3.

4.5K 360 15
                                    

Egy hónapig próbáltam ostromolni Krumot, de sehogy sem jött össze, egyszerűen a közelébe sem tudtam menni, annyira védelmezte mindenki.
A Durmstrang hajójára nem mehettem fel, a kviddics pályát lezárták amikor ők gyakoroltak, a kajáldában pedig megrohamozták a rajongólányok.

-Nem megy!-mondtam csüggedten a fiúknak.

-Ne add még fel! Hajrá Emelie!-kezdtek el énekelni a folyóson.

-Lehetetlen.-forgattam meg a szemeimet.

-Ugyan már, semmi sem lehetetlen!-jegyezte meg Fred.

-Biztosan nincs mindig őrizetben, mondjuk ha vécére megy.

-S azt akarod, hogy bemenjek oda utána?-kérdeztem.

-Naná!-vigyorgott.

-Nem megyek utána a budiba, azt felejtsétek el!-szögeztem le. -Viszont Mardekáros vagyok, szóval megoldom.

-Imádunk!-jelentették ki egyszerre.

-Én is titeket!-nyújtottam a nyelvemet.

*

Délután kimentem sétálni a tópartra Lilyvel. Végig azon nevettünk, hogyan cseszett el mindent Fred és George. Ma volt a napja, a Trimágus Tusába való beiratkozásnak, ők pedig megittak egy bájitalt, amivel néhány évvel idősebbek kellett volna legyenek és úgy tűnt, műkődik is, de... két öregember lett belőlük. Majdnem meghaltam a röhögéstől. Hogy gondolták, hogy képesek lesznek Dumbledore átkát kicselezni?

-Hallottad, hogy állítólag lesz egy bál a suliban? -kérdezte Lily.

-Komolyan?-lepődtem meg.-Mikor?

-Decemberben, majd az első Trimágus feladat után.

-Klassz.-biccentettem.

-De amúgy...párban kéne menni és gondoltam... elhívnám Dracot...

-Nem, Lily! Nehogy megemlítsd ezt neki!-figyelmeztettem. -Tudod, hogy milyen...

-Tudom, de talán...

-...nincs talán. Megszégyenítene mindenki előtt. No de viszont, én beajánlhatlak neki.-vigyorogtam.
-Megtennéd?

-Naná! Ha megígéred, hogyha bunkó lesz, ott hagyod a francba.

-Megegyeztünk.-vigyorodott el szélesen.

Ekkor léptek zaját hallottuk, amik inkább kocogáshoz hasonlítottak és a láthatáron feltűnt Viktor Krum. Egyedül.

-Gyorsan! Adj egy pennát és egy pergament! -utasítottam Lilyt, ő pedig úgy tett ahogy mondtam.

Amikor Krum közel ért hozzám, integetni kezdtem neki, mire ő elmosolyodott.

-Viktor Krum! Uram Istenem, tudod mióta próbálok egy megfelelő alkalmat találni, hogy beszéljek veled? -szaladtam oda hozzá, egy 'rajongólány' bőrébe bújva.-Te vagy a kedvenc kviddicsjátékosom! Mindent amit tudok a kviddcsről, azt tőled tanultam! Kaphatok egy autogrammot?

-Természetesen.-bólintott.-Mi a neved?

-Emelie Green.

-Szép név.

-Köszönöm.

-Szóval a kviddics. Ott voltál nyáron az írek elleni meccsünkön?-igazából, csak most tűnt fel, hogy mennyire bolgár akcentussal beszél.

-Sajnos nem sikerült jegyet szereznem.-ráztam meg a fejemet. -De hallottam, hogy nagyon jó volt. Ó, ha már itt tartunk... nos. Akiktől hallottam az egy nagyon jó fej ikerpár, Fred és George Weasley, akiket láthattál is ma a Trimágus beiratkozon.

The Little Slytherin Girl (hungarian)//befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora