2.14

313 37 11
                                    

Tik dabar suprantu koks Luke yra iškrypęs.
-Noriu valgyti.-pasakė Luke
-Žinai aš ir, einam?
-Ne palauk šitaip neisi pas juos.
Jis ištraukė iš spintos didelę pilką maikę ir treningines kelnias.
-Tu rimtai?
-Tu juk neprašiai šviesiai pilkos maikės ir treninginių kelnių ar prašei?
-Turbūt juokauji- pasižiūrėjau į jį ir padariau *facepalm*
-Labai rimtai- nusišypsojo ir davė man tuos rūbus.
Nuėjau į vonią ir persirengiau į Luke duotus rūbus. Jo maikė laisvai krito, o kelnės man smuko. Labiau susiveržiau šniurelius ir išėjau iš vonios.
-Tobula-jis nusišypsojo.
Jis dar nebuvo pilnai apsirengęs ir stovėjo tik su treninginėm kelnėm
-Nenori bliuskos užsidėti?
-Ne
Kodėl jis turi būti toks iškrypęs?
Bet jis gerai atrodo be maikės.
Visiškai sutikau su savo protu.
-Kas paskutinis tas supuvęs kiaušinis!
Iš niekur nieko suriko jis ir puolė pro duris. Greitai pradėjau jį vytis. Dėja likau paskutinė.
Kai nuėjome į svetainę ant sofų jau buvo visi susirinkę.
-Kas čia vyksta?- paklausiau
-Na manau, kad Niall netinka būti gaujos vadu ir kai kurie iš mūsų jį nori iš mesti- Harry man viską išdėstė ir susiraukė.
Pasižiūrėjau į jį. Jis buvo apkabinęs Dianą ir žiūrėjo į mane su šypsenėle veide.
-Manau Harry turi buti gaujos vadas- greitai pasakiau.
-Kodėl aš?- jis pasižiūrėjo į mane ir bandė atrodyti kuo rimčiau, bet jis vos tramdė šypseną.
-Na tu esi stipriausias ir daugiausia žinai apie vilkolakius gaujas ir kitus dalykus. Beto tu juo labai nori būti- šyptelėjau.
-Balsuoju už Harry- pasakė Luke kuris buvo man už nugaros.
-Už Harry!- sušuko Tom sedėdamas ant sofos.
-Harry.- tyliai pasakė Jake.
-Na kaip šios gaujos naujasis vadas išmetu iš gaujos buvusį vadą, plaštakę Niall ir Dianą.
Niall su Diana ėjo prie durų. Niall lyg norėdamas mane paerzinti pabučiavo Diana. Man iš akių pradėjo kristi ašaros. Staiga pajutau šiltas rankas aplink savo liemenį.
-Dink iš čia Niall!- kiek nusiraminusi sušukau.
-Katie prašau nedaryk taip.
-Katik mane erzinai, o dabar jau prašai? Tu toks apgailėtinas. Man tik įdomu ar aš ankščiau to nepastebėdavau ar tu per dieną pasikeitei? Bet žinai kas svarbiausia? Man tu dabar neesi įdomus. Aš turiu kai ką kitą. Padėjau savo rankas ant Luke jis man šyptelėjo.
-Ate Niall.- su tais žodžiais užtrenkiau duris jam palei nosį.


Labanaktis visoms! ❤❤❤

Vilkų meilėDove le storie prendono vita. Scoprilo ora