autophobia - teama de a fi singur.
A fost o vreme în care stelele ți-au dispărut, în care nu mai străluceai în cel mai întunecat colț de univers. Erai distrus și pierdut printre mii de gânduri așternute pe o pânză albă. Singura scăpare îți era pictatul și eu.
Acum, dragul meu, ce anume îți face gândurile să ți-i se-ncurce în cea mai fină pânză?
Mă prinzi disperat și îți îngropi fața în părul meu. Ce te sperie atât de tare?
- Jură că nu ai să pleci, șoptești.
Cum aş putea pleca vreodată, când tu eşti atât de pierdut? Cum aş putea să te las în ghearele propriei frici? Sunt pânza ta, dragule. Pictează-mă. Exprimă-ți sentimentele prin tuşe colorate.
Pictează-mă până când n-am să mai pot duce durerea noastră. Pictează-mă precum prima şi ultima ta operă de artă. Înrămează-mă şi atârnă-mă într-un muzeu monoton.
Am să fiu singura pânză care îți va încredința întregul său corp. Cum să plec când pensula ta îmi sărută fiecare umbră? Cum să plec când îmi mângâi fiecare rană? Sunt aici pentru tine, pentru a-ți susține durerea.
- Sunt aici, şoptesc.
E o promisiune nespusă în acele cuvinte, dragule. Am să fiu mereu aici. Printre nori şi-n univers.
ANUNȚ.
Mi-a venit o idee şi mi-i se pare că nu am nimic de pierdut dacă încerc :))
Am decis să fac un fel de concurs. Am să dau ca temă una dintre temeri, pe care, oricine doreşte o poate transpune într-un mic capitol, după cum fac şi eu.
Nu am pretenții să scrieți ca şi mine. Fiecare are un fel propriu de scris şi apreciez asta. Doar să fie apropiat cât de cât.
Am să aleg un câştigător *lucrarea care îmi va plăcea mai mult* şi îi va fi postată munca sub forma unui capitol din carte. Adică capitolul următor.
Dacă sunteți interesați, *deşi nu prea cred* anunțați într-un comentariu şi aveți termen de 5 zile începând de azi să scrieți capitolul. Îl puteți trimite în privat sau chiar şi pe facebook *toate paginile mele sunt în descriere*
Am să aleg lucrarea care cred că merită, care îmi place cel mai mult.
Cam atât am avut de zis :))
Tema este: hemophobia - teama de sânge.
CITEȘTI
Twenty stars in the sky
Short Story// am să o editez cândva // © copyright Diana - all rights reserved 2015-2016 cover by @xenomorphius #33 în proză scurtă, 12.01.2016.