1.3

743 60 4
                                    

-Jau gali apsisukti.
Jis sušnabždėjo. Kai apsisukau jis buvo tik su maike ir bokseriais.
-Ne, negaliu užsidėk kelnias.
-Aš su džinsais nemiegosiu,- išsišiepė- o aš tau nepatinku su bokseriais?
-Užsidėk kelnias, aš mačiau, kad turi daug pižamų- išraudau
-Bet gi karšta...
-Tu gal juokauji aš visa drebu!
-Tai ateik sušyldisiu- ištiesė rankas
-Užsidėk kelnias.
-Na gerai, bet tada leisi man tave sušildyti.
Nieko neatsakiau. Ignoravau jo klausimą.
Jis nuėjo prie spintos ir atidares susirado pižaminias kelnias. Užsidėjas nuėjo prie lovos ir atsigulė.
-O kur aš miegosiu?- išgirdęs mano klausimą pasislinko ir paliko man vietos- nėra kur nors daugiau?
Sutrikusi paklausiau.
Bet jis tylėjo turbūt užmigo. Dairiausi ieškojau vietos kur atsigulti, bet niekur vietos nebuvo. Išėjus iš kambario patikrinau lauko duris, jos buvo užrakintos.
-Ką čia darai?- paklausė Zayn
Kruptelėjau ir atsisukau į jį. Jis stovėjo su maike ir bokseriais. Kodėl jie neužsideda kelnių?!
-Nieko, ieškojau vietos kur atsigulti.
-Niall išvarė?!- nusistebėjo
-Nee... aš tik...- mane pertraukė nespėjus man dabaigt sakyt ką pradėjau
-Aš galiu tave priimti- nusišypsojo ir nuo galvos iki kojų mane nužiūrėjo
-Jau geriau miegočiau lauke- parodžiau liežuvį.
-Kaip sau nori- pamirksėjo ir nuėjo turbūt į savo kambarį.
Grįžusi neturėjau jokio kito pasirinkimo tik kaip atsigulti šalia Niall. Man atsigulus jis greit apsisuko ir apkabino mane. Jis buvo toks šiltas. Pala ką aš kalbu jis juk apkabino mane, o mes vienoj lovoj. Pasukus galvą pasižiūrėjau į jį, jo veidas buvo atsipalaidavęs, o akys užmerktos. Nusisukau ir nusižiovavau. Akis užmerkiau ir užmigau.
Ryte atsikėliau viena lovoje. Apsidairiau aplink kambarį Niall nebuvo. Išlipusi iš lovos nuėjau į vonią susitvarkiau ir grįžusi radau savo rūbus ant lovos, jie buvo švarūs ir gražiai sulankstyti. Apsirengiau ir nusprendžiau eiti pasivaikščioti po namą. Namuose buvau viena. Patikrinau duris jos buvo užrakintos. Nusprendžiau eit po kambarius patikrint ar tikrai nieko nėra įėjusi į pirmą kambarį mačiau juodus tapetus raudona lovą, baldus, ir pravertą stalčių su prezervatyvais!? Šitas kambarys buvo Zayn turbūt. Nuėjusi į antrą kambarį radau Liam be maikės sedintį ant lovos. Jis turbūt rengėsi nes rankoje laikė baltą maikę. Jo puikiai ištreniruotas kūnas, ir kelios tatuiruotės karštai atrodė, kai supratau, kad stoviu tarpdurį ir žiūriu į jo presą susigėdau. Jaučiau kaip mano žandai įkaista ir tampa raudoni. Staigiai išbėgau iš jo kambario ir jau netrukus buvau Niall kambaryje. Nusiraminusi atsisėdau ant lovos.
Staiga durys prasivėrė ir į kambarį įėjo Liam.
-Tai patinka nuogus gražuolius nužiūrinėt?
Jis paklausė ir išsišiepė šelmiška šypsena
-Ne aš galvojau, kad namuose nieko nėra.
-Mhm- palinksėjo galvą ir sukryžiavo rankas.
-O kodėl tu ne mokykloj?
Paklausiau prisiminusi, kad jis turi būti mokykloje.
-Sergu, o tavęs dar neišleido iš namo?
-Na kaip matai ne, bet tu neatrodai labai sergantis- nusišypsojau
-Man irgi reikia poilsio.
-Nuo ko?
-Nuo durnų klausimų- pamirksėjo ir išėjo.
Likau viena kambarį. Tyla jau pradėjo nervinti. Tikėjausi, kad Niall greitai gryš ir galėsiu jo paklausti apie nasosą, nes jei šiandiena aš jo nepaklausiu tai pamiršiu. Sedėjau viena kambarį. Įdomu ką Liam veikia. Atsistojusi išėjau į kolidoriu, čia irgi buvo tylu. Pasibeldžiau į jo duris. Niekas neatsakė
-Aš įeinu!- sušukau, kad išgirstu.
Įėjus nieko neradau tik raštelį ant lovos Sumanei ir vėl manim pasigrožėti? Kaip gaila, bet aš išėjau į mišką pabegioti, bet greit gryšiu :*.
Grįžau į kambarį ir pradėjau galvoti apie Niall, jo akis, jo šypsena. Pala! Ką!? Nejau aš tikrai apie jį galvoju, juk per jį mane čia uždarė, bet prisiminusi jo šiltą apkabinimą atrodė, kad išsilydžiau ant lovos. Tai gal tada jis man patinka? Ne, turbūt tai tik susižavėjimas. Viena mano pusė lydėsi dėl jo, o kita aiškino, kad tai tik susižavėjimas. Atrodė, kad tuoj galva sprogs, bet visas mano mintis pertraukė jis.
-Sveika- nusišypsojo savo nuostabia šypsena Niall įėjas į kambarį- girdėjau tau patinka nužiūrinėt Liam.
-Ką?! N...
-O aš galvojau, kad tik aš tau patinku- nusišypsojo.
Aš pajutau kaip išraudau, jis tai pamatęs suprato ką pasakė.
-Ne aš... aš ne tai norėjau pasakyti- jis išraudo, koks jis mielas išraudęs- vakar norėjai kažką paklaust?
-Taip, ten tu man palikai nasosą?
-Taip- nusišypsojo.
-Bet kodėl?
-Kad prisimintum mane- nusišypsojo su dantim ir pamerkė akį.

Vilkų meilėTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang