Şapte stele

169 39 8
                                    

haphephobia - teama de a fi atins.

Mă îndrept spre locul nostru. Vechiul pod al oraşului străluceşte sub lumina pală a lunii. Îți puteam vedea trupul de aici, aşezat pe jos, cu picioarele în aer, privind cerul şi atingând apa.

Erai din nou zeița întunericului. Erai din nou steaua mea, strălucind în toată splendoarea ta. Îmi umpleai inima de cioburi şi-apoi sărutai sângele-mi pierdut.

Spuneai că sunt nebun. Spuneai că nu înțelegi, cum, după atâta timp, mai sunt lângă tine. Cum corpu-mi suportă toată durerea, toate lacrimile, tot sângele, toate cioburile cu care arunci în mine.

- Hei, spun vesel când îmi iau locul lângă tine.

Te sperii şi te retragi când mâna mea aproape o atinge pe a ta. Începi să tremuri şi inima-mi tresare. Te fereşti de mine, micuță stea? Cu ce ți-am greşit?

- Star, şoptesc pierdut.

- Pleacă, Sky. Ți-am spus să mă laşi în pace.

Te ridici şi te îndrepți spre cer. Ochii-ți sunt două comete pierdute-n abisul frumuseții. Vrei să ajungi acasă, unde ți-e locul. Dar, micuță stea, mereu am fost cerul tău. De ce fugi de mine?

- Vino aici, îți spun.

- Am spus să pleci, îmi arunci nervoasă.

Începi să te panichezi şi trupu-ți crează un dans tăcut. Tremuri. Sar peste planete şi-ți cuprind teama-n palme.

Strigi şi cazi. Tremuru-ți devine disperat şi implori milă. De ce, micuță stea, ți-ar fi frică de atingerea mea? Îngenunchez lângă al tău trup şi te privesc din depărtare.

- De ce ți-e frică de mine, micuță stea? şoptesc pierdut.

- Nu mai eşti cerul meu, Sky.

Inima-mi se sparge şi cade într-un abis al durerii. Prinzi un ciob şi-mi zgârii pielea. Durerea-mi ți-e plăcere.

- Eu nu mai sunt o stea, şopteşti distantă.

- Vorbeşti prostii, îți spun.

- Sky. Atinge-mă.

Mâinile îți ascultă comanda şi te cuprind în cea mai puternică dragoste. Ochii-ți plâng cioburi de stele şi inima-ți tresare la fiecare mângâiere.

Oh, iubire, e doar vina mea. Te-am lăsat fără strălucire. Am lăsat să fi atinsă de întuneric. Acum nu mai suporți nici atingerea mea.

Am să rup bucăți din mine şi-am să-ți croiesc coroana din galaxii moarte. La sfârşit vei străluci, micuță stea.

Twenty stars in the skyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum