astrophobia - teama de stele.
Ai dormit lângă mine noaptea precedentă, iar inima mi-a tresărit la fiecare atingere, micuță stea.
Priveşti cerul în căutarea lor, a stelelor. Zâmbetu-ți străluceşte sub lumina lunii şi bucuria ta mi se înfinge-n vene. Te-am privit de atâtea ori, Star, încât ochii mei văd chipul tău în fiecare stea.
- Uite una mare! ai strigat entuziasmată şi m-ai privit.
Mi-am ferit privirea. Nu sunt demn de dragostea ta, micuță stea.
- Sky, nu îți plac stelele? ai întrebat speriată.
- Îmi place o singură stea.
Şi e adevărat, iubire, pentru că ochii mei îți privesc doar ție strălucirea, mâinile mele îți mângâie doar ție părul, iar buzele-mi cunosc doar căldura ta. Nu îmi plac celelalte stele.
- De ce nu îți plac toate?
Frica-mi înflorea în inimă şi încercam să rămân calm în fața ta, dar mă ştii mai bine decât propria-mi persoană. Ai reținut furtuna-n mine şi mi-ai atins blând brațele. E normal, micuță stea, să îți simt strălucirea?
- De ce ți-e frică? ai întrebat blând.
Mi-am întors privirea şi mi-am îndreptat ochii spre cer, privindu-ți amanții ce te aşteptau în a lor casă. Sprâncenele mi s-au unit şi inima se zbate pentru a porni războiul.
Te-am privit în cele din urmă, mai hotărât ca niciodată şi ți-am atins pielea. Erai țesută din mătase, iar ochii tăi îmi ardeau chipul.
- Mi te vor lua, am recunoscut.
Ai oftat puternic şi ai dramatizat mai tare momentul. Brațele ți s-au aruncat în aer şi eram gata să prind furtuna ce se declanşa. Dar te-ai oprit şi ți-ai ațintit diamantele spre mine. Picioarele ți s-au clintit şi au durat două secunde până ce mâinile tale mi-au atins chipul. Ochii mi s-au închis sub atingerea ta şi am oftat la rându-mi.
- Eşti atât de naiv, ai şoptit.
Te-am privit cum te aproprii şi ți-am acceptat bucuros buzele. Vârtejul s-a format înăuntrul meu şi am fost azvârlit în cer, căzând în ocean şi târându-mă pe pământ.
Ai zâmbit şi te-ai întors să-ți priveşti supuşii. Picioarele-ți formară o piruetă şi ai ajuns în paşi de dans pe patu-mi îmbibat în al tău parfum.
Mi-ai făcut semn să mă aşez şi atunci am ştiut, micuță stea. Am ştiut că inima mea te va urma mereu.
CITEȘTI
Twenty stars in the sky
Short Story// am să o editez cândva // © copyright Diana - all rights reserved 2015-2016 cover by @xenomorphius #33 în proză scurtă, 12.01.2016.