2.29

266 29 7
                                    

Ėjau miško takeliu ir viską prisiminiau kas buvo šį mėnesį. Mortiferis buvo gryžęs ir užpuolęs mano naujuosius namus žinoma mums pavyko jį nugalėtį, bet neapsėjom be aukų- tarp jų buvo ir Sam. Ir štai aš ir vėl verkiu. Jis buvo labai geras draugas. Kaip brolis su šiltesniais jausmais. Aš jo mirtį prieš savaitę mačiau savo pranaše ir jį įspėjau bei nenuleidau nuo jo akių, bet vistiek negalėjau jam padėti.
Prisiminimas
-Sam! Sam! Kur tu?!
-Katie?- vos išgirdau užkimusi balsą.
-Sam? O dieve!
Jis ant žemės gulėjo visas kruvinas.
-Sam- verkiau- aš turėjau būti šalia ir saugoti tave. Tai aš kalta. Niekada sau neatleisiu.
-Ne Katie. Tu ne-nekalta. Toks likimas jo nepakeis niekas.
-Ne prašau Sam. Neišeik. Prašau.
Jis priglaudė savo delną prie mano žando ir su nykščiu jį paglostė.
-Aš tave myliu. Tu man iškarto patikai.
-Nekalbėk Sam. Pataupyk jėgas reikia iškviesti greitąją.
-Ne Katie išklausyk. Prašau.
Linktelėjau.
-Niall tave my-myli. Turi leisti jam paaiškinti. Jis tave apsaugos ir mylės, ko aš negalėjau padaryti.
Staiga jis užsikosėjo ir jam iš burnos pradėjo bėgti kraujas. Jo žvilgsnis sustojo ties manim ir sustingo.
***
Aš net nespėjau atsisveikinti su juo. Vėl ašaros. Nusiraminusi nusivaliau paskutinęs ašaras ir įėjau atgal į namus. Iškart nuėjau į Niall kambarį. Jis sedėjo ant lovos ir naršė telefonę kažką. Atsikrenkščiau.
-Oh, Katie. Ką čia veiki?
Iš tiesų nežinau kodėl čia atėjau.
-Aš..- pasimečiau- aš noriu išgirsti kodėl tu tai padarei.
Tyliai ir silpnai ištariau. Normalus žmogus to nebūtu išgirdęs, bet mes nenormalūs(xd).
-Ačiū- jis pasislinko ir palietė ant lovos šalia savęs. Supratusi tai kaip ženklą nuėjau ir prisėdau.- Mortifero mūsų gaują persiokiojo jau senai ir kai sužinojau, kad Malik yra išdavikas ir viską jiems pranešinėjo aš jį išvyjau iš mūsų gaujos ir nužudžiau, bent taip maniau. Jis mortiferui pranešė visus mano artimus žmones, kai iš jų likai tik tu aš nebežinojau ką daryti. Todėl privalėjau tave įskaudinti ir įtikinti jį, kad tu manęs nebemyli. Kai man tai pavyko padaryti aš nebegalėjau pas tave gryžti, kad ir kaip to norėjau. Jis turbūt tada viską būtu supratęs ir tave nužudęs kaip ir visus kitus mano artimuosius.
-Niall. Aš... aš nežinojau.
Verkiu. Vėl.
-Katie. Svarbiausia, kad tu saugi ir sveika.
Greitai jį apsikabinau. Aš taip seniai jaučiau jo šilumą. Jo kvepalai ir vėl mane svaigino. Norėjau šitaip stovėti, bet durys atsivėrė ir sutrugdė. Ten buvo Alexa. Ji susigėdo ir uždarė duris. Įdomu ką ji čia veikė.
Po mėnesio
Mes su Niall ir vėl pora. Išgelbėjau Alexa nuo savižudybės, nes ją paliko vaikinas. Direktorė buvo mortiferi kuri po mažu savinosi mūsų galias. Tai sužinojęs Niall ja pasirūpino. Tiek daug visko nutiko, bet dabar aš esu laiminga. Mes su Niall išėjome iš to namo ir nusipirkom naują namą mieste. Buvau jau pasiilgus miesto, žmonių kurie net nenumano koks keistas yra pasaulis. Iš tiesų aš už mėnesio ir savaitės susituoksiu su Niall! Tai pagaliau įvyks! Staiga pajaučiau dvi šiltas rankas apsivejant mano liemenį. Tada bučinį ant kaklo kuris leidosi link pečio. Atsisukau ir nusišypsojau. Buvo yaip gera būti su mylimu žmogumi. Reikia branginti tai ką turi, o ne ieškoti tobulų.

PABAIGA.





Čia buvo paskutinioji dalis šitoje istorijoje. Tikiuosi nenusivažiavau su pabaiga ir viskas gerai išėjo. Labai ačiū visoms kurios liko iki pabaigos ir įkvepė mane rašyti toliau. Ačiū visoms kurios nepatingėjo paspausti žvaigždutės! Myliu jus labai ❤

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 26, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Vilkų meilėOnde histórias criam vida. Descubra agora