2.5

427 44 4
                                    

Dabar aš jaučiuosi saugi.
Kai gryžau namo nieko Niall apie įkandimą nesakiau, aš žinau, kad arba pavirsti arbe numiršti. Jei aš neiškesiu kančių aš numirsiu. Kai įsitikinau, kad namuose esu viena nubėgau į vonią ten atsidengiau petį ir nustebau. Zaizda buvo gylesnė nei maniau. Matėsi, kad ten buvo ne žmogaus dantys. Kai išgirdau durų trenksma apačioje užsidengiau žaizdą ir nulipau į apačią. Prie durų buvo Niall. Jis buvo visas sužalotas. Kai priėjau jis mane apsikabino ir netyčia užkliudė petį. Aš suinkščiau iš skausmo. Jis greitai atsitraukė ir susiraukė.
-Kas atsitiko.
-Nieko
-Ten kraujas?!
Pasižiūrėjau į savo kairijį petį. Ant bliuskos buvo truputėli kraujo. Turbūt kai mane apkabino išbėgo. Jis mikliai atidengė mabo petį ir susiėmė už galvos. Ten ryškiai švietė raudona spalva ir įkandimo žymės.
-Tavęs nepykina? Nesvaigsta galva?
-Na lyg tai ne.
-Šiandiena pilnatis. Arba tu išgynesi šią naktį arba...
Puikiai žinojau kas tas buvo arba. Todėl net nepajutau kaip mano akimis pradėjo riedėti ašaros. Jis mane atsargiai apkabino ir kartojo žodžius kaip "viskas gerai", "tu stipri". Bet man buvo per sunku dabar jo klausytis.
Kai susitaikiau su ta mintim, kad galiu neišgyventi išėjau su Niall į mišką. Jis pasiėmė man ką persirenkt nes kai pirmą kartą pavirsti rūbai su tavimi nelieka. Nežinau kaip tai veikia. Ir dar pasiėmė buteliuką vandens. Ėjome į miško vidurį. Turėjome paskubėti. Nes saulė jau leidosi ir tuoj turi pasirodyti mėnulis. Ėjome apsikabine. Žinojau, kad šita naktis man gali būti paskutinė. Staiga pajutau kaip man pradėjo svaigti galva todėl suklupau. Mane pradėjo badyti iš visų pusių. Pažvelgiau į Niall jis žiūrėjo į mane su viltimi. Man skaudėjo visur. Skausmas buvo nežmogiškas. Kai atrodė, kad nustojo mane badyti pradėjo gelti dantis. Iš visur pradėjo augti kailis. Mano drabužiai suplyšo. Išaugo iltys. Ir kai aš jau tikėjausi, kad viskas pasibaigė pradėjo spiegti galvoje. Pradėjo tvinksėti galva ir vaizdas lietis. Pradėjo rodytis žvaigždutės ir tada aš atsijungiau.
Mano kūnas nejudėjo, bet aš viską girdėjau.
-Katie! Tau pavyko! Tu išgyvenai! Katie? O dieve Katie! Atsakyk!- girdėjau kaip šukavo Niall. Mane paėmė ant rankų ir pradėjo bėgti.
-Ni-Niall.
-Viskas gerai aš čia.
Tik tiek išgirdau ir tada vėl spiegti pradėjo.

Tadam! Nauja dalis! Stengiausi parašyti ilgesnę, kad parašytumėt ką manot! Labai ačiū kas skaitot votinat ir komentuojat! Šimtas klaidų, bet tikiuosi labai nepykstat! Aš irgi jus myliu! ❤❤❤

Vilkų meilėWhere stories live. Discover now