A Bál reggelén arra keltem, hogy mindenki kapkodik.
Pansy visítozva kereste a hajkeféjét, az egyik szobatársunk, Mary már a hajával babrált úgy két órája, egyesek a ruhájukat igazgatták, egyszóval már mindenki talpon volt, kivéve én.
Leballagtam a klubhelyiségbe, ahol csak a fiúkat találtam. Természetesen én voltam az egyetlen lány lent. És hulla fáradt.
Egy bögre kávét töltöttem ki magamnak, majd beültem a kedvenc fotelembe és a tüzet kezdtem el bámulni.
-Te nem készülődsz?-ült le mellém Draco.
-Kora hajnalban? Ilyennek ismersz?
Elnevette magát. Kivételesen őszinte nevetéssel.
-Te sose változol.
-Ahogyan te sem.-válaszoltam.
-Hm. Ki tudja?-vont vállat. -Egyébként...Lily már készülődik?-kérdezte.
-Fogalmam sincs.-vontam vállat. -Bár szerintem igen, mert nem volt bent a szobában. -Na de...várj. Lilynek szólítottad?-kérdeztem vigyorogva.
Draco már épp készült visszavágni, amikor valami közbeszólt.
Épp ekkor rontott be az említett vitaalany a portrélyukon, kezében egy hatalmas dobozzal, amit a lábam elé dobott.
-Jó reggelt Emelie! Draco!-köszöntött minket.
-Neked is.-válaszoltam, Draco pedig biccentett. -Mi ez?-mutattam a dobozra.
Lily elmosolyodott.
-Megtudod, ha velem jösz!-fogta meg a kezem és húzott fel a fotelből.
-Ne már, Lils! Hulla fáradt vagyok!-rinyáltam.
-Nem érdekel. Ez élet-halál kérdése!-nézett rám szigorúan.
Sóhajtottam.
-Rendben!-adtam be a derekamat, majd Draco kezébe nyomva a kávés bögrét, követtem Lilyt a szobánkba.
-Mi bajod Emelie? Hogy nézel ki?-akadt ki Pansy, amikor meglátott.
-Ezt tőled is kérdezhetném! Mi ez a vörös rúzs a szádon?-vágtam vissza.
Lily ledobta a dobozt az ágyára és idegesen bontotta ki, én pedig addig az ágyamra ültem.
-Nézd nézd nézd!-húzott elő egy gyönyörű, sötétzöld ruhát.
-Istenem!-csillantak fel a szemeim. -Ez gyönyörű!
-Ugye? És vannak hozzá illő ékszerek meg cipő is!-újságolta.
-Nagyon szép leszel benne! Ki tudja...talán Draco fejét is elcsavarod majd.-kacsintottam.
-Na persze, szeretném!-vágta rá. -De azért köszi. Na most pedig...segíts. Ez a haj nem lesz meg magától!-mutatott a fejére.
Elnevettem magam.
-Rendben Lils! Ülj le a székre!-utasítottam, majd elővettem egy hajkefét és neki láttam a frizurája elkészítésének.
-A te ruhád milyen lesz?-kérdezte.
-Majd meglátod.
-Egyébként...izgulsz?-kérdezte.
-Halálosan.-jegyeztem meg. -Mi lesz, ha elbénázom a táncot?
-Nem fogod! Rengeteget gyakoroltátok. Minden rendben lesz!-nyugtatott Lily.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Little Slytherin Girl (hungarian)//befejezett//
Fiksi Penggemar"-Hé Weasley... -szólítottam meg. -Melyikünk? -kérdezték egyszerre. -George. -néztem rá a bal oldalira. -Honnan tudod, hogy én vagyok George? -kérdezte. -Csak. Tudom. -mosolyodom el. Nem árulhatom el neki. De soha az életben nem tudná...