Paisprezece stele

97 26 13
                                    

clinophobia - teama de a adormi.

Ochii îmi tresar când melodia lină a telefonului răsună în cameră. Am ştiut din prima clipă când ți-am zărit numele că ceva nu e bine. Vocea-ți suna disperată când mi-ai şoptit numele şi ştiam că te abții să nu plângi.

Am alergat spre cer şi m-am prăbuşit la uşa ta, aşteptând să deschizi. Ai apărut mai mult decât distrus, iar pupilele mele emanau milă. Cearcănele îți rodeau albul pielii şi îți strica perfecțiunea, ochii-ți luaseră nuanța vieții şi te pierzi în umbre, dragă Sky.

M-ai capturat în brațele tale şi mi-ai lovit corpul cu lumina pală pe care o emanai. Strălucirea ta dispăruse, iar norii au răsărit, prevestind furtuna.

Te-ai aşezat pe pat şi ți-ai dus brațele sub cap. Priveai pierdut tavanul şi ştiam că privirea-ți zboară dincolo de zidul de beton. M-am alăturat şi te-am privit speriată cum te destrami.

- Ce s-a întâmplat?

- Nimic, ai negat.

- De ce nu dormi? am întrebat.

- Nu pot adormi.

- Ai nevoie de somn, Sky.

- Ba nu! ai strigat.

Te-ai aruncat de pe pat şi ai fugit spre fereastră. Ai izbucnit într-un haos al căzui răspund era ştiut doar de tine. Brațele-mi te-au cuprins şi muşchii tăi au adormit sub propria-mi atingere. Ți-am ghidat picioarele spre pat, dar suspinul tău mi-a oprit paşii.

M-ai privit trist şi ți-ai împletit degetele între firele părului ce părea că zboară în jurul capului meu. Ochii-ți erau două oceane secate de viață.

- Mi-e frică, ai şoptit.

- De ce? ți-am urmat gestul.

- Când îmi deschid ochii, nu vei mai fii aici.

Îți arunci privirea la kilometrii depărtare şi îți opreşti bătăile inimii. Frica ta mă amuză şi îmi dă fiori în acelaşi timp.

Ți-am sărit în brațe şi ți-am alinat frica. Ochii mei erau perfecți lângă ai tăi, buzele mele se încălzeau într-ale tale.

- Am să fiu aici, am promis.

Ți-ai arcuit buzele şi mi-ai zâmbit. Capul ți-a căzut printre aşternuturi, iar mâna ta o căuta pe a mea. Ți-am acordat atenție şi mi-am unit degetele pentru a te proteja.

Ochii ți s-au ascuns şi respirația ți s-a reglat sub trupul meu. Erai un înger când dormeai, dragă Sky. Un înger căzut, distrus de păcate şi minciuni. Un înger ce va muri demon.

Inima mea nu va uita niciodată că te-ai născut înger, Sky.



Twenty stars in the skyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum