2.11

350 34 5
                                    

Tai pasakęs jis pasitraukė ir tik tada aš pastebėjau, kad jis vis dar be maikės. Visa išraudusi išbėgau iš jo miegamojo.
Nuėjusi į svetainę pradėjau ieškoti Niall. Jo ten neradusi nubėgau į jo kabinetą. Ten jo vėl neradusi aplakščiau visus namus jo ieškodama. Niekur neradau. Nusprendžiau nueiti iki mūsų namo.
Eidama įkvėpiau gaivos oro. Spardžiau akmenukus kurie pasimaišė man po kojomis. Atidariau duris ir tyliai užlipau laiptais į antrą aukštą. Norėjau išgązdinti Niall. Ėjau ant pirštų galiukų. Pravėrusi duris sustingau manęs mano kūnas neklausė. Kambaryje buvo Niall ir Diana. Ta naujokė kuri norėjo pas mus į gaują. Ji buvo užlipusi ant jo ir trynėsi jam į klyną. Jis ją grubiai bučiavo.
-Ni-Niall?
-Katie? K-ką tu čia darai?- ji sutrikes manęs paklausė.
-Na aš ieškojau tavęs, bet kai radau ir dar ne vieną tai paliksiu ramybėje.
-Katie!
Išbėgau iš kambario girdėjau kaip jis ten šūkavo, bet aš jo neklausiau. Tiesiog norėjau bėgti kuo toliau nuo čia. Nukritusi ant keturių man pradėjo skaudėti dantis ir kaulai keistis. Pajutusi daugiau energijos pradėjau bėgti gilyn į mišką. Bėgau ir tikrai nesiruošiau sustoti. Girdėjau kaip Niall mane kažkur toli šaukia. Nekenčiu jo! Jis toks šiknius! Ką aš jam padariau? Mano akyse atsirado ašaros. Staiga prieš mane iššoko Luke.
-Katie? Čia tu?
Susikaupiau ir jau stovėjau ant dviejų kojų. Nieko nelaukusi puoliau Luke į glėbį.
-Viskas gerai?
Papurčiau galvą. Jo maikutė darėsi šlapia nuo mano ašarų. Kai išsiverkiau aš atsitraukiau ir pažvelgiau į jo akis. Jo spindėjo. Jos buvo šviesiai mėlynos. Mano kays nukrypo link jo lūpų. Jos atrodė tokios putlios. Staiga jas sujungiau. Mane užplūdo malonumo banga jis mane apkabino per liemenį. Aš savo ranką priglaudžiau prie jo žando, o kitą palikau ant peties. Atrodė, kad mes esame čia vieni ir niekas kitas neegzistuoja. Atsitraukėme kai mums pritrūko oro.
-Wow- pasakė jis su šypsena veide.
-Mhm- nusijuokiau.
Pradėjome eiti aš jam papasakojau kas nutiko. Jis susimąstė ir pasižiūrėjo į mane. Jis į mane žiūrėjo su užuojauta akyse.
Taip mes vaiksciojome iki vakaro. Kai mūsų rankos susiliesdavo galvodavau, kad išsilydisiu.
Gryžę į gaujos namus prie manęs pripuolė Niall.
-Ačiū dievui tu sveika! Tu net neįsivaizduoji kaip aš išsigandau!
-Kodėl?
-Kas kodėl?
-Tu galvoji, kad aš gryžusi jau busiu viską pamiršusi? Tau gal su galvą negerai? Net nemanyk, kad aš atleisiu!
Rėkiau ant jo kai pajaučiau kažkieno rankas sau ant pečių. Apsiaukau ir pamačiau Luke. Apsikabinau jį.
-Luke?- Niall buvo sumišes
-Taip Luke!
Jis iš už nugaros ištraukė meškiuką su trim raudonom rožem bei įrėmintą mūsų nuotrauką, kurioja aš buvau ant jo nugaros ir laikiau iškeltą ranką, o jis juokėsi.
*Prisiminimas*
Aš pradėjau juoktis ir užšokau ant jo nugaros jo rankos apsivyjo mano kojas. Iškėliau ranką ir pradėjau rėkauti.
-Pirmyn mano trigalvi šunie!
Jis pradėjo bėgti, o aš vėl šaukiau.
-Už narniją!
Jis palūžo ir pradėjo juoktis. Tada kikendamas Harry mus nufotkino.
*Prisiminimo pabaiga*
-Kodėl Niall?- paklausiau su ašaromis akyse.
-Tu viską blogai supratai-šnekėjo nuleidęs galvą- tai ji užšoko ant manęs ir įsisiurbė man į lūpas. Aš tau norėjau viską paaiškinti, bet tu pabėgai, o vėliau tavęs neradau. Aš suprasiu jei tu nenorėsi būti su manimi. Luke yra daug gražesnis.
Priėjusi prie jo skėliau antausį, o tada pabučiavau. Jis mane apsikabino ir pradėjo kažką murmėti.
Shh. Nutyldžiau jį. Kokia aš buvau kvaila, kad jam neleidau pasiaiškinti. Atsitraukusi pažvelgiau į Luke. Iš jo veido matėsi, kad jis pavydėjo. Prieš išeidamas pasižiūrėjo į mane su liūdėsiu akyse, bet tas liūdėsys pavirto į pykti. Jis visas susinervinęs išėjo.
-Už Narniją!- sušuko Harry. Tada mes visi pradėjome juoktis. Man suėmė širdį prisiminus Luke žvilgsnį. Aš nežaisiu jo jausmais. Tai daugiau niekada nebepasikartos. Manau.
Mes visi sedėjome svetainėja ir šnekėjomės. Padėjau galvą ant Niall pečio ir užmigau. Atsikėliau nuo Tom knarkimo. Apsidairiau Niall nebuvo šalia. Užlipusi laiptais iš Niall kabineto išgirdau dejones. Pribėgau prie durų ir staigiai jas pravėriau.






Bam! Pasiekiau naują savo rekordą 630 žodžių istorijoje! Tai stengiausi parašyti kuo įdomesnę ir palikti intrigą istrorijos pabaigoje! Labai laukiu jūsų komentarų! Taisyklės tokios pačios kaip ir praitoje dalyje! Love you all! ❤❤❤
P.S.Nuotraukoje Katie

Vilkų meilėWhere stories live. Discover now