*Cinci stele

211 41 5
                                    

*Un alt capitol special, scris de Isabellaprodan


glossophobia - teama de a vorbi în public sau de a vorbi în general.

Te văd așezată pe pătura ruginie creată de frunzele veștejite de toamnă. Pe fața ta domnește, de obicei, suferința. Nu am înțeles niciodată de ce te strofoci atât, de ce încerci să fi o persoană diferită. Draga mea, tu eclipsezi soarele cu frumusețea ta diafană.

Înaintez tăcut spre tine ca tu să nu mă observi. Pari concentrată pe bucata de pânză aflată în fața ta, chinuindu-te, cu atingerile fine ale pensulei, să trasezi câteva linii. Observ că folosești roșu și îmi aduc aminte imediat că este culoarea ta preferată. Zâmbind timid mă așez lângă trupul tău micuț.

- Bună, șoptesc de parcă am fi într-o sală plină de invitați, iar ce îți spun eu va salva viața a mii de conaționali.

Nu răspunzi, nici nu mă așteptam. Ești supărată, asta se observă de foarte departe. Știi de ce? Pentru că-

- Bună, îmi tai tu șirul gândurilor mele amestecate.

Îmi ia un minut să realizez că te-ai întors cu fața la mine și îmi zâmbești evident forțat.

- Ce te aduce pe aici? întrebi întorcându-te spre panoul din fața ta, pe care acum, când sunt atât de aproape îl pot vedea, iar ce se află pe el mă uimește..

Este chipul meu printre stele. Ai știut mereu, Star, că tu ești steluța mea strălucitoare, iar eu sunt întregul tău cer.

- Este un loc public, spun relaxându-mă. Am voie să mă plimb.

- Este o diferență, vocea ta se aude acum mai încet ca niciodată. Te poți plimba pe oriunde vrei, dar asta nu înseamnă că te poți așeza lângă orice persoană. Îmi perturbi liniștea, Sky.

Numele meu, numele meu printre buzele tale sună atât de perfect.

- Dar nu mă așez lângă oricine, mă așez doar lângă fete frumoase ca tine, o lingușesc.

Obrajii, iubire, ți se înroșesc, iar sângele de sub pielea ta începe să clocotească. Îmi dau seama că ești emoționată, îmi dau seama că simți ce simt și eu.

- Frumos spus, nătăfleață, zici ascunzându-ți obrajii în palme. Data viitoare folosește ceva mai nou.

- Ți-a plăcut, adică să fim serioși, Star!


Ce să mai spun? Îți iubesc lucrarea. Ți-am mărturisit deja că nu m-am gandit să îi numesc Star și Sky, deși așa sunt puși la distribuție. Atunci, au fost puse ca termeni generali, dar acum, vor rămane numele lor.

Nu m-am putut abține să nu postez asta; e prea frumos. Îmi pare totuși rău că ai uitat de temă :)) Dar ai caștigat, totuși, un capitol aici :)) Sper că e ochei tema pe care am pus-o. Te pup.





Twenty stars in the skyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum