"TAEYEON-AH!PALLI IRONA!!"
Suara mrs.kim jelas kedengaran di semue ruang bangunan baru itu.Taeyeon yg sedang nyenyak tidur nya terganggu dgn jeritan itu.Ia sudah lali dlm hidup nye.'Loceng semula jadi tak perlu nk membazir duit untuk beli jam loceng'.
"Nae omma....taeyeon tgh nk siap...jamkhaman!"balas taeyeon dr dlm bilik nya itu.Taeyeon bangun dan melakukan sedikit senaman badan.Kemudian mengambil cermin mata nya.Die mula bergerak untuk mandi.
Selesai mandi,die mula bersiap siap.Beg sekolah nya telah disandang.Die melihat jam tangan milik nya,'ommo dh lambat!'.die bergegas turun ke bawah untuk bersarapan.
Di ruang makan,kelihatan mr.dan mrs.Kim sedang bersiap untuk makan.taeyeon mengambil tempat duduk nya.Mereka menikmati masakan mrs.kim dgn berselera.selesai sahaja makan,mr.kim dan taeyeon bergegas keluar untuk ke tempat kerja dan hakgyo baru taeyeon.
_____________________________________
Di hakgyo....
"Appa mungkin balik lambat....jadi kamu balik naik bas ye taeyeon.ni duit tambang bas..cukup rasenye ni"kata mr.kim sambil menyerah wang tambahan.
"Nae appa...gwenchana....taeyeon boleh balik sendiri...jalgayo appa..hati hati nanti omma risau"sempat taeyeon bergurau dgn mr.kim.
Setelah itu,kereta milik mr.kim bergerak laju meninggal kan taeyeon di dpn hakgyo baru nye itu.Taeyeon mengambil nafas dlm dan mule melangkah masuk ke dlm.
______________________________________
Di dlm kelas...
"Annyeong haseyo.taeyeon imnida.bangawoeyo"taeyeon memperkenalkan diri.
"Taeyeon...kamu boleh duduk di sebelah yoona.jangan buli die paham!"kata park songsaengnim.
Taeyeon mula bergerak ke tempat yg di arah kan sebaik sahaja park sonsaengnim menyuruh nya.Belum lagi sampai di tempat duduk nya,die sudah mendengar suara ejekan bercampur dengan ketawa.Sampai sahaja di tempat duduk,taeyeon duduk mendiam kan diri.
"Annyeong...yoona imnida...awak jangan layan lh suara suara yg mengata awak"tegur pelajar perempuan di sebelah taeyeon yg menggelar kan diri nya sebagai yoona.
"Annyeong...taeyeon...arraseo"jawab taeyeon malu malu.siapa sangka budk secantik yoona mahu menegurnya.Kemudian,mereka kembali fokus kpd pembelajaran di hadapan.
YOU ARE READING
the nerd and the playboy(malay)
RomanceTry je lh baca^^sy x tau nk kate best atau tak^^hehe