2.13

317 37 4
                                    

Galėjau prisiekti, kad jis dabar šypsojosi. Nors ir nelabai ką mačiau.
Pramerkusi akis apsidairiau. Prisiminusi vakar naktį nusišypsojau. Jau norėjau lipti iš lovos kai mane kažkas sugriebė iš už nugaros ir įsitempė mane atgal į lovą. Buvau prispausta prie tvirtos krutinės. Šiltas iškvėpimas vis atsimuždavo man į kaklą.
-Luke?
-Mm?
-Um.. ką tu darai?
-Šildausi
-Ką?
-Tu esi MANO šilta pagalvė
-Tavo?
-Shh.. šiltos pagalvės negali kalbėti
Nusijuokiau ir pradėjau muistytis.
-Baik- suurzgė
Norėjau paklausti kodėl, bet greitai supratau kai man į nugaros apačią įsirėmė kietas daiktas. Supratau, kad aš tryniausi į jį. Mano skruostus pradėjo mušti karštis. Aš turbūt dabar buvau raudona kaip pamidoras.
Gulėjau vienoj lovoj su Luke. Jis buvo prispaudęs mane prie savęs. Jau šitaip gulėjome valandą manau.
-Luke?
-Taip?
-Gal jau keliames?
-O gal dar ne?
-Jau laikas keltis
-Bet man taip šilta!
-Nagi keliames.
-Nu gerai- suniurzgėjo ir mane paleido.
Aš greitai atsikėliau ir pasigailėjau. Luke nužiūrinėjo mane. Prisiminiau, kad buvau su jo balta maikę. Mano apatinis juodas trikotažas truputi persišvietė.
Greitai nubėgau į vonią. Šudas kur mano rūbai?
-Jei ieškai savo rūbų tai jie skalbimo mašinoje. Vakar Tom surinko visus nešvarius rūbus.
-Jie buvo švarus!
-Ups...
-Pala Tom buvo čia?
-Jo ir man atrodo, kad jis mus nufotkino?
-Tau atrodo?
-Nu taip.
Jis toks. Jis toks durnas.
Bet tau jis patinka.
Prabilo mano protas kuris visą laiką buvo tylus.
-Tai gal tada turi juodą didelę maikę?
-Nea!
Nezinojau ką daryt toliau nuėjau po dušu nusipraususi vėl išsivaliau dantis su JO dantų šepetuku ir prisidengusi išėjau.
-Kodėl tu prisidengusi?
-Kad visokie iškrypeliai nenužiūrinėtu
-Tu juk su šituo iškrypeliu vienoj lovoj miegojai.
-Prašau duok juodą maikę.
-Neturiu
-Tada pilką.
-Irgi neturiu- jis išsišiepė.
Tik dabar suprantu koks Luke yra iškrypęs.

Yeah, trumpa ir neįdomi. Atsiprašau, kad parašiau neilgą, bet šiandiena GAL parašysiu dar vieną dalį tad vote ir koment ar šiandiena norėtumėt dar vienos dalies! ❤❤❤
P.S. skiriu šitą dalį Darija1D kuri palikdavo ilgus komentarus ir dėl jos būdavo ilgos dalys!
P.P.S. taip pat skiriu Niall_Horan_Babyxxx kuri kartais pakomentuoja, bet vistiek komentuoja😂!
P.P.P.S. nežinau kodėl čia kažkam skyriau šitą dalį tiesiog užsimaniau.
P.P.P.P.S. ačiū visoms kurios votinat!!!
❤❤❤

Vilkų meilėWhere stories live. Discover now