Miután anyuék visszavittek a Roxfortba, nem mentem fel a szobámba, hanem lent maradtam a klubhelyiségben és a kandalló tüzét bámultam, miközben Bogoly Berti-féle Mindenízű Drazsét majszoltam és a hátralévő két roxforti hetemen gondolkodtam.
Két hét. Épp elég, hogy lerakjam az RBF vizsgákat, aztán meg viszlát Emelie Agathe Green.
Két hét múlva halott leszek. Természetesen csak elméletileg, meg papíron. Gyakorlatilag pedig el leszek tűnve, valahová ahol a Sötét Nagyúr és a többi csatlósa nem keresne soha.
Hogy mi ez a hely? Még nem tudom.
Csupán annyit tudok, hogy 15 évesen egyedül kell majd gondoskodnom magamról, úgyértve, hogy a szüleimet nem láthatom egy ideig. Vagy talán egyáltalán többé.
Nem gondoltam volna, hogy idáig fajul a dolog. Tudom, hogy a szüleim csak jót akartak nekem, de ezzel gyakorlatilag mindent elrontottak.
Hiszen mi lesz Dracoval? Neki már tényleg semmi esélye elmenekülni? Mi lesz a Roxforttal? Be szerettem volna fejezni ezt az iskolát. Mi lesz Lilyvel? Nem hagyhatom magára. Nem itt és nem most, amikor ennyi szőrnyűség veszi itt kezdetét. És legfőképp mi lesz George-al? Hogyan fogadná azt a hírt, hogy halott vagyok?
Elkezdtem csendben sírni. Szerencsére senki sem hallhatta, mert mindenki aludt.
Nem akarok meghalni. Mégha csak megjátszás is az egész.
*
-Hol voltál a tegnap?-kérdezte tőlem reggel Lily, amint kinyitottam a szemeimet.
-A szüleimmel.-feleltem egyből. -A nagyném betegeskedik és a halálán van. Őt látogattuk meg.
-Értem. Sajnálom.-mondta.
-Köszi.-bólintottam.
-Már megijedtem, hogy veled van valami.
-Ugyan, dehogy!-erőltettem egy mosolyt az arcomra.
Amint elkészültünk, lementünk reggelizni.
Helyet foglaltam Draco mellett, aki nagyon méregetett.
-Mi az?-kérdeztem.
-Nem láttalak a tegnap.-felelte.
-Anyuék kivettek a suliból.
-Miért?
-A nagynénétek haldoklik.-mondta helyettem Lily.
Draco értetlenül nézett mindkettőnkre.
-Melyik?-kérdezte. -Anyu?
-Nem.-feleltem, majd felrángattam a székről és kimentem vele az ajtón, mielőtt elszólja magát.
-Légyszives ne kérdezősködj és fogd be.-rivalltam rá.
-Te hazudtál Lilynek?-kérdezte.
-Az ő érdekében.-feleltem.
-Nem értem...miért tetted egyáltalán?
Körül néztem a folyóson, majd vissza Dracora.
Egy hatalmasat sóhajtottam.
Elmeséltem neki mindent.
Draco elkerekedett szemekkel nézett rám.
-Ez működhet.-suttogta.
-Igen. De nem akarom ezt.
-Tedd meg.-mondta.
-Nem tehetem.-ráztam meg a fejemet. -Mi lesz Lilyvel?
ESTÁS LEYENDO
The Little Slytherin Girl (hungarian)//befejezett//
Fanfic"-Hé Weasley... -szólítottam meg. -Melyikünk? -kérdezték egyszerre. -George. -néztem rá a bal oldalira. -Honnan tudod, hogy én vagyok George? -kérdezte. -Csak. Tudom. -mosolyodom el. Nem árulhatom el neki. De soha az életben nem tudná...