiau šviesą ir uostčiau jo pagalvę. Ji kvepėjo skaniu aromatu. Jau buvau beveik užmigusi kai durys prasivėrė ir pro jas įėjo Luke. Jis apsidairė aplink kambarį ir atsigulė į lovą.
-Kodėl tu ne apačioj?
-Ten Niall miega ir man liūdna vienam.
-Tikiuosi nepyksi, kad aš išsivaliau dantis su tavo šepetuku?
-Ne
-Ir kad miegu su tavo didžiausia maike kokia tik radau?
-Ne
Galėjau prisiekti, kad jis dabar šypsojosi. Nors ir nelabai ką mačiau.


699 žodžiai 😂 rawr koks skaičiukas gavosi! Ačiū labai kas votinat, komentuojat ir skaitot mano nevykusias pievas! Kaip visada prašau palikit komentarą!

Vilkų meilėWhere stories live. Discover now