*Justin'in tuttuğu evi buradan görebilirsiniz --> http://www.tmz.com/2015/02/26/justin-bieber-new-home-beverly-hills-house-photos/ *
"Burası çok güzel ama sana büyük değil mi?" Etraf yeşillikti, çok güzel bir yerdi. Evlendiğimde böyle bir ev tutmam gerekiyordu.
"Aslına bakarsan.. Bu evi ikimiz için tutmuştum." İkimiz için? Ben Thomas'ın evinde kalıyordum, Thomas ne olursa olsun ondan uzak durmamı söylerken aynı evde yaşamamıza mı izin verecekti? Sanmıyordum.
"Baban izin verecek mi düşünmüyorsun."
"Hiçbir şey diyemez." Beni arkamdan evin içine doğru iteklerken ona yardımcı olmak için bende yürüdüm.
Justin kendi tişörtünü çıkartıp yatağa otururken bacaklarının arasına girdim. Korkuyordum ve korktuğum kadar heyecanlıydım ve neler olacağını merak ediyordum. Justin şortumun düğmelerini açarken tişörtümün eteklerini tuttum ve başımdan sıyırdım.
Justin şortumu yere indirirken parmaklarımı saçlarından geçirdim ve arkaya doğru çekiştirdim. "Yatağa yat." Dediğinde yanından geçerek yatağa sırtüstü yattım ve sırıtarak onun pantolonunu çıkarmasını izledim.
Justin üzerime çıkıp dudaklarını dudaklarıma bastırınca parmaklarımı tekrar saçlarından geçirdim ve onu daha fazla kendime bastırdım.
Justin'in dudakları dudaklarımda eğlenirken elleri sırtımın altına girmeye çalışıyordu. Ona yardımcı olmak için sırtımı gerip işini kolaylaştırdım.
Sütyenimin kopçasını açıp askısını da omuzlarımdan düşürüp çekti ve yatağın kenarına bıraktı. "Yüce İsa!" Justin'in inlemesimi duyduktan sonra Justin göğüslerime gömülmüştü.
Sıcak dili göğüslerimde gezinirken ağzımı aralayıp inlememi serbest bıraktım. Bu bile çok güzel hissettiriyordu.
Justin'in elleri külotumun kenarlarını tutup indirdikten sonra dudaklarını dudaklarımdan çekti ve bacaklarımın arasında dizlerinin arasında durdu. İki parmağını ağzıma doğru uzatınca parmaklarını tutup, "Bunu ne yapacağım?" Diye sordum. Parmağını neden ağzıma yaklaştırıyordu ki? Ağzımla parmağına ne yapacaktım? "Yala." Dediğinde kaşlarımı kaldırıp ona baktım. Neden parmaklarını yalayacaktım ki?
"Güzelim yap şunu." Dediğinde tuhaf bakışlarımla parmaklarını ağzıma sokup parmaklarını yaladım. Ağzımdan çıkardığımda Justin parmaklarını bana sürttü. Dokunuşu beni ürpertmişti, parmakları hala soğuktu. Belimden yukarısını kaldırıp elini kendimden uzaklaştırdım. "Parmakların soğuk." Deyip kendimi geri yatırdım.
"Isıtayım." Dedikten sonra parmaklarını içimde hissetmiştim. Habersiz yapılmazdı.
"Bunu yapma, soyun." Deyip dizlerimin üzerinde oturdum. O hızlıca baksırını indirip bacaklarından sıyırdıktan sonra üzerime eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
O uzun ve kalındı. Bu beni biraz korkutmuştu ama umursamadım. Herkes böylelerle yapıyordu.
Bacaklarımı altımdan çekip uzattım ve Justin'i üzerime çektim. "Bekle, daha kendimi ayarlamadım." Deyip elini penisine koydu ve biraz sonra penisinin tepesini girişimde hissettim. "Prezervatifi unutuyordum." Deyip üzerimden uzandı ve yatağın yanındaki komodinin çekmecesini açtı. Kısa sürede yerleşmiş gibiydi. Yada sadece bu odaya birkaç eşyasını bırakmıştı.
Justin'i beklerken beyaz tavanı izlemeye başladım. Bu gidişle biz yapamadan saat on iki olacaktı.
Justin bir anda içime girince çığlık atmıştım ve çığlığımın ardından avucumu ağzıma bastırmıştım. Bu utanç vericiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad
FanfictionJustin, bir zengin züppe.Justin bir çete. Tiffany bir genç. Tiffany bir kısıtlanmış kız. Tiffany Muron, 18 yaşında genç bir kızdır. Babası, Tiffany'nin karşısında acımasızca öldürülmüştür ve Tiffany annesiyle kalmak zorunda kalmıştır. Tiffany'nin a...