2.1

539 46 4
                                    

Sedėjau ant sofos. Šalia manęs buvo Niall. Viskas pasikeitė. Mes su Niall išsikraustėm gyventi į mišką. Aš persidažiau plaukus. Dabar buvau blondine . Jau nebesimokinu mokykloje.
Pakėliau galvą į Niall. Vis dar negaliu patikėti, kad mes kartu.
-Kodėl taip žiūri į mane?- pasižiūrėdamas į mane paklausė Niall.
-Tu esi labai gražus.-pasakiau ir pakštelėjau į lūpas. Tada sukaupiau visą dėmesį į filmą. Jaučiau kaip Niall dar į mane kokia minutę žiūrėjo. Tada prisitraukė arčiau ir aš padėjau savo galvą ant jo krutinės. Pajaučiau kaip mano akys užsimerkia ir atsirandu sapnų karalystėje.
Ryte atsikėliau savo ir Niall kambaryje. Atsisėdus pasiražiau ir nupėdinau į vonią.Ten apsiprausiau ir išsivaliau dantis. Grįžusi į kambarį atsidariau spintą ir išsitraukiau savo baltą maikute ir juodus dzinsus. Nusileidusi į apačią Niall neradau, bet prie šaldytuvo buvo paliktas raštelis *Mažute išvariau su reikalais. 14:00 būk pasiruošus važiuosime aplankyti gaujos. Niall♡*
Pasižiūrėjau į laikrodį rodė 12:00. Pamiršau jum pasakyti, kad Zayn,Liam ir Louis paliko gaują, o vietoj jų atėjo naujokai: Luke, Jacob ir Matt. Tad mūsų gauja nepadidėjo. Bet tie naujokai yra labai įtartini. Jie flirtuoja su manimi nors puikiai žino, kad aš pora su Niall. Staiga suvibravo mano telefonas pranešdamas, kad atėjo nauja žinutė.
(N-Niall, K-Katie)
N. Gavai raštelį? x
K. Taip x
N. Žinai aš nusprendžiau, kad mes ten ankščiau nuvažiuosim xx
K. Gerai, o kada? x
N. Dabar ;)
Nuėjau prie lango ir pamačiau kaip Niall stovi prie mašinos ir man mojuoja. Aš jam nusišypsojau ir nuėjau prie durų. Užsidėjau batus ir išbėgau į lauką. Pabučiavau Niall ir įsėdau į mašiną. Ilgai važiuoti nereikėjo tad po kelių minučių jau stovėjom prie namo.
Įžengia pro duris iškart mus pasitiko bernų šypsenos, o Luke man pamirksėjo.

Štai ir pirmoji antro sezono dalis!! Žinau, kad neįdomi, bet viską palikau sekančiai daliai!! Labai norėčiau bent vieno komentaro ir vieno vote! Labai ačiū, kad skaitot!!!! Myliu jus!!! ❤❤❤❤❤
P.S nuotraukoje Katie.

Vilkų meilėOnde histórias criam vida. Descubra agora