Su visomis mintimis net nepajaučiau kaip užsimerkiau ir užmigau.
Pramerkusi akis apsidairiau. Vis dar ten pat, tik šįkart nieko nebuvo ant sofos šalia mano lovos. Lėtai pakilau iš lovos ir pasilaikydama atsistojau. Skausmas persmelkė nugarą, todėl greitai vėl atsisėdau ir laikiau ašaras. Pabandžiau dar kartą ir pavyko atsistoti. Išėjau iš kambario, o gal ir palatos kur gulėjau. Pasiekusi savo kambarį atidariau duris ir greitai jas uždariau. Patuksenau ir atidariau dar kartą. Ant Alexos lovos gulėjo Alexa ir jos vaikinas Jay ir abudu buvo nuogi, bet žinoma užsikloja.
-Atsiprašau, kad sutrugdžiau aš tik rūbus pasiimu ir išeinu.
Nusišypsojau.
-Oh, Katie! Tavo plaukai jau ne mėlyni. Turbūt jau pasibaigė dažų laikas.
Ji kalbėjo uždususi.
-Na štai radau rūbus. Iki balandėliai. Nesulaužykit lovos!
Ir juokdamasi išėjau. Gryžusi į palatą persirengiau ir rūbus padėjau į spintelę, kad nereikėtu nešiotis. Kaip tik tada mano pilvas suurzgė. Laikas eit pavalgyt. Pravėrusi valgyklos duris iškart užuodžiau nuostabų kvapą. Priėjusi prie valgiaraščio išsirinkau maistą ir užsisakiau kepsnį su sūriu. Gavusi maistą akimis pradėjau ieškoti laisvos vietos atsisėsti. Mano akys užkliuvo už Niall kuris gėrė arbatą. Nuėjau ir atsisėdau šalia jo.
-Sveikas.
-Labas. Kaip jautiesi?
-Biški skauda nugarą, bet viskas gerai.
-Tarp tavęs ir Sam vyksta kažkas?
-Koks skirtumas?
-Tiesiog įdomu.
-Nuostabu.
-Klausyk, aš tave apgaudinėjau, nes tai buvo vienintėlė išeitis.
-Nesupratau? Kokia dar išeitis? Kas tau negerai Niall? Mane tu apgaudinėji, o paskui bandai ir vėl kištis į mano gyvenimą?
-Ne.. tiesiog noriu tau paaiškinti.
-Man neįdomus tavo paaiškinimai. Nenoriu nieko klausyti.
Greitai atsistojau nuo kėdės ir nuėjau prie tuščio stalo. Idiotas man apetitą sugadino.