26.

2.6K 261 59
                                    

Sziasztok! Itt is az utolsó rész. Köszönöm, hogy ennyien olvastátok a történetet! Az epilógust és az írói utószót a rész után megtaláljátok.:)

Még mielőtt a Nagyterembe értem volna, valaki megállított. Azaz valami.

Megszólalt.

Egy hang.

Az a hang.

Egyenesen a fejemben.

Vérfagyasztó volt és a hideg futkosott a hátamon tőle.

Vitézül küzdöttetek. De hiába. Elég volt már ebből! A kiontott mágusvér minden cseppje veszteség számunkra. Parancsot adok csapataimnak a visszavonulásra! Megengedjük, hogy összegyűjtsétek halottaitokat.
Harry Potter, hozzád szólok most és csak hozzád. Te ma este veszni hagytad megannyi barátod, ahelyett hogy szembe néztél volna velem. Szégyenletesen viselkedtél! Gyere el a Tiltott Rengetegbe és nézz szembe sorsoddal! Ha nem adod át magad nekem, megölöm őket. Megölök minden férfit, nőt és gyereket aki rejtegetni próbál.

Ez után véget ért.

Soha életemben nem hallottam még Voldemort hangját, de ezek után nem is szerettem volna többet. Félelmetes volt.

Folytattam az utamat, rohantam, ahogy csak bírtam. Hallottam, ahogyan Lily is a nyomomban van, de nem álltam meg.

Rettegtem.

*

Fred feküdt a földön. 

Ez volt az első dolog amit észrevettem, amikor visszatértem a Nagyterembe.

Rögtön odaszaladtam hozzájuk, mert ott volt az egész Weasley család, Harry és Hermione is.

Csak elkerekedett szemekkel néztem le rá.

Nem lélegzett.

Egyáltalán nem lélegzett.

George és Ron ott zokogtak mellette, én pedig levegőt is alig bírtam venni, amikor rájöttem, mi történt.

Éreztem, ahogyan a térdeim elgyengűlnek, majd lassan felmondják a szolgálatot és rájuk zuhanok.

Nem halhatott meg. 

Nem... 

Fred, könyörgöm... ne!

Zokogni kezdtem. 

A fájdalom, amit átéltem szinte szétmarcangolt belülről. Nem érzékeltem már a külvilágot egyáltalán. Azt is csak akkor vettem észre, hogy Lily magához szorít, amint megcsapott a parfümjének illata. 

Arcomat a vállába fúrtam.

Ha én most így érzek és így zokogok... nem akarom tudni, hogy a Fred mellett térdelő George milyen állapotban van. Mert az szétszakítaná a szívemet teljesen.

Tudtam, hogy nem bírom tovább.

Lavander Brown, Lily szülei, anya... és most Fred. Mind halottak.

Tekintetem hirtelen Harryre tévedt, akinek aggodalmas arckifejezése még egy késdöféssel felért a szívemben.

Magát okolta. Tudtam, hogy magát okolja mindezért. Pedig nem ő tehet róla. Csak egyedül Voldemort.

Amint George észrevette, hogy ott vagyok, hozzám rohant. Letérdelt elém és megfogta az arcomat.

- Emelie, Istenem! Jól vagy? - kérdezte könnyek között.

The Little Slytherin Girl (hungarian)//befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora