Bájitaltanra igyekeztünk Lilyvel. Szokásunkhoz híven mi voltunk az elsők, így kiválasztottuk a leghátsó padot.
Nemsokára a többiek is megjelentek, illetve a Griffendélesek is, mivel ma velük együtt tartottuk az órát.Mindenki beszélgetni kezdett, Piton professzor sehol sem volt és bevallom, aggódtam, mert nem szokott késni. Legalábbis ilyen sokat soha.
-Draco... -böktem meg a pennámmal az unokatestvéremet, aki unott arccal fordult hátra hozzám. -Hol van Piton? -kérdeztem.
-Honnan a fenéből kellene nekem ezt tudnom? -fintorgott.
-Csak egy sima kérdés volt ember! -forgattam meg a szemeimet.
Draco visszafordult.
-Undok. -duzzogtam.
-Dehogy. Csak kedvetlen.
-Te csak ne védd! -mondtam Lilynek, mire ő elkuncogta magát.
A következő percben Piton professzor rontott be az osztályba.
-Green... az első padba! Weasley, az első padba! -kiáltotta el magát köszönés nélkül.
-Elnézést tanár úr... miért? -kérdeztem.
-Mert én azt mondtam Miss Green. -nézett rám szúros szemekkel, én pedig kelletlenül, de átcuccoltam az első padba Ron mellé.
-Helló! -köszöntöttem.
-Helló. -biccentett. -Mi folyik itt?
-Fogalmam sincs. -vontam vállat.
Végülis Piton professzor az egész termet átrendeztette, amiben egyedül annak örültem és aggódtam egyszerre, hogy Lily, Dracoval került egybe.-Nos. Ezentúl minden órán így fogtok ülni! -jelentette ki Piton.
-Miért?-kérdezte visibáló hangon Pansy.
-Mert elvárom maguktól, hogy dolgozzanak az órámon és tanuljanak is egyben. Ezért ültettem a gyengébbeket az erősebb bájitalosok mellé. Más kérdés?
Hermione feltette a kezét.
-Szóval nincs több kérdés. Akkor ma csak annyi lesz a feladat, hogy írják ki az összes olyan bájitalt, aminek T betűvel kezdődik a neve.
-Miért? -kérdeztem.
-Miss Green. Az ostoba kérdéseit tartsa meg magának. Ha én azt mondtam, hogy ez a feladat, akkor ezt fogják tenni.-jelentette ki Piton, majd leült az asztalához és körmölni kezdett valamit.
Mindig kikerüli a kérdéseimet. Nagyon utálhat, pedig semmi rosszat sem tettem ellene. Na mindegy.
-Van könyved? Az enyémet a klubhelyiségbe hagytam.-mondta Ron.
Elővettem a könyvemet a táskámból és az asztalra csaptam.
-Na Weasley, akkor írjunk.-biccentettem, majd kinyitottam a könyvet a tartalomjegyzékhez. Természetesen, 56 "T" betüvel kezdődő bájital volt.
-Szuper. -mormogta Ron, majd körmölni kezdett.
Egy ideig nem beszélgettünk, de Ron nem bírta ki megmukkanás nélkül az órát.
-Tetszettek az ajándékok?-kérdezte.
-Még szép! Tök jó cuccok vannak benne!-újságoltam, miközben a Thesztrálméreg címet körmöltem a füzetembe.
-Sokat dolgoztak rajta. Természetesen én semmit sem kaptam belőle.
Elnevettem magam.
-Majd konzultálok a kedves bátyjaiddal.
-Kösz.-biccentett.-Amúgy szóltak, hogy szóljak, hogy menj fel az ötödikre bájital után a fura vénasszonyos festmény elé.
-Miért?-vontam fel a szemöldökömet.
-Fogalmam sincs.-vonta meg a vállát.-Akarod hogy őszinte legyek veled?
-Aha.
-Amikor összehaverkodtak veled, azt hittem őrültek. Mégis ki akarna összeaverkodni Draco Malfoy unokatestvérével?-nevette el magát.-De amióta dumálok veled és amióta George folyamatosan azt szajkozza a fülembe, hogy nálad menőbb csaj nincs az egész Roxfortba, azóta elismerem, hogy kellemeset csalódtam benned és tök jó fej vagy.
-Köszönöm.-húztam ki diadalmasan magam.-És George tényleg ezt mondta?
-Nem is egyszer. Megőrjített vele!-nevetett.
Éreztem, hogy a szívem megint gőzgépként zakatolt, még szerencse hogy ezt senki sem hallhatta.
Az óra végeztével felmentem az ötödikre, ahol kedvenc ikerpárom már várt rám.
-Na mizujs?-pacsiztam le velük.
-Szükségünk van a segítségedre...-mondta George.
-És muszáj lesz segítened.-tette hozzá Fred.
-Nem, nem szökök be a konyhába pudingot lopni.-forgattam meg a szemeimet.
Tavaly 30 pontomba került, mert Piton kapott el. Tudtommal nem volt illegális pudingot kérni a házimanoktól, de Pitont ez egyáltalán nem érdekelte. Szerintem direkt élvezi, hogy pontot vehet el tőlem. Pedig a saját házából vagyok...Na mindegy.
-Nem, ennek köze sincs a kajához!-nevetett George.-Csak Krumhoz.
-Krum? Mármint...Viktor Krum?
-Pontosan.-bólogatott.
Sóhajtottam.
-Zengjétek.
-Tudod...szeretnénk nyitni egy Varázsvicc Vállalatot...
-Már jól kezdik!-vágtam a szavukba.
-És ehhez kéne egy reklám...
-...amit Krum fog megcsinálni nektek?-kérdeztem.
-Igen. Szeretnénk, ha népszerűsítené a cuccainkat.
-Vicceltek? Már így is a suli háromnegyede tőletek kuncsorog mindenfélét...Minek nektek reklám?
-Mert KELL.-mondta George.
-Oké-oké!-emeltem fel védekezően a kezeimet.-Mit kell tennem?
-Bevetned női bájaidat?
-Na jó, szó sem lehet róla!-tiltakoztam.
-Nem abban az értelemben. Csak győzd meg őt, hogy a cuccaink tök jók. Ránk biztos nem fordítana időt, de te lány vagy és hát szép,meg biztosan érdekelnéd.
Eléggé égett a fejem. George azt mondta, szép vagyok.
Teljes reménnyel néztek rám, ameddig nem nevettem el magam.
-Oké, legyen!-jelentettem ki.-De egy feltétellel!
-Bármivel.-mondta Fred.
-Van egy kívánságom. Bármi az, muszáj teljesítenetek!
-Áll az alku!-egyeztek bele.
-Remek.-vigyorodtam el.
Nagyon jól tudom, hogy még hálás leszek ennek az ötletemnek.:))
YOU ARE READING
The Little Slytherin Girl (hungarian)//befejezett//
Fanfiction"-Hé Weasley... -szólítottam meg. -Melyikünk? -kérdezték egyszerre. -George. -néztem rá a bal oldalira. -Honnan tudod, hogy én vagyok George? -kérdezte. -Csak. Tudom. -mosolyodom el. Nem árulhatom el neki. De soha az életben nem tudná...