cainophobia - teama de nou, de noutate.
Am ieşit pe uşa spitalului acum fix cinci minute, iar lumea pare diferită. Lumea s-a transformat într-un morman monoton de sentimente prescrise de doctori.
Mi-am urmat paşii spre parcul ce obişnuia să ne adăpostească trupurile de pustietate şi am mers spre singurul loc care îți făcea amintirea vie.
Am tremurat sub cer când ochii ți-au zărit ființa îmbrățişând un alt trup. Erai în foişorul nostru cu ea. Locul acela era sacru pentru mine; altarul tuturor amintirilor moarte.
Râul ce zăcea înăuntrul meu s-a revărsat într-o ploaie de lacrimi ce a spălat durerea. Mâna ta trebuia să o atingă pe a mea, buzele tale trebuiau să le sărute pe ale mele, trupul tău trebuia să îl încălzească pe al meu, pentru că, iubitule, am devenit o statuie de gheață.
Această lume distrusă, e atât de nouă pentru mine. Doar tu ştii, dragule, că inima mea tremură în fața noutății.
Dacă m-ai iubit, de ce mi-ai rupt prezentul şi m-ai aruncat în viitor? Dacă m-ai iubit, de ce mi-ai sfărâmat sufletul şi l-ai dat ca hrană inimii?
Dacă m-ai iubit, de ce ai ales-o pe ea, ci nu pe mine?Acum îmi dau seama, dragule, că iubirea ți-e moartă de secole întregi, iar inima-ți bătea în gol pentru mine. Nu adorai stelele, ci iubeai ploaia.
Poate stai cu ea doar pentru că îți revarsă suferința. Ea e lacrima ce cade din cer, ea e tristețea şi durerea în persoană. De ce îți faci inima să sufere, dragă Sky? Eşti un mister.
Îți întorci pupilele spre mine şi zâmbetu-ți dispare în negura nopții. Eşti mândru, iubire, de dezastrul ce-mi distruge chipul? Îi şopteşti la ureche vorbe dulci, dar ochii-ți privesc durerea de pe al meu trup.
Nu ştiu ce i-ai spus, Sky, dar chipul său s-a întors pentru a-l privi pe al meu. Trupul mi s-a evaporat sub frunzele arțarului şi mi-am ferit privirea. Ochii voştri încă îmi studiau chipul, iar teama m-a cuprins din nou când buzele tale mi-au rostit numele.
Mi-am cuprins inima-n brațe şi am luat-o la fugă spre lună, pentru că ea mă iubeşte mai mult decât ai făcut-o tu, dragule.
CITEȘTI
Twenty stars in the sky
Short Story// am să o editez cândva // © copyright Diana - all rights reserved 2015-2016 cover by @xenomorphius #33 în proză scurtă, 12.01.2016.